• Ik wil graag, voordat je dit leest, dat je even teruggaat en bedenkt of dit degelijk kan.:'D Daarna moet je terugkomen en je mening hier neerdroppen, en ook de tekst hieronder lezen.
    En alsjeblieft ga niet meelopen met anderen! Maar zet je eigen mening neer.










    Ik vind dat je Tokio Hotel niet kan haten. Ja, er is daar 200× een topic over gestart. Maar waar nog geen topic over is gestart: Je kan van Tokio Hotel ook niet houden, want je kent ze daarvoor niet eens persoonlijk ;)
    Waar je wel van houden kan, is de muziek.
    En je kan me nu helemaal uitschelden, ik doe er toch niks mee, het is alleen verspilde tijd.
    En mijn mening verandert ook niet, tenzij het een hélé goede argument is ofzo.


    x.

    Edit:
    Conclusie: Je kan iemand niet haten als je ze niet persoonlijk kent. Maar je kan er ook niet van houden.


    Nog iets:
    Oh en trouwens.
    Als je wilt zeggen dat je het er niet mee eens bent, wil je dan ook even zeggen of je vind dat je Tokio Hotel kunt haten?;3


    ok

    uhu.

    je kunt wél van tokio hotel houden.


    je houd van de groep,, want hun muziek hoort ook bij de groep.

    ik hou van tokjio hote, punt, en dat kan jij, en niemand verandere, ookeeej?

    Je kan er toch wél van houden o.0?


    Take My Hand Take A Breath ...

    amen!


    i need you like a heart needs a beat.

    ik hou van tokio hotel, punt, en dat kan jij, en niemand verandere, ookeeej?


    Jup :Y)


    Take My Hand Take A Breath ...

    houden in de term van om hun geven en van de muziek houden ;)!


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Euhm, hier zijn wél al topics over gehouden, maar dat is dan weer tijdje geleden. En toen werd er ruzie gemaakt ;S
    Je kunt niet beslissen voor iemand anders of die op één van Tokio Hotel verliefd is. Ok, die persoon kent TH niet persoonlijk, maar door te fantaseren en toch wel véél te weten van hun, kan je ook verliefd worden. [/mening ofzo]
    Achja. Je beslist ook niet op wie je verliefd word.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    je kunt wél van tokio hotel houden.


    je houd van de groep,, want hun muziek hoort ook bij de groep.

    ik hou van tokjio hote, punt, en dat kan jij, en niemand verandere, ookeeej?

    Je houd inderdaad van de muziek. Maar Tokio Hotel over het algemeen, dus Bill, Tom, Gustav en Georg, die ken je niet eens persoonlijk om van te houden.:x


    ok

    Niet akkoord but swat.

    ik vi ndat je gelijkt hebt n_n


    If U Dont Dance U Hate 'R Parents .(R)

    Je kan er toch wél van houden o.0?

    Kan jij houden van iemand die je persoonlijk helemaal niet kent? Wie weet is het allemaal wel een act en zijn het gewoon een stel arrogante kwallen. Ik geloof niet dat je van iemand kunt houden als je nog nooit met ze gepraat hebt. Mensen zijn goed in zich anders voor doen dan ze werkelijk zijn.


    Bored.

    Ja!
    Een meisje heeft zelfmoord gepleegt omdat ze alleen bij Bill wou zijn weet je dat nie meer?
    En ze was VERLIEFD op Bill dus waarom zou je niet kunnen houden van ThOhO?


    Take My Hand Take A Breath ...

    Niet akkoord but swat.


    Ik ben ook niet akkoord ^^
    Dus we kunnen toch overeen komen (:


    Shakin' their ass like they just don't care.

    OW DarkPassion dat was niet voor jou bedoeld :X


    Take My Hand Take A Breath ...

    Dat zit allemaal tussen de oren. Mensen zijn niet alleen goed in elkaar voor de gek houden, ook het eigen brein is daar een genie in.


    Bored.