• Welcome To The 66ste Hunger Games!
    May the odds be ever in your favor!
    And Happy Hunger Games!

    De 66ste hunger game is iets wat het capitool vol afschuwing naar heeft gekeken, de tribuuten deden dingen die normaal niet werden gedaan bij de hunger games...

    Rollen Story

    Personage's:

    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone
    _______

    Madilaine Mea Bowen - Appelstroop
    Elistar Ashworth - Eglantine
    _______

    Meisje District 3 - Peacekeeper
    Jongen District 3
    _______

    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Eglantine
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Appelstroop
    _______

    Cymbeline - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    _______

    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6
    _______

    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby
    _______

    Meisje District 8 - Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx
    _______

    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Jongen District 9
    _______

    Marella Mea Fentum - Appelstroop
    Jongen District 10 - HurtedHeart

    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore Eglantine
    ________

    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Districten:
    District 1 - Luxe
    District 2 - Metselwerk
    District 3 - Elektronica
    District 4 - Vissen
    District 5 - Power
    District 6 - Transport
    District 7 - Hout
    District 8 - Textiel
    District 9 - Graan
    District 10 - Vee
    District 11 - Landbouw
    District 12 - Steenkool


    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je Ooc schrijft graag tussen haakjes () [] {}
    -Maximaal 2 personage's 1 die snel dood gaat.. (Zeker weten dat je er genoeg tijd voor hebt)



    Mede Mogelijk gemaakt door:
    Appelstroop
    Eglantine


    Begin: Alle tributen zijn aangekomen in het capitool en hebben gister de hele parade gedaan, nu zijn ze klaar voor hun eerst training.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 12:18 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [@Eglantine: nou, dat is toch niet zo raar? Ik kan iig niet zeggen: ik neem een stukje gehakte boom ^^]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Lucas - District 1

    Ik keek rond en bekeek de Tributen, natuurlijk zaten de meesten al groepjes te maken en gezellig met elkaar te praten, het nut zag ik er niet van in, je zou toch dood gaan.

    Alice Rue - District 11

    Ik griste nog een broodje van de tafel en ging in een hoekje tegen een muur zitten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Cymbeline - 5
    Ik grinnik even als ze verwonderd naar de stokjes tussen mijn vingers kijkt. "Opnieuw een variant op puur vergif. Ik leg het je een andere keer uit, oké?" De luisterde oren werden me teveel. "Hier. Deze zul je vast wel kennen." Uit een schaal graai ik enkele korrels vermalen bast - van een boom. Je kunt erop kauwen zodat de voedende sappen vrijkomen. Dat moet iemand uit 7 vast wel ondervonden hebben. "En wat heeft 7 allemaal?" Ik gebaar met een lichte glimlach naar hun tafel waarop ook het één en ander staat.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    (XDDDD)

    Avani - 4
    Ik kom soepel weer overeind en loop naar de jongen van 1. "Hallo", zeg ik simpel, terwijl ik een broodje van de tafel van 4 neem en er mijn tanden in zet. Cee had weer alle aandacht. Fijn, ze mocht het in de Arena ook hebben.


    help

    [Oke Thanks]
    Jayden Jason Bright
    Ik rek me uit en voel een heerlijk bed onder me. Shit. Dit was nooit een droom geweest. Het was over duidelijk. Ik ging dood. Binnen de kortste keren, maar ik moest. Ja het moest. Ik moest sponsoren krijgen. Werpmessen pijl en boog vond ik goed, maar de hoorn. Dat was een slachtpartij. Ik zal het ieder jaar weer. Op dat gigantische scherm. Ik moest wel een groep gaan vormen, want in mijn eentje zal het me nooit gaan lukken. Ik kleedde me netjes aan en ik loop naar het dak waar de andere tributen ook zijn.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    [Oke Thanks]
    Jayden Jason Bright
    Ik rek me uit en voel een heerlijk bed onder me. Shit. Dit was nooit een droom geweest. Het was over duidelijk. Ik ging dood. Binnen de kortste keren, maar ik moest. Ja het moest. Ik moest sponsoren krijgen. Werpmessen pijl en boog vond ik goed, maar de hoorn. Dat was een slachtpartij. Ik zal het ieder jaar weer. Op dat gigantische scherm. Ik moest wel een groep gaan vormen, want in mijn eentje zal het me nooit gaan lukken. Ik kleedde me netjes aan en ik loop naar het dak waar de andere tributen ook zijn.


