• Ik wil graag, voordat je dit leest, dat je even teruggaat en bedenkt of dit degelijk kan.:'D Daarna moet je terugkomen en je mening hier neerdroppen, en ook de tekst hieronder lezen.
    En alsjeblieft ga niet meelopen met anderen! Maar zet je eigen mening neer.










    Ik vind dat je Tokio Hotel niet kan haten. Ja, er is daar 200× een topic over gestart. Maar waar nog geen topic over is gestart: Je kan van Tokio Hotel ook niet houden, want je kent ze daarvoor niet eens persoonlijk ;)
    Waar je wel van houden kan, is de muziek.
    En je kan me nu helemaal uitschelden, ik doe er toch niks mee, het is alleen verspilde tijd.
    En mijn mening verandert ook niet, tenzij het een hélé goede argument is ofzo.


    x.

    Edit:
    Conclusie: Je kan iemand niet haten als je ze niet persoonlijk kent. Maar je kan er ook niet van houden.


    Nog iets:
    Oh en trouwens.
    Als je wilt zeggen dat je het er niet mee eens bent, wil je dan ook even zeggen of je vind dat je Tokio Hotel kunt haten?;3


    ok

    Dat zit allemaal tussen de oren. Mensen zijn niet alleen goed in elkaar voor de gek houden, ook het eigen brein is daar een genie in.


    Ok dat snap ik even niet :|


    Take My Hand Take A Breath ...

    (...)
    Kan jij houden van iemand die je persoonlijk helemaal niet kent? Wie weet is het allemaal wel een act en zijn het gewoon een stel arrogante kwallen. Ik geloof niet dat je van iemand kunt houden als je nog nooit met ze gepraat hebt. Mensen zijn goed in zich anders voor doen dan ze werkelijk zijn.

    Dat bedoel ik dus.:'D
    En nee, ik verbied het jullie niet om van TH te houden, ik probeer hier gewoon iets duidelijk te maken.


    ok

    (...)

    Ik ben ook niet akkoord ^^
    Dus we kunnen toch overeen komen (:

    Blijkbaar kunne we da wel me momente n_n maar sommige mensen zoals in dit toppic kijken niet verder dan dat hun neus lang is.

    Ja!
    Een meisje heeft zelfmoord gepleegt omdat ze alleen bij Bill wou zijn weet je dat nie meer?
    En ze was VERLIEFD op Bill dus waarom zou je niet kunnen houden van ThOhO?


    Echt hea. Maar ik zie verliefd zijn op iemand van TH gewoon als.. Stapelzot zijn van één van hun. Snap je? Het is zo verliefd zijn, maar toch ook niet dus noem ik het stapelzot ^^
    Je moet iemand niet persoonlijk kennen. En de meeste fans weten héél véél van tokio hotel af. Je gaat me niet vertellen dat ze al 3jaar een act spelen ;S
    Je kan beweren van wel, mij kan je niet ompraten.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)
    Blijkbaar kunne we da wel me momente n_n maar sommige mensen zoals in dit toppic kijken niet verder dan dat hun neus lang is.


    En daar snap ik niet wat je bedoeld met; sommige mensen zoals in dit toppic kijken niet verder dan dat hun neus lang is.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)

    Ok dat snap ik even niet :|

    Dat verlieft zijn op een beroemd persoon zit allemaal tussen de oren. Als jij jezelf aanpraat dat ze geweldig en perfect zijn gaat je brein daar een soort van misbruik van maken. Dan laat het je verlieft worden. Uiteindelijk ben je niet echt verliefd, maar lijkt het wel zo doordat het menselijk brein zo vreselijk goed in is manipuleren.
    Dat is net zoiets als je de hele dag tegen jezelf zegt: Ik heb hoofdpijn. Aan het eind van de dag krijg je dan ook hoofdpijn.
    [/allemaal wetenschappelijk bewezen]


    Bored.

    Ja!
    Een meisje heeft zelfmoord gepleegt omdat ze alleen bij Bill wou zijn weet je dat nie meer?
    En ze was VERLIEFD op Bill dus waarom zou je niet kunnen houden van ThOhO?

