• Welcome To The 66ste Hunger Games!
    May the odds be ever in your favor!
    And Happy Hunger Games!

    De 66ste hunger game is iets wat het capitool vol afschuwing naar heeft gekeken, de tribuuten deden dingen die normaal niet werden gedaan bij de hunger games...

    Rollen Story

    Personage's:

    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone
    _______

    Madilaine Mea Bowen - Appelstroop
    Elistar Ashworth - Eglantine
    _______

    Meisje District 3 - Peacekeeper
    Jongen District 3
    _______

    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Eglantine
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Appelstroop
    _______

    Cymbeline - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    _______

    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6
    _______

    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby
    _______

    Meisje District 8 - Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx
    _______

    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Jongen District 9
    _______

    Marella Mea Fentum - Appelstroop
    Jongen District 10 - HurtedHeart

    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore Eglantine
    ________

    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Districten:
    District 1 - Luxe
    District 2 - Metselwerk
    District 3 - Elektronica
    District 4 - Vissen
    District 5 - Power
    District 6 - Transport
    District 7 - Hout
    District 8 - Textiel
    District 9 - Graan
    District 10 - Vee
    District 11 - Landbouw
    District 12 - Steenkool


    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je Ooc schrijft graag tussen haakjes () [] {}
    -Maximaal 2 personage's 1 die snel dood gaat.. (Zeker weten dat je er genoeg tijd voor hebt)



    Mede Mogelijk gemaakt door:
    Appelstroop
    Eglantine


    Begin: Alle tributen zijn aangekomen in het capitool en hebben gister de hele parade gedaan, nu zijn ze klaar voor hun eerst training.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 12:18 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Jayden Jason Bright. District 10
    Mijn ogen bekeken de andere Tributen. Sommige zagen erjong uit zoals het meisje met het zwarte krullige haar. Ze zag er als een van de jongste uit. Haar uiterlijk deed me denken uit district 11. Ze deed me denken aan mijn eigen zusje. Mijn zusje Dhalia was ook rond haar leeftijd. Ik gokte het meisje een jaar of 12 13. Dat ik nu moest gaan denken dat ik dat arme kind misschien zou moeten vermoorden. Nooit van mijn leven. Ik ging gaan kleinere kinderen vermoorden. Ik liep naar het meisje toe en ging rustig naast haar zitten. Misschien kon ik met haar samenwerken zodat ze langer te leven had of zelfs kon winnen. 'Heey.' Zei ik vriendelijk. 'Ik ben Jayden uit District 10 en jij?' Vraag ik nieuwschierig. Arm kind. Waarom lieten ze niet een ouder iemand gaan. Ik vond 12 13 en 14 veel ste jong, maar ik liet de medeleiden niet van mijn gezicht af lezen.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 12:45 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elistar - 2
    Ik loop weer naar de tafels. De groene irissen van mijn ogen flitsen van de ene kant van de tafel naar de andere. Ik begin de kruiden en planten in te prenten. Als ik voedsel nodig heb, zal ik sowieso gaan jagen, maar het kan altijd handig zijn. Ik neem opnieuw een appel en bijt er een stuk uit. Ik hou van appelen.

    (4 is nochtans 17... XD)

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 12:44 ]


    help

    [Ik verander het even. Ik bedoelde 14 xD]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alice Rue - District 11

    'Heey.' Hoorde ik iemand zeggen en ik keek op, 'Ik ben Jayden uit District 10 en jij?' Stelde hij zichzelf voor, 'Ik ben Alice en kom uit district 11' Andwoorde ik terwijl ik een korte glimlach op mijn gezicht liet verschijnen, het was fijn om met iemand te kunnen praten.


