• Een groep jongeren worden naar een speciale school gebracht. Iedereen denkt dat ze normaal zijn, maar zij weten wel beter. Deze jongeren zijn speciaal. Ze hebben allemaal een gave, en een 'protector'. Deze protectors zijn dieren die bij hun karakter horen, en ze hebben ook dezelfde gave. Op deze school waar ze de komende jaren verblijven leren ze met hun gave's omgaan, en voor hun protectors te zorgen..


    Jongeren:
    Alexis Ruby Avery
    Tyler Jay Avery
    Samantha Yelina Emmalin Cole
    Olivia Phonia Rosefeald
    Amelia Samantha Westlane
    Lily Mose Thompson
    Taylor Nathaniel Westlane
    Jayden Jason Bright
    Emmay Dalouse

    verzorgers:
    Dawn Roselia Johnson

    School
    Kamers [Bij de jongens zijn de roze delen blauw]
    Badkamer in elke kamer
    Eetkamer
    Tuin
    Zwembad in tuin
    Zwembad binnen

    Regels:
    - 3 Rollen per persoon [Verzorger, Jongen en meisje!]
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personen!
    - Je mag één gave
    - Je mag alleen een topic openen als de vorige vol is en ik offline ben!

    Plattegrond:


    Begane grond.


    1e verdieping

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 22:53 ]


    El Diablo.

    Olivia
    "Nee nog niet," zei ik tegen Lily.
    Ik aaide Wildfire en ze klom op mijn schoot.

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 16:48 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Lily

    "Oh, okay." zei ik tegen Olivia. Miwa ging op mijn schouder zitten en keek tevreden om zich heen. Ik glimlachte.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Olivia
    "Ik hoop dat vandaag de lessen beginnen," mompelde ik.
    Ik krabde Wildfire zachtjes achter haar oor en aaide haar met mijn andere hand.

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 17:06 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Tyler

    'Natuurlijk' grinnik ik. 'Want je ligt naast mij' lach ik.


    El Diablo.

    Amelia

    Ik draaide me grinnikend om, 'Oh natuurlijk alleen maar om het feit al dat ik naast dé Tyler Avery lig,' zeg ik alsof hij een één of andere beroemdheid is.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    'De enige echte' grinnik ik. Ik gooi mijn sigaret ergens heen, en geniet van de zon.


    El Diablo.

    Amelia

    Ik rol met mijn ogen, 'Tuurlijk,' zei ik er nog na. Zuchtend sloot ik mijn ogen en dwaalde weg, natuurlijk was ik nog bij bewustzijn maar de zon was zo lekker warm, ik kon makkelijk in slaap vallen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    'Niet in slaap vallen hé?' grinnik ik, en aai Crusher even. Ik kijk even naar mijn ping berichten. Duizenden vraagjes waar ik ben. Ik grinnik. Ik ben geliefd, blijkbaar..


    El Diablo.

    Amelia

    Ik open één oog en kijk hem dan aan, ´Doe ik niet,´ zei ik deze keer weer maar dan rustig. Ik ging overeind zitten, maar Amare sprong haast op me. Ik begon te lachen en stoeide wat met haar terwijl ik tegen probeerde te vechten. Haar zware vrouwelijk stem hoorde ik nog in mijn gedachte, Gaat je niet lukken. Ik grinnikte, ´Oh jawel,´ zei ik nog en ging met moeite weer overeind zitten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    Ik grinnikte, 'leuk stel jullie' grinnik ik. Ik leg mijn armen in mijn nek en ga liggen.


    El Diablo.

    Amelia

    Als ik klaar ben met stoeien grinnik ik naar Tyler. ´Ik ben heel blij met Amare,´ zeg ik dan. Ik vind het feit dat ik het had getatoeërd nog leuker maar komt hij later zelf wel achter.Ik krijg een idee ls Tyler even niet oplet, rustig sluip ik weg. Tegen Crusher zeg ik dat hij zijn mond moet houden, denk niet dat hij dat doet maar oke. Ik ren even snel naar het zwembad, yes ! Een emmer. Ik grijns en vul die met water. Als ik weer bij Tyler ben pak ik zijn telefoon snel en gooi dan het emmertje over zijn hoofd leeg.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    Ik schrik op door het koude water, en spring gelijk op. Ik grijns, 'jij hebt nu zulke grote problemen mevrouwtje' grinnik ik. Ik til haar op en ren naar het zwembad. Ik gooi haar er gemakkelijk in, en kijk dan van een afstandje grijnzend toe.


    El Diablo.

    Amelia

    Ik probeer nog te ontsnappen maar het was al te laat Tyler had me al opgetild en in het water gegooid. Ik schrok van het water maar toen ik weer boven was moest ik grijnzen, 'Hmm, herken je dit trucje?' zei ik en keek Amare grijnzend aan, 'Amare !,' riep ik toen en voor hij het wist belandde hij al in het water.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    'Gemeen' grinnik ik. Ik spring het water uit, en trek mijn shirt uit. Ik ga weer zitten, en kijk haar grinnikend aan.


    El Diablo.

    Amelia

    Ik begin te lachen, 'Hmm, ik denk dat je nu blij moet zijn dat je me pas kent,' lach ik kort. Ik zelf stap er ook uit, doe mijn blazer, broekje en shirt uit en natuurlijk ook mijn vans en ga dan ook in mijn bikini aan de rand zitten.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    The duty of youth, is to challenge corruption.