• Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begint samen kamperen bij een bos genaamd RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er kamperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight

    Personage's

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 20:41 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Yeah.. Ik heb net een paar uur geleden ontbeten.. ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik weet niet wat ik nu met Yasmin moet doen...]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Iets met Alexis ofzo? ]


    El Diablo.

    [Even douchen! ]


    El Diablo.

    [Nou ze joeg de boze geest net al weg uit haar lichaam, maar je liet hem weer terug komen... Zal ik Yas boos laten worden op de geest?]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Okii]


    El Diablo.

    Yasmin

    Ik voel me kwaad worden. 'Gast, als jij nu niet verdwijnt uit het lichaam van Alex dan...' Ik voel dat Skyler mijn hand pakt. 'Rustig Yas, je wilt geen ruzie met een geest, geloof me...' Alexis, of eigenlijk de geest, laat een bulderende lach horen. 'Ja Yas, luister naar blondie.' Nu ben ik echt laaiend. Ik spring vol woede in Alex' lichaam. 'Hee,' protesteert de geest. 'Dit is mijn lichaam!' 'GA ER UIT! NU!' Schreeuw ik. Wacht, dat is waar. Ik heb Alexis' stem nu. Voor de rest moet dit er wel raar uit zien. Een gevecht met 1 meisje dat 3 kleuren ogen heeft. Grijs, lichtgroen en felblauw. 'Ga er uit jij of je vriendin is er geweest!' Roept de geest. Hij brengt Alexis' handen naar haar keel. 'Jongens! Hij is te sterk!' Roep ik uit, nog steeds met Alexis' stem. Dit lijkt echt op een film...

    [Wauw, lange reactie.]

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 13:59 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    (Ohmycato... Dit is cool.)


    help

    [Als iemand nou Alexis' handen weghaalt, dan smijt Yasmin die geest uit haar lichaam.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    (Ik zou wel willen, maar Wyn is nog steeds buiten westen en erg verzwakt... xd)


    help

    [Sam komt wel in actie ^^]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Samantha 'Sam' Lauren Billington

    Alexis' haar ogen kregen een rare kleur, en haar handen plaatsten zich bij haar keel. ''What the fuck..'' mompelde ik, en toen ik me realiseerde wat er precies gebeurde, liet ik Tyler achter en rende naar Alexis toe. Ik probeerde haar handen weg te trekken, wat moeilijk ging aangezien er zo'n enorme kracht op zat. Alexis haar gezicht kreeg een rode/paarse kleur, en ik begon te panikeren. Ik gebruikte mijn laatste beetje kracht, en ik slaagde erin de handen van haar keel af te halen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Laat Wyn haar been maar uit strekken. Dat is genoeg!]

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 14:15 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    (Ik heb nieuwe OMG's: OMH, OMP, OMC, OMK, OMM, OME en OMG. Okay, dat faalde best wel...)


    help

    (Huh? Moet Wyn nu wakker worden? XD)


    help