• In hartje London is het bekendste studentenhuis van Europa. Het hoort bij de hoge school, het Richard Connor College. Hier volgen ze hun studie, maar in het studentenhuis speelt er nog meer. Romantiek, feestjes en veel meer. Kortom, een echt studentenleven.


    Studentenhuis:

    Het studentenhuis bestaat uit een groot huis. Er zijn 13 verdiepingen, en op elke verdieping zijn er 8 appartementen. En per appartement wonen er 4 personen. Er wonen alleen studenten van het Richard Connor College.

    Regels:
    - Je mag 2 Rollen per persoon [Jongen en meisje!]
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personen!
    - Je mag alleen een topic openen als de vorige vol is en ik offline ben!

    Studenten

    Sharona Alexis Avery
    Tyler Noah Lopez
    Rose Mary Ashford
    Sean Andrew Thompson
    Layla Alexandra Rhine
    Mason Dimitri Sheperd
    Aria Bridget Kate Cast
    Catherine 'Cathy' Lauren Billington
    Marlene Sydney Rhodes
    Rafael Brandon Dwyer
    Amelia Brooklyn Rivera
    Alexander Nathaniël Rivera
    Lucinda "Lucy" Joan Felice Rossier
    Lakisha Gilmore

    Rollentopic

    Story

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 23:09 ]


    El Diablo.

    Lemmiwinks schreef:
    (...)

    [Ik stuur Aria wel even de gang op en dan kunnen jou personages en mijn personage tegen elkaar opbotsen?]


    Ohh..ehh...is goed wacht eerst even.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    (...)

    Ohh..ehh...is goed wacht eerst even.



    Okay


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Layla

    Dit gaan ze niet menen, ik wist wel dat ze hadden gezegd dat het gemengd zou zijn maar ik en een jongen in hetzelfde appartement? Dat gaat gegarandeerd genante situaties geven. Ik hoor hem mompelen maar kan niet echt verstaan wat hij zegt. Dan zegt hij nonchalant 'Sorry, ik ben Alexander'. Ik moet lachen aangezien mijn tweede naam Alexandra is.


    Physics is awesome

    Sharona

    'Sharona' stel ik mezelf voor. Ik grijp naar mijn telefoon. 'Iemand pizza?' vraag ik.


    El Diablo.

    Alexander Nathaniël Rivera

    'Ehh, ja doe maar,' zei ik nog. Ik kijk het appartement rond, 'Het is best mooi,' merk ik dan op. Ik gooi mijn IPhone op een leeg bed en mijn spullen drop ik in een kast. Ik hoorde het meisje lachen, 'Whaddup?'

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 21:34 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Layla

    'Ja, graag' zeg ik tegen Sharona. Dan hoor ik Alexander aan mij vragen 'Waddup?'. 'Mijn tweede naam is Alexandra' vertel ik hem. 'Ik ga zo even naar de supermarkt voor de boodschappen voor morgen, voor het ontbijt'. Ik ben gewend om te zorgen voor mezelf en anderen, al sinds ik al klein ben. Pas sinds een paar maanden werd er ook daadwerkelijk voor mij gezorgd.


    Physics is awesome

    Alexander Nathaniël Rivera

    Ik lachte, 'Toevallig,' Toen zei ze iets over boodschappen, 'Zal ik mee gaan? Moet toch wat halen,' Sharona zet de pizza in de over en als ik klaar ben pak ik mijn telefoon van bed af en plof neer op de bank.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Layla

    'Ja, is goed.' Toen pakte ik in de slaapkamer een van mijn jassen en trok hem aan. Ik liep naar de deur van ons appartement. 'Kom je, Alexander?' vraag ik hem. Daarna keek ik op het lijstje wat ik sowieso wilde hebben voor het ontbijt. 'Sharona, kan ik iets voor jou halen?' vraag ik.


    Physics is awesome

    Alexander Nathaniel Rivera

    Ik pakte mijn jack en liep naar Layla toe, 'Is de supermarkt ver?' vraag ik dan lachend. Ik had echt geen idee wat hier allemaal wel en niet was. Ik keek Sharona aan, 'Bewaar een stukje pizza voor me,' grinnikte ik nog.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aria
    Ik liep de kamer uit en zocht de uitgang, toen ik de uiteindelijk vond, liep ik rond en zocht naar de supermarkt.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Layla

    Dat hij nog geen eens wist waar de supermakrt was. 'Het is niet ver.' Ik opende de deur en liep de gang op. Iets in me zei dat Alexander net zoals de meeste hier aan luxe gewend was. Ik mocht uiteraard niet oordelen maar ik had hier voor hetzelfde geld niet kunnen lopen. Het was weliswaar een rare gedachte, toch ook de keiharde waarheid en realiteit.


    Physics is awesome

    Alexander

    Ik glimlach en loop dan verder, 'De appartementen zijn echt verschrikkelijk mooi vind je niet?' zei ik toen om een gesprek aan te gaan. Ik keek om me heen, het weer was wel oke. Ik zuchtte en sloot achter me de voordeur en we liepen naar de supermarkt.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Layla

    'De appartementen zijn mooi.' We liepen samen verder in stilte naar de supermarkt. Zodra we eraan kwamen pakte ik een karretje en pakte mijn lijstje opnieuw. Even keek ik de winkel door en ging toen op zoek naar de producten die ik nodig had. Al die tijd had ik niet gesproken, ik praatte liever niet. Als ik praatte dan was het omdat het nodig was of omdat ik anders onbeleefd over zou komen.


    Physics is awesome

    Alexander

    Hmm, misschien was ze niet zo'n praten? Of gewoon verlegen? Ik zelf zocht ook en toen ik na een tijdje klaar was liep ik weer naar Layla, 'Ik heb alles, ik heb nog wat extra dingen genomen voor als Sharona nog wat moet maar ehh, ik ben klaar,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Layla

    'Ik ben ook klaar.' We liepen samen naar de kassa. We moesten eigenlijk nog bepalen wie er s'morgens als eerst in de badkamer mocht. Ik was liever niet in de badkamer als daar Alexander aan het douchen was of omgekeerd. Sommige mensen zouden me daarom misschien preuts noemen maar het was nog steeds mijn lichaam. Maar eerste moest ik weten hoeveel tijd Sharona en Alexander s'morgens nodig hadden om zich klaar te maken voor school. Ik was altijd vrij snel klaar.


    Physics is awesome