• In hartje London is het bekendste studentenhuis van Europa. Het hoort bij de hoge school, het Richard Connor College. Hier volgen ze hun studie, maar in het studentenhuis speelt er nog meer. Romantiek, feestjes en veel meer. Kortom, een echt studentenleven.


    Studentenhuis:

    Het studentenhuis bestaat uit een groot huis. Er zijn 13 verdiepingen, en op elke verdieping zijn er 8 appartementen. En per appartement wonen er 4 personen. Er wonen alleen studenten van het Richard Connor College.

    Regels:
    - Je mag 2 Rollen per persoon [Jongen en meisje!]
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personen!
    - Je mag alleen een topic openen als de vorige vol is en ik offline ben!

    Studenten

    Sharona Alexis Avery
    Tyler Noah Lopez
    Rose Mary Ashford
    Sean Andrew Thompson
    Layla Alexandra Rhine
    Mason Dimitri Sheperd
    Aria Bridget Kate Cast
    Catherine 'Cathy' Lauren Billington
    Marlene Sydney Rhodes
    Rafael Brandon Dwyer
    Amelia Brooklyn Rivera
    Alexander Nathaniël Rivera
    Lucinda "Lucy" Joan Felice Rossier
    Lakisha Gilmore

    Rollentopic

    Story

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 23:09 ]


    El Diablo.

    [Bij Sharona ^^ ]


    El Diablo.

    [Sharona & Layla of bij Sean of bij Rafeal]


    Physics is awesome

    [Moeilijke keuze :'D ze arriveert zometeen, dan zie ik wel waar ik haar tussenprop :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rooba schreef:
    [Moeilijke keuze :'D ze arriveert zometeen, dan zie ik wel waar ik haar tussenprop :3]


    [Zal ik anders Sean toch bij Rafeal in het appartement doen?]

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 20:19 ]


    Physics is awesome

    [Is goed, dan zet ik Catherine wel bij die 2 ^^.
    Lol, dat wordt wat.. :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [gedaan, heb het vorige bericht vanuit Sean pov aangepast en Rooba, bedoel je wat ik denk je dat je bedoelt?:8]


    Physics is awesome

    [Haha, misschien.. -wbw haha nouzeg, zo oversekst ben ik nou ook weer niet! :$]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Catherine

    Ik sleepte de koffers achter me aan, terwijl ik om me heen keek. Dit stelde niks voor, in vergelijking met thuis.. Ik keek even op een papiertje in welk appartement ik zat, en liep toen die richting op. Ik sloeg de deur open, en zag dat er al één jongen was [rafael], die het bovenste bed had ingenomen. Er was ook nog een ander persoon, en die had het andere bovenste bed. Ik zuchtte, alleen de onderste was nog beschikbaar dus. Ik sjokte naar het bed, en gooide mijn spullen er op. ''Hee, ik ben Catherine'' zei ik tegen de jongen, terwijl ik hem glimlachend aankeek. Ik moest toch érgens beginnen? ''En jij?''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ Hoe kan ik inspringen ;o ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rafael
    Ik kijk fronsend op als ik een meisjesstem hoor maar bedenk me dan weer dat het een gemengd huis is. 'Oh, ik ben Rafael,' zeg ik tegen het meisje dat zich net voorstelde als Catherine. Ik schat even de afstand tussen de verhoging en de grond. Het stelt niks voor. Soepeltjes spring ik van de verhoging af.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Hoe zit het met die kamer indeling? D: ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Catherine

    ''Oh, ik ben Rafael'' zei hij, waarna hij behendig van zijn bed afsprong. Ik glimlachte even, en begon toen langzamerhand mijn koffers uit te pakken. Ik had veel spullen mee, maarja, dat moest ook wel.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    IHeartMusicc schreef:
    [ Hoe zit het met die kamer indeling? D: ]


    [Rafael, Sean, en Catherine zitten samen, en Sharona en Layla geloof ik. Je kan als je wilt nog bij die laatste twee, maar er moeten nog meerderen komen dacht ik :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    IHeartMusicc schreef:
    [ Hoe kan ik inspringen ;o ]


    [Ik stuur Aria wel even de gang op en dan kunnen jou personages en mijn personage tegen elkaar opbotsen?]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [ Ik heb twee poppeetjes, dan laat ik Alexander wel bij hun.. maar Amelia is nu endless..nou ja ik laat haar later wel komen ofzo, ]

    Alexander Nathaniël Rivera

    Ik kom het huis binnen en zucht opgelucht. Mijn telefoon gaat en ik zie dat ik een whats app bericht van Amelia heb, Ben iets later, trein gemist. #Zucht Ik begin te lachen Echt wat voor jou ja. Ik loop richting mijn toegewezen kamer en open dan de deur. Als ik binnen kom zie ik twee meiden staan, 'Wacht, ben ik wel goed,' mompel ik dan verbaasd, maar bedenk me dan dat het gemengde kamers zijn. 'Sorry, ik ben Alexander,' zeg ik dan nonchalant.


    The duty of youth, is to challenge corruption.