• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 13:14 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik ben minstens 15 à 20 minuutjes weg, but I'll be back.]

    Alexis

    Ik wist dat er een activiteit was, en ik wist dat het verplicht was. Ik hd alleen geen zin om ernaar toe te gaan. Ik stond op, en liep naar zijkant van het cafeteria. Waar ik snel op het dak sprong. Ik keek wat rond, en keek daarna naar mijn schoenen.


    El Diablo.

    Cassia Sterling
    'Weet ik,' zucht ik. alexis is neit komen opdagen, probeer haar maar te vinden. Maar ze luisteren niet echt. met die woorden loop ik naar één van de meisjes en begin haar te helpen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Moe'k beginnen met de wandeling? :3


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Peacekeeper schreef:
    Moe'k beginnen met de wandeling? :3


    Het mag maar er zijn niet veel jongens online. 9cat) dus veel kan je niet doen nog volgens mij. (no_chears)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Het mag maar er zijn niet veel jongens online. 9cat) dus veel kan je niet doen nog volgens mij. (no_chears)

    Meh(no_chears)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Peacekeeper schreef:
    (...)
    Meh(no_chears)


    (no_chears) why you no make a camper? then you can do moar.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    (no_chears) why you no make a camper? then you can do moar.

    Keine Lust(cat).
    Ik ga een foto zoeken voor Felix en verder aan mijn geschiedenis krant over 1566*O*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Sasha

    "Je zou dus kunnen zeggen dat die dingen niet meer dan een spelletje zijn. Sommigen zouden zelfs zeggen om aandacht te verwerven van anderen, je ouders bijvoorbeeld or vrienden."
    Ik leg mijn hand op mijn borstkas, haal diep adem met veel geluid en kijk hem verbaasd aan, alsof hij me doorheeft. Ik kan goed acteren.
    "Nee," zeg ik dan droogjes. "En als ik klaar ben met deze vraag te beantwoorden, dan heb ik twee geheimpjes van jou te goed. De jacht, Patrick, de uitdaging. Daar gaat het om."
    Ik leg met opzet nadruk op zijn naam, om hem persoonlijk aan te spreken. Ik voel mijn ogen fonkelen maar kijk hem heel bewust niet aan. Met een dromerig lachje zit ik voor me uit te staren. Eerlijk gezegd kan het me geen hol schelen dat ik thuis niet zo bijster veel aandacht krijg, dan komen mijn avontuurtjes ook niet aan het licht. "Meisje, jongen, zwart, wit, ouder, jonger... Hoe moeilijker te krijgen, hoe spannender ik het vind. Sommigen hier- " Ik zet de rilling die over mijn rug loopt nog een beetje extra in de verf. Maar ik heb Patje de waarheid beloofd. Mijn blik verandert opnieuw in een ernstige. "Het pakketje maakt niet uit, wat er in zit moet aangenaam zijn."
    Hij zal het vast niet geloven, maar ik meen het.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Patrick Hathaway
    'Het pakketje maakt niet uit, wat er in zit moet aangenaam zijn.' Zijn ogen twinkelden even maar zijn nu weer ernstig.
    'Okay.' Of hij de waarheid spreekt weet ik niet, maar laten we even uitgaan van wel. de manier waarop hij me persoonlijk aansprek zei erg veel.
    Was dat zijn doen hier, om me weer ziek te maken? Omdat het spannend voor hem was?
    'Jouw beurt dan.'
    Ik bereid mezelf al voor op de vragen die komen gaan. het gaat vast en zeker niet fijn zijn, dat weet ik nu al.

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 13:42 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Okay. Jouw beurt dan."
    De minachting waarmee Patje spreekt laat me niet onberoerd. Maar ik laat het niet merken. Waarom zou ik tonen dat hij een van de weinigen is waar ik ietwat om geef als het duidelijk zo'n moeite is tegen me te praten? Ik kruis mijn armen en leg mijn kin er op.
    "Ik heb maar één vraag, op dit moment. Wat hebben ze je hier aangedaan, Patrick?" Ik probeer de bezorgdheid die met de vraag gepaard gaat niet te laten doorschemeren, niet in mijn ogen, niet in mijn stem. Het is makkelijker als hij me haat, hoewel het niet fijn is. "De waarheid, de hele waarheid, graag."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Haihai (: What did I miss?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ehm, Sasha chanteert Patrick, ze zijn nu samen een therapiesessie aan het doen. De jongens moeten een wandeling gaan doen en de meisjes moeten naaien.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Patrick hathaway
    Stilletjes kijk ik naar de jongen voor me, ik kan er weinig aan doen maar ik merk dat er iets veranderd is. ik kan alleen mijn vinger er niet opleggen. Wat is er anders? Voor nu negeer ik het maar en focus ik me op de vraag.
    'Het begon hetzelfde als hier. Persoonlijke spullen verbranden, slecht eten, en dan de therapie.'
    Mijn ogen dwalen weer naar de muur achter Sasha. Ik zie het weer helemaal voor me.
    'Activiteiten waren van zeven uur 's ochtends tot zes uur 's avonds zonder lunch. Teambuilding, sporten... Als we niet luisterden of iets fout deden...' Ik blijf even stil, terwijl ik mijn rug voel branden.
    'We kregen niet alleen de isoleercel. Soms kregen we zweep- of stok slagen. Geen eten voor hele dagen. Het was een hel.'

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 14:00 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dicht. ._.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.