• In hartje London is het bekendste studentenhuis van Europa. Het hoort bij de hoge school, het Richard Connor College. Hier volgen ze hun studie, maar in het studentenhuis speelt er nog meer. Romantiek, feestjes en veel meer. Kortom, een echt studentenleven.


    Studentenhuis:

    Het studentenhuis bestaat uit een groot huis. Er zijn 13 verdiepingen, en op elke verdieping zijn er 8 appartementen. En per appartement wonen er 4 personen. Er wonen alleen studenten van het Richard Connor College.

    Regels:
    - Je mag 2 Rollen per persoon [Jongen en meisje!]
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personen!
    - Je mag alleen een topic openen als de vorige vol is en ik offline ben!

    Studenten

    Sharona Alexis Avery
    Tyler Noah Lopez
    Rose Mary Ashford
    Sean Andrew Thompson
    Layla Alexandra Rhine
    Mason Dimitri Sheperd
    Aria Bridget Kate Cast
    Catherine 'Cathy' Lauren Billington
    Marlene Sydney Rhodes
    Rafael Brandon Dwyer
    Amelia Brooklyn Rivera
    Alexander Nathaniël Rivera
    Lucinda "Lucy" Joan Felice Rossier
    Lakisha Gilmore

    Rollentopic

    Story

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 23:09 ]


    El Diablo.

    Layla

    'Aangenaam kennis te maken Sharona, ik ben Layla' stelde ik mezelf voor. 'Ik ga mijn spullen even op bergen' vertelde ik Sharona. Waarom vertelde ik haar dat nou? Snel liep ik weg naar wat ik denk dat de slaapkamer is. Ik zie dat Sharona al een bed uit heeft uit gekozen. Ik neem het bed onder haar, ik hou niet zo van hoog slapen. Daarna leg ik mijn kleren in de inloop kast. Ik liep snel terug naar de woonkamer.


    Physics is awesome

    Aria
    "Hey," zei ik tegen het meisje dat binnenkwam en al met Tyler had gepraat.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Tyler

    'Tyler' stelde ik mezelf voor. Ik gaapte, en rekte me wat uit.


    El Diablo.

    Marlene
    Ik glimlach nog even naar Tyler en het meisje waarna ik mijn koffers naar de slaapkamer sleep. Een van de bedden boven is al bezet, ik denk door Tyler. Ik denk even na en loop dan terug naar de woonkamer. 'Heb jij liever een bed boven op beneden?' vraag ik aan het meisje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aria
    "Beneden," zei ik glimlachend.
    Ik had geen hoogtevrees, maar zo kon ik makkelijker wegglippen in de nacht.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Marlene
    Het meisje heeft dus liever een bed beneden. Terwijl ik weer naar de slaapkamer loop denk ik weer even na of ik boven of beneden een bed zou nemen. Ik besluit maar een bed beneden te nemen. Het zou namelijk typisch iets voor mij zijn als ik er midden in de nacht uit moet om dan van de trap te vallen.

    Rafael
    Ik gooi mijn tassen met gemak over mijn schouder. Met mijn ellebogen maak ik de deur van het huis open waarna ik naar binnenloop. Ik graaf even in mijn gedachten om te bedenken in welk appartement ik ook alweer zat en zodra ik het weet loop ik daarna toe. Gelijk loop ik naar de slaapkamer en gooi mijn spullen met een soepele boog op één van de bovenste bedden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sean

    Nadat ik mijn appartement had gevonden, had ik de deur geopend en ik had rond gekeken. Er was al een jongen, daarna was ik naar de slaapkamer gelopen. Ik koos voor een van de bovenste bedden. Daarna borg ik snel mijn kleren op in de kast en ging terug naar de woonkamer.

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 20:18 ]


    Physics is awesome

    Tyler

    Ik werp een blik op de klok, half acht alweer. 'Kook ik of jullie' grijns ik.


    El Diablo.

    Aria
    "Of we doen het met zijn 3en," zei ik glimlachend.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Marlene
    Ik haal mijn schouders op. 'Mij maakt het niet zoveel uit. Als we uiteindelijk maar gewoon eetbaar eten hebben,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyler

    'Kan ook, maar ik ben horror zonder kookboek ofzo' grinnik ik.


    El Diablo.

    Aria
    "Ik zal dan wel even voor kookboek spelen," zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Tyler

    'Is goed' grinnik ik.


    El Diablo.

    Aria
    "Pizza? Of iets waarbij jullie niet onder meel zullen zitten?" vroeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Bij wie kan Catherine op de kamer? ^^]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''