• Ik wil graag, voordat je dit leest, dat je even teruggaat en bedenkt of dit degelijk kan.:'D Daarna moet je terugkomen en je mening hier neerdroppen, en ook de tekst hieronder lezen.
    En alsjeblieft ga niet meelopen met anderen! Maar zet je eigen mening neer.










    Ik vind dat je Tokio Hotel niet kan haten. Ja, er is daar 200× een topic over gestart. Maar waar nog geen topic over is gestart: Je kan van Tokio Hotel ook niet houden, want je kent ze daarvoor niet eens persoonlijk ;)
    Waar je wel van houden kan, is de muziek.
    En je kan me nu helemaal uitschelden, ik doe er toch niks mee, het is alleen verspilde tijd.
    En mijn mening verandert ook niet, tenzij het een hélé goede argument is ofzo.


    x.

    Edit:
    Conclusie: Je kan iemand niet haten als je ze niet persoonlijk kent. Maar je kan er ook niet van houden.


    Nog iets:
    Oh en trouwens.
    Als je wilt zeggen dat je het er niet mee eens bent, wil je dan ook even zeggen of je vind dat je Tokio Hotel kunt haten?;3


    ok

    (...)

    Daar heb je dan een punt, maar je kunt niet voor iemand anders uitmaken of die van th houd..


    Nee, maar daar heb ik het ook niet over. Ik wilde gewoon erop reageren van TH kennen..


    We could Be the talk across the Town. ♥

    (...)
    Moet nadenken dat je wel van Bill/Tom/Georg/Gustav kunt houden?

    Hoe raar dat klinkt,maar als je echt diep genoeg na denkt weet je dat het wel kan.En daarvoor moet je hun niet pesoonlijk kennen

    Waarom kun je ze niet haten, maar wel van houden?
    Ik denk dat de meesten hier niet realiseren wat het 'houden' precies inhoudt. Je kent ze daar niet voor, en ik heb dit al zo'n 5 keer herhaald, lees mijn vorige reacties maar.:')


    ok

    (...)
    Hoe raar dat klinkt,maar als je echt diep genoeg na denkt weet je dat het wel kan.En daarvoor moet je hun niet pesoonlijk kennen

    Ik snap je punt, maar nog steeds blijf ik bij mijn mening:Y)
    [/egoïstisch]


    ok

    (...)
    Kan jij houden van iemand die je persoonlijk helemaal niet kent? Wie weet is het allemaal wel een act en zijn het gewoon een stel arrogante kwallen. Ik geloof niet dat je van iemand kunt houden als je nog nooit met ze gepraat hebt. Mensen zijn goed in zich anders voor doen dan ze werkelijk zijn.


    Helemaal mee eens.
    Mensen zijn daar vooral goed in als ze beroemd zijn, want in dat wereldje moet je wel 'perfect' zijn.
    Ik denk persoonlijk dat ToHo heel anders is dan dat ze in intervieuws laten zien. Ik denk dat ze echt heel erg arrogant zijn. Maarja, dat is gewoon een mening. Ik weet het zelf ook niet, misschien zijn ze wel helemaal niet arrogant. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    houden van is een groot woord net als haten.
    Jij houdt ook niet van die ene leuke jongen die je maar 1x heb zien langslopen.

    (...)
    Ik snap je punt, maar nog steeds blijf ik bij mijn mening:Y)
    [/egoïstisch]

    Ahg jha,ik snap u punt ook.Maar ik blijf bij mijn mening x)
    Langst ene kant begrijp ik u punt,en geef ik u gelijk maar dat is bij een ander soort fans ^^

    (...)
    Ja, vrouw! Ik ben een nerd (nerd)
    Seriously; ik vind het menselijk brein gewoon fascinerend. Je lichaam is een genie in het voor de gek houden van jezelf >.<



    Ach, ik vind het brein dan weer niet fascinerend ^^ wat mij vooral boeit zijn, hoe moet ik het nou zeggen..dingens die in realiteit gebeuren, zoals mishandeling van kinderen, drugs enzo. Als we daarover praten in de klas, ja dat boeit me dan enorm ^^
    Iedereen heeft wel iets anders dat hem/haar boeit (:


    Shakin' their ass like they just don't care.

    houden van is een groot woord net als haten.
    Jij houdt ook niet van die ene leuke jongen die je maar 1x heb zien langslopen.


    Zo is het.
    Je kan een jongen leuk vinden, maar ben je daarom Bv. al verliefd op Hem?


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    (...)

    Zo is het.
    Je kan een jongen leuk vinden, maar ben je daarom Bv. al verliefd op Hem?

    Sommige mensen vallen op het uiterlijk, tja, daar kun jíj niks aan doen. Maar ik vind dat niet echt verliefd zijn, want zo kun je verliefd zijn op talloze kinders.

    x


    ok

    Nu lijkt het alsof ik de enige ben die er anders over denkt n_n nja sowat,ik blijf bij mijn punt me redene n_n

    Nu lijkt het alsof ik de enige ben die er anders over denkt n_n nja sowat,ik blijf bij mijn punt me redene n_n


    Neen is het vast niet ^^
    Ik ben er nog niet helemaal uit .D
    Maar ik heb zoiets van; je kan van hun houden, maar dan ook weer niet.
    Laat me er een nachtje over slapen en ik weet het vast ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)

    Neen is het vast niet ^^
    Ik ben er nog niet helemaal uit .D
    Maar ik heb zoiets van; je kan van hun houden, maar dan ook weer niet.
    Laat me er een nachtje over slapen en ik weet het vast ^^

    Hahaha, ik vind het allemaal best. Ik heb ook lang getwijfeld of ik dit wel echt vind, maar ben er uiteindelijk toch bij gebleven:Y)


    ok

    (...)

    Neen is het vast niet ^^
    Ik ben er nog niet helemaal uit .D
    Maar ik heb zoiets van; je kan van hun houden, maar dan ook weer niet.
    Laat me er een nachtje over slapen en ik weet het vast ^^

    Jha denkt er maar over na n_n maar ik ga geen ruzie make heb ik geen zin in ((wauw voor de eerste keer dat ik geen zin heb in ruzie XD)) maar ik blijf bij mijn punt en daar heb ik mijn redene voor n_n

    (...)
    Sommige mensen vallen op het uiterlijk, tja, daar kun jíj niks aan doen. Maar ik vind dat niet echt verliefd zijn, want zo kun je verliefd zijn op talloze kinders.

    x

    Nee... dat is niet echt verliefd aijn. Volgens mij weten sommige mensen niet wat echt houden van iemand is, wat echt verliefd zijn is. Echt verliefd zijn is; een echt, goed gevoel hebben bij iemand.
    Als hij weg is; hem echt missen
    Als hij weg is; Hem echt niet uit je hoofd kunnen zetten...
    Echt van iemand houden; Missen als die niet bij je is
    Echt Wenen als die van je weg gaat.
    En ga zo nog maar door.
    Je gaat me heus niet zeggen dat iedereen gaat staat bleiten als TH het podium verlaat ofzo ook al zeggen ze dat ze van hun houden. Want ik ben ervan overtuigd; Dat kan gewoon niet!


    We could Be the talk across the Town. &#9829;