    Don't be like the rest of them, darling

    HurtedHeart schreef:
    [Ik verander het even. Ik bedoelde 14 xD]


    (14 is toch geen District? OH WACHT. JE HEBT HET OVER DE LEEFTIJDEN.)


    help

    Lizzie - 7

    Als ik zie dat de jongen van 2, Elistar, niet meer bij de balustrade staat, loop ik daarheen en leun een beetje naar voren. Ik kijk even naar beneden en ik voel me meteen duizelig worden. Ik schat de hoogte hier op zo'n 200 meter. Ik heb normaal geen hoogtevrees, maar 200 meter is wel heel erg veel. Ik besluit niet meer naar beneden te kijken en kijk dan vooruit, naar het 'uitzicht' op de stad.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 12:47 ]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Sam - 11
    Iedereen is op het dak, dus besluit ik ook daarheen te gaan. Ik ken bijna niemand van de Tributen, niemand spreekt me ook aan... Uiteindelijk ga ik bij Alice staan, een beetje niets te doen.

    Elistar - 2
    Ik loop weer naar de balustrade en zie daar een meisje staan, Lizzie. "Hoogtevrees?", mompel ik grinnikend.

    (Moet eten)

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 12:48 ]


    help

    [J ik bedoelde leeftijden xD]
    Jayden Jason Bright
    Alice heette het meisje dus. Haar bruine krullen dansde over haar schouders. Een beetje vreugde was nu van haar gezicht af te leven. Ze was net als mij blijkbaar dus snel eenzaam en vond dat dus niet zo leuk. Misschien konden we een team vormen. Ik kon het namelijk niet over mijn hart verkrijgen haar alleen in het bos te laten gaan. 'En. Hoe ga jij de spelmaker jou talent laten zien?' Vraag ik nieuwschierig. Ikzelf dacht met pijl dn boog of met meswerpen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Cymbeline - 5
    Ik loop rond over de gangen en zie hier en daar een avox verdwijnen. Ik slaak een zucht en haal een hand door mijn lokken. Ik voel de blikken van enkele mannelijke avoxen - mannen die het niet kunnen helpen weg te kwijnen bij het zien van mijn uiterlijk. Het is zowel vloek als zegen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Axton-12
    En nu? vraag ik me af. Ik ben al langs alle tafeltje geweest en heb overal wat van geproefd. Behalve natuurlijk hetgene waar Cymbeline van zei dat ik het niet moest eten. Ik had geen idee wat ik moest doen dus ik ging maar een beetje bij de rand van het dak staan om uit te kijken over het Capitool en al die minkukkels vol vage versiersels te bekijken. Naturel vond ik nog altijd mooier.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 12:57 ]


    I just have to remember that just because things aren't as they were, doesn't mean things aren't okay as they are.

    Alice Rue - District 11

    'En. hoe ga jij de spelmaker jou talent laten zien?' Vroeg de jongen nieuwschierig, 'Ik weet niet.' Andwoorde ik schouderophalend, wat zou ik kunnen doen behalve me verstoppen in een boom of op het plafon.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lizzie - 7

    Ik kijk even op van een stem. "Hoogtevrees?" mompelt Elistar grinnikend. "Normaal gesproken niet, maar het is hier ook wel hoger dan ik gewend ben. Dus ja, hier wel, ja." zeg ik maar. Ergens wil ik hem beter leren kennen, maar mijn instinct houdt me tegen; hij is een Careers, niet te vertrouwen.


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Jayden Jason Bright. District 10
    Ik knik op haar antwoord. ' Ik zal gaan Meswerpen of Met de pijl en boog gaan werken.' Antwoord ik eigelijk op mijn eigen vraag, maar dat maakte me niet uit. Ik laat mijn blik even glijden over het kleine meisje. 'Denk jij dat je het gaat redden?' Vraag ik wat zachter, omdat dit bij mij ook at minder lag. Ik zou sterven, maar niet zonder mijn best gedaan te hebben.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alice Rue - District 11

    'Denk je dat jij het gaat redden?' Vraagt de jongen op een zachtere toon, Ik schud mijn hooft, het had geen zin om mischien te zeggen, ik weet dat ik het niet zou redden, iedereen hier was veel groter dan dat ik was en veel beter.


    Don't be like the rest of them, darling

    Braon-9
    in alle rust kauw ik op een broodje, mijn benen heb ik onder me gevouwen en ik zit in een soort boeda houding de andere gade te slaan. Niet omdat ik er nou echt veel aan heb, maar omdat ik er gewoon van hou mensen te bestuderen.


    I just have to remember that just because things aren't as they were, doesn't mean things aren't okay as they are.