• Ik wil graag, voordat je dit leest, dat je even teruggaat en bedenkt of dit degelijk kan.:'D Daarna moet je terugkomen en je mening hier neerdroppen, en ook de tekst hieronder lezen.
    En alsjeblieft ga niet meelopen met anderen! Maar zet je eigen mening neer.










    Ik vind dat je Tokio Hotel niet kan haten. Ja, er is daar 200× een topic over gestart. Maar waar nog geen topic over is gestart: Je kan van Tokio Hotel ook niet houden, want je kent ze daarvoor niet eens persoonlijk ;)
    Waar je wel van houden kan, is de muziek.
    En je kan me nu helemaal uitschelden, ik doe er toch niks mee, het is alleen verspilde tijd.
    En mijn mening verandert ook niet, tenzij het een hélé goede argument is ofzo.


    x.

    Edit:
    Conclusie: Je kan iemand niet haten als je ze niet persoonlijk kent. Maar je kan er ook niet van houden.


    Nog iets:
    Oh en trouwens.
    Als je wilt zeggen dat je het er niet mee eens bent, wil je dan ook even zeggen of je vind dat je Tokio Hotel kunt haten?;3


    ok

    (...)
    Nee... dat is niet echt verliefd aijn. Volgens mij weten sommige mensen niet wat echt houden van iemand is, wat echt verliefd zijn is. Echt verliefd zijn is; een echt, goed gevoel hebben bij iemand.
    Als hij weg is; hem echt missen
    Als hij weg is; Hem echt niet uit je hoofd kunnen zetten...
    Echt van iemand houden; Missen als die niet bij je is
    Echt Wenen als die van je weg gaat.
    En ga zo nog maar door.
    Je gaat me heus niet zeggen dat iedereen gaat staat bleiten als TH het podium verlaat ofzo ook al zeggen ze dat ze van hun houden. Want ik ben ervan overtuigd; Dat kan gewoon niet!

    Hahaha, ik het dezelfde mening als jou:Y)


    x


    ok

    (...)
    Jha denkt er maar over na n_n maar ik ga geen ruzie make heb ik geen zin in ((wauw voor de eerste keer dat ik geen zin heb in ruzie XD)) maar ik blijf bij mijn punt en daar heb ik mijn redene voor n_n

    Waarom zou je er ruzie over maken?(krul)


    ok

    misschien kan jij het niet, maar ik kan wel van hen houden ook al ken ik ze niet persoonlijk (A) ik hou van hun muziek, en hun muziek hoort bij hen! dus hou ik ook van hen!

    (...)
    Waarom zou je er ruzie over maken?(krul)

    omdat ik een koppige persoon ben dat altijd gelijk wil hebben :')

    je kunt wél van tokio hotel houden.


    je houd van de groep,, want hun muziek hoort ook bij de groep.

    ik hou van tokjio hote, punt, en dat kan jij, en niemand verandere, ookeeej?

    GROOT GELIJK!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Je kan van de muziek houden en de hele act die ze opvoeren met alles wat daarbij hoort,, maar niet van de personen--'. Al die fans denken dat ze Bill&zo echt kennen, maar dat doen ze dus echt niet. De helft van wat je voor beeld van Bill&zo hebt is allemaal bedacht door het management.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    misschien kan jij het niet, maar ik kan wel van hen houden ook al ken ik ze niet persoonlijk (A) ik hou van hun muziek, en hun muziek hoort bij hen! dus hou ik ook van hen!

    Hun muziek hoort dan wel bij hun, maar je houdt van de muziek!
    Als je van hun houdt, moet je ze persoonlijk kennen.
    Voorbeeld: Je vriendin vertelt over een meisje dat heel aardig is, en ze heeft een heel mooi nummer geschreven. Dus hou je van haar? -.-'

    Je mag het bullshit vinden wat ik zeg ofzo, maar ik blijf bij mijn mening, en dat mag jij ook doen! Want ik zeg het nog een keer, ik verbied niemand om van TH te houden. Ik wil jullie iets duidelijk maken!


    ok

    je kunt wél van tokio hotel houden.


    je houd van de groep,, want hun muziek hoort ook bij de groep.

    ik hou van tokjio hote, punt, en dat kan jij, en niemand verandere, ookeeej?

    Tjee, wees blij dat ik het niet veranderen kan.:') Ik wil geen ruzie, en ik wil het jou al helemaal niet verbieden!
    Ik val in herhaling, geloof ik =.='


    ok

    (...)
    omdat ik een koppige persoon ben dat altijd gelijk wil hebben :')

    Hahaha, in dit geval heeft iedereen gewoon gelijk, want het is een mening, denk ik.xD


    ok

    ik vind dat het wel kan.
    ik weet het zelfs zeker.
    ik weet het zelfs heel erg zeker.
    ik weet het gewoon.


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    ik vind dat het wel kan.
    ik weet het zelfs zeker.
    ik weet het zelfs heel erg zeker.
    ik weet het gewoon.

    Oké.:3


    ok

    Daar ben ik het helemaal mee eens. =d
    AMEN!

    Daar ben ik het helemaal mee eens. =d
    AMEN!

    Met mij?:9~


    ok

    (...)
    Met mij?:9~

    Jazeker, met jou. =d

    (...)
    Oké.:3


    maar kbegrijp jou ook wel.
    ik denk gewoon dat jij anders denkt dan ik.
    gewoon over dit onderwerp.
    sommigen vinden gewoon van wel anderen niet.

    :)


    Ik proefde meer dan eens verlangen