    (Ik wil niet onbeleefd doen ofzo, maar zit je wel in de juiste RPG? Ik zie nergens bij de Tributen Jayden staan... Of heb je net je ding ingevuld en staat hij er nog niet bij? Welk District ben je trouwens? =))


    help

    [Ja ik zit in de juiste rpg. Ik heb hem net ingevuld. Jayden is van het vee district 10 ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Okay xd. Ik ga even vragen of ze het wil aanpassen...)


    help

    Lucas - District 1

    Plots komt het meisje uit district 4 op me aflopen en begroet me met een simpel 'Hallo' 'Hoi' Mompelde ik terwijl ik het broodje in mijn hand opnieuw opgooide en weer vong, ik zou niet weten wat ik moest zeggen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lizzie - 7

    "Ja, dat ken ik ja. Dat is zo'n beetje elke dag mijn ontbijt. Iets wat wij in district 7 dus ook hebben" zeg ik met een glimlach. "Nou, in district 7 heb je stukjes gehakte boom. Nee hoor, geintje. Ik zat net te denken aan; in district 4 heb je vis, maar ja, district 7, daar heb je houthakkers. Niet echt eetbaar. Okee, dat was weer even mijn rare momentje van de dag." Ik loop naar de tafel van 7, waar James ook blijkt te staan; hoe voorspelbaar. "Hoi James." zeg ik. "Hoi Lizzie." Ik kijk even de tafel rond en vind al snel wat ik zoek. De kleine stukjes eetbare mos zitten in een schaaltje en ik pak het schaaltje op. "Eetbaar mos." Mijn ogen schieten van de jongen van 2, naar het meisje van 4, die ondertussen bij de jongen van 1 staat. "Ik leg je het later wel uit, volgens mij is sommige informatie niet helemaal veilig om in het openbaar over te praten, namelijk. Het is voedzaam en moeilijk te herkennen, tenzij je dus de nodige info hebt. Ik vertel je die later wel okee?" Ik houd haar het bakje voor. "Proef maar."

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 12:17 ]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Avani - 4
    "Ook vrijwilliger?", mompel ik. Ik speel met mijn laatste stukje brood tussen mijn vingers.

    Elistar - 2
    Het meisje dat ik herken als Lizzie, kijkt even mijn kant op. Ik begin me een beetje te vervelen en haal vermoeid een hand door mijn haar. Misschien had ik wat vroeger moeten gaan slapen.


    help

    Cymbeline - 5
    "Er zijn hier inderdaad erg nieuwsgierige oren." Ik rol met mijn ogen. Natuurlijk ging ik nu niets vertellen over dat alles uit een bos eetbaar én dodelijk is zolang je het juiste vind, of over de jacht. Die Elistar en Avani waren me iéts te nieuwsgierig. Ik proef de mos uit het bakje en glimlach. "Bijna hetzelfde als wolfsbladeren - die in speciale hoogten groeien." Knik ik zonder verdere uitleg.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Elistar - 2
    Cee kijkt ook mijn kant op. Wat hebben ze toch met stiekem even kijken? Als je mensen observeert zie je meteen dat ze kijken... Het is duidelijk dat ze me door heeft. Kan het mij wat schelen, lichaamsbouw kan je niet verbergen en daarmee weet ik ook al een heel pak. Ik sta recht en loop naar de balustrade, leun er met mijn armen op en staar naar de diepte. Hoe hoog zitten we?

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 12:26 ]


    help

    (Is er nog iemand zo verslaafd aan Mumford & Sons?)


    help

    Lucas - District 1

    'Ook vrijwilliger?' Vroeg het meisje dat nu speelde met het laatste stukje van haar brood, 'Ja' Andwoorde ik kort en nam toen weer een hap van mijn broodje, wat moest je tegen iemand zeggen die toch doodging? Net zoals ik.

    Alice Rue - District 11

    Al snel had ik het broodje op en liet ik mijn blik gaan langs de andere Tributen, ik had niemand om mee te praten.


    Don't be like the rest of them, darling