    Ja, dat weet ik wel.
    Er zijn TH-fans in elkaar geslagen omdat ze Tokio Hotel fan zijn. Ja, dat weet ik.
    Maar toch vind ik nog steeds dat je niet van ze kan houden. Je kent ze niet persoonlijk! Door een paar interviews weet je niet hoe ze in elkaar zitten. En ik bedoel het écht niet slecht, want ik ben zelf ook TH-fan -.-'


    ok

    (...)
    Dat verlieft zijn op een beroemd persoon zit allemaal tussen de oren. Als jij jezelf aanpraat dat ze geweldig en perfect zijn gaat je brein daar een soort van misbruik van maken. Dan laat het je verlieft worden. Uiteindelijk ben je niet echt verliefd, maar lijkt het wel zo doordat het menselijk brein zo vreselijk goed in is manipuleren.
    Dat is net zoiets als je de hele dag tegen jezelf zegt: Ik heb hoofdpijn. Aan het eind van de dag krijg je dan ook hoofdpijn.
    [/allemaal wetenschappelijk bewezen]


    Echt? Omg ^^ weird.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)

    En daar snap ik niet wat je bedoeld met; sommige mensen zoals in dit toppic kijken niet verder dan dat hun neus lang is.

    Jha ik bedoel de maker van dees toppic.Da ze verder moet na denke ;]

    (...)
    Dat verlieft zijn op een beroemd persoon zit allemaal tussen de oren. Als jij jezelf aanpraat dat ze geweldig en perfect zijn gaat je brein daar een soort van misbruik van maken. Dan laat het je verlieft worden. Uiteindelijk ben je niet echt verliefd, maar lijkt het wel zo doordat het menselijk brein zo vreselijk goed in is manipuleren.
    Dat is net zoiets als je de hele dag tegen jezelf zegt: Ik heb hoofdpijn. Aan het eind van de dag krijg je dan ook hoofdpijn.
    [/allemaal wetenschappelijk bewezen]


    Ok ik snap nu ^^


    Take My Hand Take A Breath ...

    (...)

    Echt hea. Maar ik zie verliefd zijn op iemand van TH gewoon als.. Stapelzot zijn van één van hun. Snap je? Het is zo verliefd zijn, maar toch ook niet dus noem ik het stapelzot ^^
    Je moet iemand niet persoonlijk kennen. En de meeste fans weten héél véél van tokio hotel af. Je gaat me niet vertellen dat ze al 3jaar een act spelen ;S
    Je kan beweren van wel, mij kan je niet ompraten.

    Natuurlijk kun je stapelzot op ze zijn! Maar waar ga je stapelzot op worden? Om hun innerlijk? Om hun uiterlijk is oké. Maar hun innerlijk ken je niet door een paar interviews. En je gaat me niet vertellen dat als je iemand heel veel haat, maar omdat hij er leuk uitziet, ben je stapelzot op hem..


    ok

    Ik ken ze ook niet persoonlijk hoaar ;)
    Maar ik houd wel van ze (A)


    Take My Hand Take A Breath ...

    (...)
    Echt? Omg ^^ weird.

    I know. Ik vind het echt een freaky idee. Maar ik heb het een keer uitgeprobeerd en aan het eind van de dag had ik het gevoel dat mn hoofd uit elkaar ging barsten.


    Bored.

    (...)
    Jha ik bedoel de maker van dees toppic.Da ze verder moet na denke ;]

    Moet nadenken dat je wel van Bill/Tom/Georg/Gustav kunt houden?


    ok

    (...)
    Natuurlijk kun je stapelzot op ze zijn! Maar waar ga je stapelzot op worden? Om hun innerlijk? Om hun uiterlijk is oké. Maar hun innerlijk ken je niet door een paar interviews. En je gaat me niet vertellen dat als je iemand heel veel haat, maar omdat hij er leuk uitziet, ben je stapelzot op hem..

    Mja weet je, het is niet echt verliefd zijn, maar ik kan niet uitleggen wat het is ^^. En misschien, zoals Darkpassion zegt, is het wel zo dat je jezelf op den duur geloofd doordat je hersenen je manipuleren ofzo.


    Shakin' their ass like they just don't care.