• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 13:14 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Peacekeeper schreef:
    [Helloa*O*
    Wo sind wir? -faalduits-]


    Het is avond, Pat heeft de persoonlijke spullen van de kampeerders verbrand die hij heeft afgepakt.


    Patrick Hathaway
    'Dat is pech,' zeg ik liefjes terwijl ik opsta. 'je slaapt buiten, alle slaapzalen worden gecontroleerd en op slot gedaan na 11 uur. Veel plezier en hopelijk leer je er was van, Jade.' Met die woorden loop ik naar slaapzaal 1.

    [someone tell me who's in slaapzaal 1.]

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 22:02 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Het is avond, Pat heeft de persoonlijke spullen van de kampeerders verbrand die hij heeft afgepakt.

    Zover had ik inderdaad gelezen:Y)
    Enneh, waar kan ik dan inspringen? 8D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Oh, Annabelle en Catherine :'D]

    Catherine

    Ik haalde mijn lippen van de hare, en streek een pluk haar uit haar gezicht. Ik drukte kusjes in haar nek, en ging langzaam door tot de rand van haar shirtje.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sasha

    Als Mignon -ik vind het trouwens een zeer vreemde naam- weg is, sta ik op en neem mijn gitaar in mijn handen. Ik vlei me terug naast Julian op bed. Ho, wacht, dit is het perfecte moment om nog een van mijn grootmoeders gegeerde manieren aan de man te brengen.
    "Dank je," zeg ik terwijl ik naar zijn nu bedekte bovenlijf knik. Ik richt me weer op mijn gitaar. Met een paar simpele noten weet ik de vele gedachten -ik ben tenslotte met twee snoepjes in deze kamer- die me teisteren tot een minimum te beperken. Plots zie ik vanuit mijn ooghoeken iets blinken.
    "Jace, mag ik dat mesje?" vraag ik terwijl ik me op mijn gitaar concentreer.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Patrick Hathaway
    De deur van slaapzaal 1 sloeg ik open, waar ik al meteen de meest zondelijke dingen vond.
    'Ah, twee voor de isolatiecel,' zeg ik gemaakt vrolijk met walging op mijn gezicht. Ik grijp één van de meisjes beet en trek haar het bed af.

    Jace Dream Duval
    Ik ben het dus absoluut neit gewend dat mensen op me letten. ik laat het ding direct vallen als sasha, die eerst zo diep in gesprek leek met Julian, me nu aansprak. Het mesje stopte ik snel weg. ik herinerde me dat hij me had verteld, ook over zijn eigen littekens.
    'Sorry,' fluisterde ik.

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 22:07 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    (wie was het meisje? Catherine of Annabelle?)


    Now life has killed the dream I dreamed

    xEPONINEx schreef:
    (wie was het meisje? Catherine of Annabelle?)


    Kies maar. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Cath lag bovenop, dus dat lijkt me logisch :'D
    denk ik]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (ja, mij ook.)


    Now life has killed the dream I dreamed

    Catherine

    Ik werd ruw omhoog getrokken, en liet een kreetje van schrik. Ik had niemand binnen horen komen.. Ik zag dat het Patrick was. Natuurlijk, Patrick.. Onschuldig keek ik hem aan, en toen weer naar Annabelle. Hoe moesten we hier onderuit komen?

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 22:11 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jade
    Ik loop ahter Patrick de zaal in en zie twee kussende meiden shit ik was te laat. Ik pak toch nog warme spullen zoals mijn deken en vesten. Mijn jas en een warme joggingbroek. Ik loop met opgeheven hoofd en mijn deken en dikke kleding de deur uit en zie patrick nog. Ik liep naar de kampvuurplek en zocht even tussen het roet. Een deeltje was niet verbrand door het vuur maar het was nog goed. Ik wurmde de ring om mijn vinger en liep naar bomen om me heen waar ik stukken van afbrak. Ik maakte een hoopje en pakte mijn aansteker die ik een takje liet verbranden die zo de rest aanstak. Warmte van het licht gaf me een knuffel. Dit was al veel beter. Een stuk beter.

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 22:14 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Te laat :c]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Patrick Hathaway
    Het eerste meisje, Catherine, duw ik ruw op de grond, terwijl ik de andere bij haar arm uit het bed sleep.
    'Sta op,' snauw ik ze toe. 'jullie gaan hier voor een nacht in de isoleer cel door brengen. Misschien dat jullie dan begrijpen hoe ziek deze acties zijn. Annabelle duw ik alvast de slaapzaal uit, en niet zachtjes ook. Wat kan het mij ook schelen?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Sorry," fluister Jace.
    "Hmm, ja, heel sentimenteel woordje." Ik kijk op van mijn gitaar en zet ze naast het bed. Mijn hand hou ik open voor me uit. "Het mesje, Jace. En de rest ook."
    God, ik lijk wel Brulaap. 'Doe die trui aan, geef me dat mesje!' Hm, Brulaap, die was ik bijna vergeten. Daar moet ik nog eens een grapje mee uithalen, hem op zijn plaats zetten. Ik kijk even naar Julian en dan weer naar Jace. Ik heb geen zin om mijn plannen te laten dwarsbomen omdat er morgenochtend een lijk gevonden word.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Catherine

    Ruw wordt ik op de grond geduwd, wat een schaafwond op mijn knie opleverde. Geweldig. Dankjewel, Patrick. Hij duwde Annabelle hard de slaapzaal uit, en snel stond ik op. Geen zwakte tonen..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''