• Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begint samen kamperen bij een bos genaamd RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er kamperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight

    Personage's

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 20:41 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Yasmin

    Skyler en ik volgen geschrokken het geluid van gegil. Mijn ogen worden groot als Tyler op de grond ligt. Wyn verbindt hem. Ze vertelt hem dat het goed komt. 'Goed?! Ik zie zijn ziel gewoon afsterven!' Roept Sky vol afgrijzen. Met grote ogen staar ik naar zijn lichaam. In paniek ren ik naar hem toe. 'Wat ga je doen?!' 'Iets!' Roep ik terug. Dan ziet Sky wat ik van plan ben. 'NEE! JE KAN DAT NIET AAN YASMIN,' gilt ze. 'Ik moet toch iets doen!' En voor ik het weet zit ik in Tyler's lichaam.

    De pijn is ondraaglijk. Het is alsof ik in elkaar word gestompt door een worstelaar, overreden door een truck en in de fik word gestoken: Allemaal tegelijkertijd. Maar als ik dit nog een tijdje volhoud, is Ty gered. Hij zwakte te erg af om niets te doen. Ik ben nu nog vrij sterk. Ik probeer de pijn te negeren, maar tranen stromen over mijn wangen. Ik voel dat Skyler bij me is. Het komt goed. De wond is bijna dicht, als ik het zojuist goed heb gezien. Ik voel hoe Tyler's hart weer op gang komt. Weer regelmatig adem begint te halen. Mijn werk zit erop. Ik stuur Ty weer veilig terug in zijn lichaam en duik weer gerust in de mijne.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Tyler

    Ik doe moeilijk mijn ogen open, en kijk de rest aan. Niet lng, want even later voel ik een stekende hoofdpijn. Kreunend val ik weer achterover, en doe mijn ogen dicht.


    El Diablo.

    Samantha 'Sam' Lauren Billington

    Tyler doet zijn open ogen en komt een beetje overeind, maar op een gegeven moment liet hij zich weer moedeloos neervallen, en sluit zijn ogen weer. Ik pakte een washandje uit mijn tent, maak hem nat met een flesje water en snelde naar hem toe. Ik depte het washandje op zijn gloeihete voorhoofd. ''Blijf nog maar even liggen'' zei ik zacht, terwijl ik het washandje op zijn voorhoofd hield. Dit ging de verkeerde kant op.. Wat als Alexis gelijk had gehad? Wat als we hier allemaal sterven?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alexis

    Jullie gaan dood! Hier is het eerste slachtoffer, jullie komen hier niet meer uit. Daar zorgen de beesten wel voor zong de stem. Ik zong alles weer zacht na. 'Jullie gaan dood! Hier is het eerste slachtoffer, jullie komen hier niet meer uit. Daar zorgen de beesten wel voor'.


    El Diablo.

    Wyn

    Ik slik even al Alexis weer begint t praten, maar slaak een zucht als Tyler weer regelmatig begint te ademen. De wond op zijn rug is dicht en ik leun een beetje achterover, begin alles dubbel te zien en het zweet parelt op mijn voorhoofd, ook al heb ik het ijskoud. Maar nu kan ik niet opgeven, dat Tyler weer regelmager begint te ademen, geeft me weer kracht. Mentaal dan. Fysiek ben ik uitgeput Ik wrijf even over mijn voorhoofd en verbind zo snel en zo goed mogelijk de andere wonden die niet moeten gehecht worden.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 11:14 ]


    help

    Yasmin

    'Hij gaat niet dood,' bits ik. Ik weet niet of ik het tegen Alexis heb of ik het gewoon zeg om mezelf gerust te stellen. 'Zijn hart klopt,' mompel ik. Arme Ty. Ik weet nu al helemaal hoe hij zich nu voelt.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 11:23 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Alexis

    Niemand overleeft in Ravenwoods! zongen ze weer. Ik zong alles weer zacht na.

    [ Ps. Alexis haar ogen zijn opeens grijs ipv felblauw als ze geesten hoort. Dan weten jullie personages ook wanneer dat is..]


    El Diablo.

    Wyn

    Als ik Tyler nog een laatste controle geef, begin ik mijn eigen wond te hechten. Ik grijp me vast in het gras en klem mijn kaken op elkaar terwijl de brandende pijn van de naald zich door mijn lichaam verspreid. Het is gehecht. Nu komt het allemaal in orde, dat moet wel, het kan niet anders. Ik sluit mijn ogen, ga achterover liggen en verlies het bewustzijn.

    (Wordt Alexis eigenlijk gedwongen om alles na te zeggen?)


    help

    (Jep)


    El Diablo.

    (En gebeurt het alleen tijdens de mist, of ook overdag?)


    help

    [Ook overdag, want het paranormaal begaafd is geen gave]


    El Diablo.

    (Okaay)


    help

    Samantha 'Sam' Lauren Billington


    ''Niemand overleeft in Ravenwoods!'' zong Alexis, en ik knapte even. ''Houdt je kop!'' gilde ik haar gefrustreerd toe. ''We overleven heus wel, dit is een fucking bos, we kunnen weg wanneer we willen'' praatte ik mezelf de moed in.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    John

    'Tuurlijk overleven we het wel, we kunnen weg waneer we willen, desnoots morgenvroeg' Zeg ik als Alexis begind te singen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexis

    Ik keek op, niemand overleeft! Daar zorgen de beesten wel voor! RavenWoods! Bos van de dood! zei de stem. Ik zei alles na terwijl ik Sam aankeek.

    [ Even voor de duidelijkheid, haar ogen zijn nu grijs]


    El Diablo.