• In hartje London is het bekendste studentenhuis van Europa. Het hoort bij de hoge school, het Richard Connor College. Hier volgen ze hun studie, maar in het studentenhuis speelt er nog meer. Romantiek, feestjes en veel meer. Kortom, een echt studentenleven.


    Studentenhuis:

    Het studentenhuis bestaat uit een groot huis. Er zijn 13 verdiepingen, en op elke verdieping zijn er 8 appartementen. En per appartement wonen er 4 personen. Er wonen alleen studenten van het Richard Connor College.

    Regels:
    - Je mag 2 Rollen per persoon [Jongen en meisje!]
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personen!
    - Je mag alleen een topic openen als de vorige vol is en ik offline ben!

    Studenten

    Sharona Alexis Avery
    Tyler Noah Lopez
    Rose Mary Ashford
    Sean Andrew Thompson
    Layla Alexandra Rhine
    Mason Dimitri Sheperd
    Aria Bridget Kate Cast
    Catherine 'Cathy' Lauren Billington
    Marlene Sydney Rhodes
    Rafael Brandon Dwyer
    Amelia Brooklyn Rivera
    Alexander Nathaniël Rivera
    Lucinda "Lucy" Joan Felice Rossier
    Lakisha Gilmore

    Rollentopic

    Story

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 23:09 ]


    El Diablo.

    Catherine

    Ik zag dat er iemand in de keuken stond te koken, en ik besloot hem te gaan helpen. ''Hey, Tyler toch?'' glimlachte ik. ''Kan ik ergens mee helpen?'' vroeg ik toen, en keek naar het zooitje voor me.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ Ohh en Amelia.. heeft nog geen kamergenoot en ik weet niet hoe ik met har moet beginnnen ;cc]

    Alexander Nathaniel Rivera

    Ik glimlach, 'Mijn zusje doet ook fotografie,' zeg ik dan. Hmm, had ik niet achter haar gezocht maar het is wel interessant. Ik keek even naar mijn telefoon en er was een smsje van Jade, ik zuchtte en opende het. Weer een zeik bericht. Ik doe mijn telefoon weer weg en loop dan weer door.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    'Denk het' lachte ik. Er lagen allemaal spullen voor pizza. Geen idee hoe ik het moest maken maargoed.


    El Diablo.

    [Stuur Amelia gezellig in Tyler's appartementje XD ]


    El Diablo.

    Catherine

    ''Pizza, hm?'' mompelde ik, en stroopte mijn mouwen op om mijn handen te wassen. ''Al eens pizza gemaakt?'' grijnsde ik, en keek hem even aan. Ikzelf kookte vaak, het was leuk om te doen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tyler

    'Nope, ik werd altijd de keuken uitgeschopt' grinnik ik, en pak de zak bloem. Ik wil er net mee naar het aanrecht lopen, als ik half struikel. Ikzelf sta nog, maar de bloem zit over haar gezicht. 'Oops´ grinnik ik.


    El Diablo.

    [Catherine zit toch bij Sean & Rafael? Waarom gaat ze dan naar Tyler en zijn appartement genoten? Ik schrijf wel iets vanuit Sean]


    Physics is awesome

    [ Hahah, ik zal mn best doen xd ]

    Amelia Brooklynn Rivera

    Ik zuchtte en liep met mijn koffers het appartementen complex binnen. Tuurlijk, ik moet weer de trein missen. Ik zucht en kijk op het blaadje dat ik beneden heb gekregen na het gezeik dat ik te laat was welke kamer ik had. 'Hmm,' zei ik terwijl ik naar de kamer liep. Ik deed de deur open en liep toen naar binnen. Ergens rook ik pizza, waren er al mensen? Ik zucht en loop dan richting de geur. Daar staan een jongen en een meisje te, koken? 'Hey,' glimlach ik dan en doe mijn jas uit, 'Waarom is het hier zo warm,' puf ik half, 'Ik ben trouwens Amelia Rivera,' glimlachte ik. Ik heb altijd geleerd om voornaam en achternaam te zeggen. Het is automatisme geworden dat me is aangeleerd. Ik kijk beide aan en de jongen valt met de zak bloem die nu over het meisje is. Het is deels op mijn broek gekomen en ik begin verbaasd te lachen.

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 17:17 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Misschien is het handig om de kamerindeling bij de rollen te schrijven? of in de story ;o ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Leek mij ook al handig, het is trouwens Tyler, Aria & Marlene tenzij jullie de kamerindeling willen om gooien, ik hoop dat jullie dat niet gaan doen]


    Physics is awesome

    [ Ach...ik snap het niet meer...]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Eyes schreef:
    [Catherine zit toch bij Sean & Rafael? Waarom gaat ze dan naar Tyler en zijn appartement genoten? Ik schrijf wel iets vanuit Sean]

    Eyes schreef:
    [Sharona, Alexander & Layla/Sean, Rafael & Catherine/Tyler, Aria & nog iemand]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Appartement 1:
    Sharona
    Alexander
    Layla
    Sean

    Appartement 2:
    Rafael
    Catherine
    Tyler

    Appartement 3:
    Aria
    ...


    Zo?


    El Diablo.

    Ry schreef:
    Appartement 1:
    Sharona
    Alexander
    Layla
    Sean

    Appartement 2:
    Rafael
    Catherine
    Tyler

    Appartement 3:
    Aria
    ...


    Zo?


    Okaayy, zet Amelia maar erbij ;o


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik dacht dat het Tyler, Aria en Marlene. Rafael, Sean&Catherine en Sharona, Alexander en ? was a.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered