• Ik wil graag, voordat je dit leest, dat je even teruggaat en bedenkt of dit degelijk kan.:'D Daarna moet je terugkomen en je mening hier neerdroppen, en ook de tekst hieronder lezen.
    En alsjeblieft ga niet meelopen met anderen! Maar zet je eigen mening neer.










    Ik vind dat je Tokio Hotel niet kan haten. Ja, er is daar 200× een topic over gestart. Maar waar nog geen topic over is gestart: Je kan van Tokio Hotel ook niet houden, want je kent ze daarvoor niet eens persoonlijk ;)
    Waar je wel van houden kan, is de muziek.
    En je kan me nu helemaal uitschelden, ik doe er toch niks mee, het is alleen verspilde tijd.
    En mijn mening verandert ook niet, tenzij het een hélé goede argument is ofzo.


    x.

    Edit:
    Conclusie: Je kan iemand niet haten als je ze niet persoonlijk kent. Maar je kan er ook niet van houden.


    Nog iets:
    Oh en trouwens.
    Als je wilt zeggen dat je het er niet mee eens bent, wil je dan ook even zeggen of je vind dat je Tokio Hotel kunt haten?;3


    ok

    (...)
    Mja weet je, het is niet echt verliefd zijn, maar ik kan niet uitleggen wat het is ^^. En misschien, zoals Darkpassion zegt, is het wel zo dat je jezelf op den duur geloofd doordat je hersenen je manipuleren ofzo.

    Dat denk ik ook, en ik begrijp dat jullie vinden dat het iets anders is. Ik heb heel lang nagedacht of ik deze topic wel zou starten, en heb het toch gedaan.


    ok

    (...)
    I know. Ik vind het echt een freaky idee. Maar ik heb het een keer uitgeprobeerd en aan het eind van de dag had ik het gevoel dat mn hoofd uit elkaar ging barsten.


    Hha, dan ga ik het alvast niet proberen. Ik geloof je wel. Maar het is idd zoals je zegt, een freaky idee. Dat je hersenen jezelf manipuleren..nog nooit van gehoord ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)
    Dat denk ik ook, en ik begrijp dat jullie vinden dat het iets anders is. Ik heb heel lang nagedacht of ik deze topic wel zou starten, en heb het toch gedaan.


    Ach, mij maakt het niet uit of je het opent, zolang er maar geen ruzie komt, want dan is heel de sfeer verpest ;S en dat is niet leuk..


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Ja Manipuleren :Y)

    [Sorry ik vind dat gewoon gewoon GEWELDIG :X]


    Take My Hand Take A Breath ...

    (...)
    Hha, dan ga ik het alvast niet proberen. Ik geloof je wel. Maar het is idd zoals je zegt, een freaky idee. Dat je hersenen jezelf manipuleren..nog nooit van gehoord ^^

    Tsjah, ik lees iets teveel wetenschapsbladen als de Kijk, Quest en Triv denk ik.
    [/voelt zich een regelrechte nerd(nerd)]


    Bored.

    Ja Manipuleren :Y)

    [Sorry ik vind dat gewoon gewoon GEWELDIG :X]

    hha ik vind je cool ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Ja Manipuleren :Y)

    [Sorry ik vind dat gewoon gewoon GEWELDIG :X]

    Dit is spam ¬¬ En spam is verboden. Niet meer doen dus.


    Bored.

    (...)
    Tsjah, ik lees iets teveel wetenschapsbladen als de Kijk, Quest en Triv denk ik.
    [/voelt zich een regelrechte nerd(nerd)]


    Gna, misschien ben je het ook wel. Grapje :X
    Maar als je het interesseert [weet niet of het zo is ^^] is het normaal dat je zulke bladen leest (:


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Maar ik wil hier dus niet mee zeggen dat je niet van Tokio Hotel mag houden, ik wil gewoon dat jullie mijn punt snappen.

    x


    ok

    Maar ik wil hier dus niet mee zeggen dat je niet van Tokio Hotel mag houden, ik wil gewoon dat jullie mijn punt snappen.

    x


    Ik snap je punt ^^
    Waarschijnlijk zullen er nog een paar zijn die je punt snappen (:


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Tokio Hotel kan je ook niet persoonlijk kennen; Het is een band.


    We could Be the talk across the Town. ♥

    Je hebt helemaal gelijk. Ik vind het ook altijd dom klinken als mensen zeggen: "Ik hou van TH." Dan kijk ik ze met koeienogen aan

    Tokio Hotel kan je ook niet persoonlijk kennen; Het is een band.


    Daar heb je dan een punt, maar je kunt niet voor iemand anders uitmaken of die van th houd..


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)
    Gna, misschien ben je het ook wel. Grapje :X
    Maar als je het interesseert [weet niet of het zo is ^^] is het normaal dat je zulke bladen leest (:

    Ja, vrouw! Ik ben een nerd (nerd)
    Seriously; ik vind het menselijk brein gewoon fascinerend. Je lichaam is een genie in het voor de gek houden van jezelf >.<


    Bored.

    Je kan wel van ze houden, maar juist niet haten vind ik.

    Als je de muziek slecht vind, vind je ze maar slecht, de jongens zelfs kan je ook niet haten, maar ook niet liefhebben. Je kent hun niet!


    Let the Night embrace you