• Copyrights TheRumIsGone



    Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begint samen kamperen bij een bos genaamd RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er kamperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight




    Personage's

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Daniél McLeod - TheRumIsGone
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart


    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 22:20 ]


    El Diablo.

    (Gesmelt? xd)


    help

    [GODDAMNIT. DAT HEB IK NOU DE HELE TIJD. X'D]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Veranderd.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Tyler

    Ik gooi wat stenen in het water, maar het helpt niet echt tegen verveling. Zuchtend loop ik weer het bos in. Ik verander snel in een panter, en ren naar het kamp. Daar verander ik terug, en duik mijn tent in.


    El Diablo.

    Yasmin

    Snel droog ik mijn gelukkige tranen. 'Jongens, moeten jullie horen. Dit klinkt vast heel raar, maar ik zie ook dode zielen. En ik kan met ze praten. Jullie weten nog wat er vorig jaar met mijn beste vriendin Skyler is gebeurd? Ik praatte met haar. En ze is de hele tijd bij me geweest.' Zeg ik met een verwarde lach.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 22:22 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Wyn

    Iedereen om me heen vond hun krachten supergeweldig, nam elk moment dat ze konden om het te gebruiken. Iik wilde de mijne niet gebruiken. Het was eng om te weten dat als ik maar even controle verloor, dat ik zomaar iemand kon vermoorden. Mentaal verpletteren. Alsof je uiteeinknalt in duizend stukjes. Ik staarde weer naar het meer. De mist was dikker geworden. Ik draai me om naar Yasmin. "Dat... dat is geweldig", mompel ik. Er rolt een traan over mijn wang en ik duik mijn tent in.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 22:27 ]


    help

    Yasmin

    Mijn gezicht betrekt als ik zie dat er een traan over Wyn's gezicht druipt en ze snel de tent in duikt. Ik geef Tyler een duw in haar richting. 'Ok, ga met haar praten loverboy.' Zucht ik.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Alexis

    Ik keek nog even naar Tyler, en stap dan de tent uit. 'Wat is er met Ty?' grinnik ik, en ga bij het vuur zitten.


    El Diablo.

    [Tyler zit ook in zijn tent XD ]


    El Diablo.

    MEGUSTAZAYN schreef:
    [Tyler zit ook in zijn tent XD ]


    (Ja, dacht ik ook al... xd Ugh... Dit is gewoon té verslavend. "Ik ga naar bed", zei ik tegen m'n moeder... Mission failed)


    help

    [Dan zit ie nu verder in zijn tent verdorie!! x'd]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    MEGUSTAZAYN schreef:
    Alexis

    Ik keek nog even naar Tyler, en stap dan de tent uit. 'Wat is er met Ty?' grinnik ik, en ga bij het vuur zitten.


    El Diablo.

    Wyn

    Ik sluit mijn ogen en probeer wat te slapen. Dan komt die verdomde hoofdpijn weer terug. Ik draai me op mijn rug en grijp mijn slaapzak vast, staar naar het canvas van mijn tent en krijg zin om te schreeuwen. Of om ten minste een stoel door het raam te gooien, maar een stoel is hier niet, en een raam al evenmin. Ik heb ooit eens mijn cello vernietigd, door keihard aan de snaren te beginnen trekken. Mijn strijkstok kwam er niet veel beter vanaf. Zo ongeveer tien stukjes en een paar paardenharen. Dat was het enige wat er van over bleef. Ik heb een nieuwe gekregen voor mijn verjaardag.


    help

    Tyler

    Ik blijf voor me uit staren, naar het zwarte canvas van de tent. Ik kan dus niet slapen, dat is duidelijk. Ik besluit om bij het vuur te gaan zitten, niemand is er. Ik ga alleen voor het vuur zitten, en kijk ernaar.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 23:24 ]


    El Diablo.

    Wyn

    Uiteindelijk kruip ik weer uit de tent. Gaat het constant zo zijn? Anyways, ik heb toch niets te doen, dus ik kan net zo goed wat buiten rondwandelen. Ty zit voor het vuur. Ik twijfel of ik weer naar binnen ga. Uiteindelijk ga ik naast hem zitten. "Ik ben een idioot", mompel ik tegen hem.


    help