• Een groep jongeren worden naar een speciale school gebracht. Iedereen denkt dat ze normaal zijn, maar zij weten wel beter. Deze jongeren zijn speciaal. Ze hebben allemaal een gave, en een 'protector'. Deze protectors zijn dieren die bij hun karakter horen, en ze hebben ook dezelfde gave. Op deze school waar ze de komende jaren verblijven leren ze met hun gave's omgaan, en voor hun protectors te zorgen..


    Jongeren:
    Alexis Ruby Avery
    Tyler Jay Avery
    Samantha Yelina Emmalin Cole
    Olivia Phonia Rosefeald
    Amelia Samantha Westlane
    Lily Mose Thompson
    Taylor Nathaniel Westlane
    Jayden Jason Bright
    Emmay Dalouse

    verzorgers:
    Dawn Roselia Johnson

    School
    Kamers [Bij de jongens zijn de roze delen blauw]
    Badkamer in elke kamer
    Eetkamer
    Tuin
    Zwembad in tuin
    Zwembad binnen

    Regels:
    - 3 Rollen per persoon [Verzorger, Jongen en meisje!]
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personen!
    - Je mag één gave
    - Je mag alleen een topic openen als de vorige vol is en ik offline ben!

    Plattegrond:


    Begane grond.


    1e verdieping

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 22:53 ]


    El Diablo.

    Amelia

    Ik schrik en trek ook snel mijn eigen shirt aan, boeiend dat het door schijnt. Tyler trekt me mee naar binnen en eenmaal bij de kamers merk ik dat mijn kamer schuins tegen over die van hem is. Eenmaal binnen ben ik al opgedroogd en plof ik neer op bed. Ik begin te lachen, 'Dat was leuk,' mompel ik dan. Ik kleed me snel om tot singletje en kort broekje waarna ik mijn bedje in kruip, 'Slaaplekker,' mompel ik nog naar Amare die zich heeft genesteld op mijn voeten. 'Slaaplekker,' hoor ik nog terug en glimlachend probeer ik in slaap te vallen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Olivia
    "Oh kom op, soms is ze best wel oké," zei ik.
    Ja het sms'je sloeg nergens op en Ali was soms een bitch. En een grote ook. Ze was altijd al zo geweest, maar soms was ze echt wel oké, niet echt vriendelijk, maar gewoon oké.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [ Slaaplekker ! ;o ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Goodnight]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Taylor

    'Vertel me eens, wanneer is ze een echte vriendin geweest,' zeg ik als ik voor mijn kamerdeur sta.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Olivia
    "Ze was er voor me toen mijn vriendje het uitmaakte en op halloween kon ze met haar ouders mee naar New York, maar ze bleef bij mij om rond te hangen. En op heel veel andere momenten," zei ik.
    Ali was nou niet de aardigste, maar als je haar te vriend houd, dan kan ze echt oprecht aardig zijn. Ja, we hadden soms ruzie, maar wat maakte dat uit?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Taylor

    'Dan heb ik haar onderschat,' zei ik simpel. Ik ga echt niet zeggen dat Alison geweldig lief was en al die shit. Was ze niet, zal ze niet zijn, Ik gaapte, 'Maar ik spreek je morgen, ik ben moe en we moesten al in bed liggen,' grinnik ik. 'Tot morgen,' knipoogde ik en liep mijn kamer in waarna ik op bed plofte. Ik deed snel mijn broek en shirt uit. Gooide die ergens op de grond en viel toen rustig in slaap..

    [ Ik ga slapen, ben moe xx]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Olivia
    "Tot morgen," mompelde ik.
    Ik liep naar mijn eigen kamer en deed daar mijn top en shorts uit. Ik gooide ze ergens in een hoek en ging liggen op bed. Ik pakte een boek en begon rustig te lezen.

    [Goodnight]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Samantha

    Ik rek me uit en sta op. Omg, wat een mooie kamer. Ik doe snel iets aan en loop dan op mijn blote voeten naar beneden. Is er al iemand? Ik loop naar de eetzaal om te kijken of er al mensen wakker zijn. Natuurlijk kan ik al zien of er iemand zal zijn, maar ik heb geen zin mijn krachten in de vroege morgen al te gebruiken.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 8:59 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Taylor Nathaniel Westlane

    Rustig opende ik mijn ogen en een gaap verliet mijn mond, ik keek de kamer rond, iets wat ik gister niet had gedaan. Eigenlijk was het best mooi. Ik stond op, rekte me uit en liep vervolgens naar de badkamer waar ik mijn ochtend ritueel uitvoerde. Toen ik klaar was liep ik rustig naar de eetzaal. Mijn maag knorde toen ik binnen kwam en ik zag een meisje staan, 'Goedemorgen,' klonk mijn schorre ochtendstem.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Samantha

    'Goedemorgen.' hoor ik een schorre stem en ik schrik niet, ik wist dat er iemand zou komen. 'Heey.' zeg ik en draai me om. 'Mooi he?'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Taylor

    Ik glimlachte even en krabde op mijn hoofd. Ik keek de kamer rond, 'Het is inderdaad mooi,' zei ik toen ik de kamer had rondgekeken. Ik liep naar de koelkast toe, 'Mogen we al wat pakken of moeten we wachten tot dat iedereen wakker is? '


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Wow, ineens was iedereen begonnen o.O]

    Lily Mose Thompson

    Ik was te laat. Zoals altijd. Ik rende het terrein op met mijn koffer en een rugzak.
    Het was nog vroeg maar ik hoopte dat er al mensen wakker waren.
    Ik belde aan. Niks. Oh, please, doe open.
    Mijn ouders lieten me niet gaan, ik was weggelopen. Ik kon niet anders dan weglopen.
    Ze wilde me niet op deze school, ik mocht niet 'anders' zijn. Mijn ouders wisten van mijn gave, ze hadden me gezien.
    "Hallo?" riep ik. "Iemand?" Ik belde nog eens aan.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Samantha

    'Weet ik veel, maar ik zie niet...' ik weet dat ik me versproken heb. '...Ik eh... ik denk dat ze er niet boos om worden.' Waarom moest ik nou zo snel iets eruit flappen? Niemand mag weten dat ik in de toekomst kan kijken...

    de bel gaat. Ik loop naar de deur en doe open. 'heey.' zeg ik tegen het meisje dat voor de deur staat. 'Kom binnen.'

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 9:52 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Amelia Samantha Westlane

    Ruw werd ik wakker door de bel. Slaperig maakte ik me in mijn 10 minuten tijd klaar en deed een knot in terwijl ik de trap af liep en naar de deur slofte. Er stond al een meisje , 'Goedemorgen,' zei ik gapend en liet het nieuwe meisje ook naar binnen. Ik vind het best goed gedaan, douchen, make up, kleding en mijn haar. Amare stond als gewoonlijk achter me en toen ik naar het meisje keek, natuurlijk geen protector. Ze was er gisteren niet, 'Ik ben Amelia, jij bent laat,' grinnikte ik. Haat gedachte trof ik was anders aan maar ik zou haar niet overvallen.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 9:56 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.