• Een groep jongeren worden naar een speciale school gebracht. Iedereen denkt dat ze normaal zijn, maar zij weten wel beter. Deze jongeren zijn speciaal. Ze hebben allemaal een gave, en een 'protector'. Deze protectors zijn dieren die bij hun karakter horen, en ze hebben ook dezelfde gave. Op deze school waar ze de komende jaren verblijven leren ze met hun gave's omgaan, en voor hun protectors te zorgen..


    Jongeren:
    Alexis Ruby Avery
    Tyler Jay Avery
    Samantha Yelina Emmalin Cole
    Olivia Phonia Rosefeald
    Amelia Samantha Westlane
    Lily Mose Thompson
    Taylor Nathaniel Westlane
    Jayden Jason Bright
    Emmay Dalouse

    verzorgers:
    Dawn Roselia Johnson

    School
    Kamers [Bij de jongens zijn de roze delen blauw]
    Badkamer in elke kamer
    Eetkamer
    Tuin
    Zwembad in tuin
    Zwembad binnen

    Regels:
    - 3 Rollen per persoon [Verzorger, Jongen en meisje!]
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personen!
    - Je mag één gave
    - Je mag alleen een topic openen als de vorige vol is en ik offline ben!

    Plattegrond:


    Begane grond.


    1e verdieping

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 22:53 ]


    El Diablo.

    Amelia

    'Neeh,' roep ik dsan nog dramatisch en gooi mijn hoofd tegen zijn schouder aan, 'Dat overleef ik niet, '


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexis

    'niet echt' zeg ik, en kijk naar de grond. 'Mijn broer natuurlijk wel' zucht ik, en geef een knikje naar Tyler.

    Tyler

    'Poor you' grinnik ik, en grijns daarna. Crusher kijkt me hongerig aan, en ik grinnik weer.


    El Diablo.

    Amelia

    Ik lach even en haal mijn hoofd weer van zijn schouder af. Amare hoor ik zacht grinniken en ik kijk haar verontwaardigt aan, 'Hey, ik heb honger,' zeg ik dan lachend. Ik vroeg me af als wij de enige waren die met elkaar konden communiceren, 'Kunnen jullie ook gewoon communiceren?' vroeg ik toen toch aan Tyler.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Samantha

    'Is dat z'n vriendinnetje?' grinnik ik. Het boeit me niet, ik val niet op Tyler.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Tyler

    'Jep' zei ik grijnzend. 'Ik heb al een idee, wacht' zei ik. Crusher, haal eens 2 borden eten zei ik in gedachten. En even later zaten we beiden met eten voor ons neus.


    El Diablo.

    Alexis

    'Volgens mij niet, ze kennen elkaar pas net' grinnik ik. En kijk hoofdschuddend naar Ty.


    El Diablo.

    Sam

    'Ging dat bij mij maar zo snel weetje, ik hoop dat er nog een beetje leuke jongens zijn.' grijns ik.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Alexis

    'Tyler kan leuk zijn' zeg ik, en kijk zijn richting op. 'Maar je moet wel zijn type zijn' grinnik ik.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 12:27 ]


    El Diablo.

    Amelia

    Ik grijns, 'Thank god Crusher I love you,' zei ik. Met nadruk op Crusher. Amare keek ook een beetje hongerig en ik zag vanuit de eetzaal twee stukken vlees zitten, 'Wacht zie dit,' zei ik en bewoog met mijn hand ongezien de twee stukken vlees, 'Nu hebben jullie ook eten,' grijnsde ik en legde de borden voor hun neer.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    Ik grinnikte, en begon met mijn boterham te eten. Toen ik die ophad nam ik snel een slok water, en keek toen naar Amelia.


    El Diablo.

    Olivia
    Ik open mijn ogen, maar mijn zicht word verhinderd door mijn boek. Ik moest vast in slaap zijn gevallen tijdens het lezen, maar goed. Ik gooide het boek van me af en wreef in mijn ogen. Ik had zin om weer te slapen, maar ik moest wakker blijven. Ik keek naar mijn koffer die nog niet helemaal uitgepakt was, omdat ik er geen zin in had en haalde er een prettig normaal jurkje uit. Ik pakte ook nog mijn sandalen met hakken en zocht naar de juiste make-up. Ik pakte uiteindelijk maar het lijstje met de cosmetica die ik elke dag gebruikte:
    Foundation-M.A.C. Face and Body Foundation in N3
    Concealer- M.A.C. Pro Longwear Concealer in NW20
    Powder- M.A.C. Blot Powder in Medium
    Bronzer- M.A.C. Studio Careblend/Pressed Powder in Gold-go-Lightly
    Blush- M.A.C. Sheertone Blush in Pinch Me
    Cream eyeshadow and allover base-M.A.C. Paint Pot in Painterly
    Eye shadow inner corner/brow bone highlight-M.A.C. Eye shadow in Shroom
    Lid eye shadow-M.A.C. Eye shadow in Blanc Type
    Crease eye shadow-M.A.C. Eye shadow in Soft Brown Matte
    Upper and lower lash line eyeliner-M.A.C. Powerpoint Eye Pencil in Engraved
    Lower lash line- M.A.C. Eye Shadow in Brun
    Brows- M.A.C. Eye shadow in Omega
    Shu Uemura Eyelash Curler
    Mascara- M.A.C. Haute & Naughty Lash Mascara in Black
    Lip pencil- M.A.C. Lip pencil in Subculture
    Lipstick-M.A.C. Lipstick in Hot Gossip
    Ik gebruikte die make-up alleen als ik niet de hele dag in mijn kamer bleef en waarom ik al die make-up gebruik? Nou ja..zonder ben ik ook wel mooi, maar ik gebruik het gewoon. Ik liep met de spullen naar de badkamer en kleedde me uit, waarna ik in de douche stapte en mijn haar snel waste. Na ongeveer 20 minuten, stap ik onder de douche vandaan en droog mijn lichaam, waarna ik het jurkje en de sandalen aan deed. Ik liep toen naar de wasbak en deed zo goed mogelijk mijn make-up. Ik liep toen naar de keuken en maakte daar snel salade met kalkoen, ik hield me nog steeds aan mijn ouders hun eet-regels. Ik mocht nooit te vettige dingen eten, heel soms wel, als ik daarna gelijk ging sporten, om de calorieën weer weg te werken.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 12:41 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Even douchen! ]


    El Diablo.

    Amelia

    Ik lachte nog even toen ik het geizcht van de kok had gezien. Ik had mijn broodje op en toen ik klaar was was ik weer helemaal gelukkig, 'Ik ben weer blij,' lachte ik. Ik keek naar Amare die haar laatste stukje van het vlees op at. Met dezelfde tevreden blik keek ze me toe.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Olivia
    Ik liep toen naar de eetkamer met mijn salade en ging zitten aan de tafel, waar ik langzaam begon te eten. Ik at altijd langzaam als ik me niet op mijn gemak voelde of als ik geen honger had. Ik keek naast me en zag toen Wildfire, ze was me gevolgd. Best wel lief eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 12:40 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Tyler

    Grijnzend keek ik Amelia aan. 'En heeft het gesmaakt mevrouw?' zei ik op een bekakt toontje. Sorry, kon het niet laten.


    El Diablo.