• Gevangenen:
    Fayan
    Saph
    Ferron (M.I.A.)
    Adelynn
    Cassie
    Dario
    Aurora
    Yentl
    Primrose
    Reina

    Others:
    Nathaniel Snow
    Jem Fairsky





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hij moet toch een keer dood.

    Nathaniel Snow
    "Dat is al beter," grom ik als het lemmet wegzakt in mijn borst. Niet helemaal waar die hoort te zitten, maar toch akelig irritant.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ja, maar dan is wel die RPG over en sluiten. (cat)

    Maar als niemand haar tegen houdt, gaat mevrouw Daesha gewoon door, heur.

    Adelynn Jae Daesha
    Mijn slanke vingers hielden het mes strak vast, terwijl ik mijn vrije hand op de kant van zijn borst liet rusten waar hij er niks aan de hand was. Ik draaide het mes een stukje om naar rechts, wat gezien de spieren in zijn lichaam niet geheel zonder slag of stoot ging.
    'Nou, ben je trots op je?' siste ik. Mijn stem had een eigenaardige toon gekregen, en de groene spikkels in mijn ogen leken te zijn veranderd in opwaaiend vuur.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nee, hoezo is het dan over? Hij heeft vast nog wel handlangers of zo. En Jem is er ook nog. Of is die ineens een goodguy geworden?
    Of Nathaniel is gewoon zo'n Jigsaw typje, dat die nog van alles hebt gepland voor het geval hij dood mocht gaan.

    Nathaniel Snow
    "Enorm."
    Maar ikzelf had ook nog een mes en besloot die ook maar eens te gebruiken. Niet naar Adelynn, maar naar Yentl. Hij kwam ergens vast te zitten in haar buik.

    [Is Lisanne offline?]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Jem wil gewoon weg, ja, okay. (cat) en ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik heb zeer weinig inspiratie..]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ja, die is net weg gegaan. (cat)

    Komt Jem dan ook even in tweestrijd zijn, of is Lizz ook weg?
    Ik heb ook nul inspiratie.
    Waar ik Adelynn eerst nog aardig gelukt vond, vind ik haar nu wel weer saai worden.

    Adelynn Jae Daesha
    Ik trok het mes uit zijn lichaam, liet mijn blik even naar de wond schieten en plantte het wapen in zijn buik. Daar kon het vrijwel net zoveel schade aanrichten, daarbij duurde het proces ook net wat langer.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 21:31 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Laat Jem en Saph en Fay en de hele meute ook naar de Controle kamer komen, kunnen ze allemaal genieten van Nathaniel's dood.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jem Fairsky
    Het doort me veel te lang, maar uiteindelijk heb ik het klepje helemaal losgesloopt. Daarna zet ik het klem en tegen de verdomde knop aan. De deur blijft ditmaal open staan en eindelijk kan ik hier weg. Langzaam ga ik richting de controlle kamer.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph Amero
    Ik en Fayan dwalen nogsteeds door het gebouw, er zijn geen deuren naar buiten te bekennen. uiteindelijk horen we stemmen, waarvan ik er eén direct herken. Snow.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Even serieus, nu zijn al mijn personages minstens één keer neergestoken. Poor them.

    Nathaniel Snow
    Zodra het mes uit mijn borstkas werd getrokken, stroomde bloed het eruit.
    Adelynn leek er van te genieten en stak het mes ook nog eens in mijn buik, waar het zich een weg baande dwars door een aantal ingewanden heen. Ik gromde opnieuw.
    Ikzelf trok mijn mes terug uit Yentl en stak hem in de richting van Adelynn.

    Fayan
    Wat was dat geluid? Een mannenstem, overduidelijk Snow, maar hij klonk anders dan normaal.
    Ik keek Saph vragend aan, klemde mijn vingers om het heft van het stenen mes. Dit was onze kans.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Adelynn Jae Daesha
    Mijn ogen schoten in de richting van het mes, terwijl een hoog, angstaanjagend gesis de ruimte vulde. Mijn reactie was snel, maar toch sneed het scherpe mes de zwarte stof door en maakte een diepe snede in mijn bovenbeen. Onnatuurlijk helderrood bloed verscheen, gleed omlaag langs mijn been, nieuw gesis schoot over mijn lippen.
    Mijn nagels krassen over zijn arm, ik trek een tweede mes uit mijn riem vandaan en laat die even door mijn vingers glijden.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Saph Amero
    zonder aarzelen stapte ik de kamer in, maar het was al gebeurd. Adelynn stond voor Snow, twee meseen in haar handen en overal bloed. Het meisje maakte me eigenlijk doodsbang. ik hield Fayan's hand wat steviger vast. Hoe eng Adelynn ook is, ik voel geen spijt voor wat ze Snow aan doet. Hij verdient een langzame, pijnlijke dood.

    Jem Fairsky
    Ik leun tegen de rand van de deur en kijk toe. Ze is dood eng, maar het is in een vreemde manier prachtig om te zien. Het bloed druipt uit Nathaniel's lichaa en het is duidelijk dat dit niet pijnloos is. Het kan mij weinig schelen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nathaniel Snow
    Ik haalde nogmaals uit, hoewel ik inmiddels niet meer zo rechtop stond. Mijn hand was tegen de wond in mijn borst gedrukt, maar het bloed sijpelde -oké, stroomde- er gewoon tussendoor.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Adelynn Jae Daesha
    'Láát het,' sneerde ik toen het mes mijn lichaam weer doorkliefde, deze keer haalde hij mijn heup open en kwam er meer bloed tevoorschijn.
    Ik liet mijn nagels over zijn kaak krassen, een glimlachje verscheen langzaam rond mijn lippen terwijl ik het kleine mes door de hand boorde die de wond in zijn borst probeerde te laten stoppen met bloeden.
    Mijn instinct voelde de aanwezigheid van anderen, maar niemand leek Nathaniel te willen reden. Dat betekende dat het of de rebellen waren, of ze waren te bang om iets uit te halen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Jem Fairsky
    Iedereen bleef verder doodstil. Dat begreep ik ook wel. Ze vonden dat Nathaniel het verdiende. Mij kon Nathaniel erg weinig boeien op dit moment.
    'Adelynn?' het enge meisjes was veranderd in een monster leek het wel. het mes sneed en draaide in Nathaniels vleed met geoefend gemak.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nathaniel
    "Dat dacht ik niet," grauwde ik. Ik stak nog een keer en nog en keer, gewoon omdat dat het enige was wat ik nog kon doen. Mijn andere hand was nutteloos.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen