• In hartje London is het bekendste studentenhuis van Europa. Het hoort bij de hoge school, het Richard Connor College. Hier volgen ze hun studie, maar in het studentenhuis speelt er nog meer. Romantiek, feestjes en veel meer. Kortom, een echt studentenleven.


    Studentenhuis:

    Het studentenhuis bestaat uit een groot huis. Er zijn 13 verdiepingen, en op elke verdieping zijn er 8 appartementen. En per appartement wonen er 4 personen. Er wonen alleen studenten van het Richard Connor College.

    Regels:
    - Je mag 2 Rollen per persoon [Jongen en meisje!]
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personen!
    - Je mag alleen een topic openen als de vorige vol is en ik offline ben!

    Studenten

    Sharona Alexis Avery
    Tyler Noah Lopez
    Rose Mary Ashford
    Sean Andrew Thompson
    Layla Alexandra Rhine
    Mason Dimitri Sheperd
    Aria Bridget Kate Cast
    Catherine 'Cathy' Lauren Billington
    Marlene Sydney Rhodes
    Rafael Brandon Dwyer
    Amelia Brooklyn Rivera
    Alexander Nathaniël Rivera
    Lucinda "Lucy" Joan Felice Rossier
    Lakisha Gilmore

    Rollentopic

    Story

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 23:09 ]


    El Diablo.

    Alexander

    Ik betaalde de spullen en wachtte op Layla. Dit zou nog eens leuk worden. Met twee meisjes op een kamer slapen. Gaat aparte momenten opleveren. Ik grinnikte even om mijn gedachte en pakte de tas vast van Layla en mij. 'Wat voor opleiding doe je eigenlijk?' vroeg ik toen terecht geïnteresseerd.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Layla

    ´Fotografie en welke opleiding doe jij?´ vroeg ik aan hem. ´Sport´ antwoordde hij. Dat had ik niet verwacht maar ja, misschien kwam dat meer door mij dan door hem. Fotograveren was mijn hobby en dat kwam eigenlijk doordat ik de wereld graag zo bekeek, van achter mijn camera als een buitenstaander. Het was te vergelijken met iemand die naar een film keek, zo voelde ik me soms.


    Physics is awesome

    Rose

    Ik had bijna de hele weg moeten wandelen omdat ik de bus gemist had. Met als resultaat dat ik bekaf was. Ik zette de koffers die ik meuzeulde op de grond en nam de sleutel uit mijn handtas om de deur van het appartement te openen.
    _______________________
    kon gisteren niet reageren want er kwamen vriendinnen slapen. srry :(. Waar kunnen Rose en Mason nog op de kamer?

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 11:11 ]


    You see things and you ask 'Why?' But I dream things that never were and I say 'Why not?'

    [Bij elkaar want volgens mij hebben we al drie groepjes van drie, tenminste mijn personages hebben al twee appartement genoten en er is nog een groep van drie appartement genoten]


    Physics is awesome

    [Wat kan ik doen met Sharona of Tyler?]


    El Diablo.

    [Tyler laten koken of Sahrona & Tyler elkaar laten tegen komen]


    Physics is awesome

    Tyler

    'Dus wie was ookal weer het kookboek' grinnik ik. Lachend loop ik naar de keuken en leun tegen het aanrecht.


    El Diablo.

    [Ik ben nogal erg afwezig, omdat ik bij een vriendin ga logeren en daarom mijn spullen inpak en mijn kamer moet opruimen, anders mag ik niet weg.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Mag ik even weten wie bij wie op een appartement zit?]


    El Diablo.

    Aria
    "Ik was dat," mompelde ik.
    Ik keek naar de vloer, slechts omdat ik me afvroeg hoe lang ik hier eigenlijk zou zijn.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Sharona, Alexander & Layla/Sean, Rafael & Catherine/Tyler, Aria & nog iemand]


    Physics is awesome

    [Thank you!]


    El Diablo.

    [Wie wilt er iets met Catherine doen?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Je kan met Tyler gaan koken ^^ Geen succes gegarandeerd XD ]


    El Diablo.

    [Haha oké, dan komt ze wel naar de keuken ^^]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''