• Welcome To The 66ste Hunger Games!
    May the odds be ever in your favor!
    And Happy Hunger Games!

    De 66ste hunger game is iets wat het capitool vol afschuwing naar heeft gekeken, de tribuuten deden dingen die normaal niet werden gedaan bij de hunger games...

    Rollen Story

    Personage's:

    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone
    _______

    Madilaine Mea Bowen - Appelstroop
    Elistar Ashworth - Eglantine
    _______

    Meisje District 3 - Peacekeeper
    Jongen District 3
    _______

    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Eglantine
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Appelstroop
    _______

    Cymbeline - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    _______

    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6
    _______

    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby
    _______

    Meisje District 8 - Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx
    _______

    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Jongen District 9
    _______

    Marella Mea Fentum - Appelstroop
    Jongen District 10 - HurtedHeart

    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore Eglantine
    ________

    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Districten:
    District 1 - Luxe
    District 2 - Metselwerk
    District 3 - Elektronica
    District 4 - Vissen
    District 5 - Power
    District 6 - Transport
    District 7 - Hout
    District 8 - Textiel
    District 9 - Graan
    District 10 - Vee
    District 11 - Landbouw
    District 12 - Steenkool


    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je Ooc schrijft graag tussen haakjes () [] {}
    -Maximaal 2 personage's 1 die snel dood gaat.. (Zeker weten dat je er genoeg tijd voor hebt)



    Mede Mogelijk gemaakt door:
    Appelstroop
    Eglantine


    Begin: Alle tributen zijn aangekomen in het capitool en hebben gister de hele parade gedaan, nu zijn ze klaar voor hun eerst training.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 12:18 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Eden Nevaeh Willow - 12
    Als de jongen zegt dat het goed is ga ik zitten. Langzaam eten ik het eten op terwijl ik mijn blik door de zaal laat gaan en iedere tribuut goed in me opneem. Dan word ik uit mijn gedachten gehaald door een vraag van de jongen. 'Ow eh, gaat wel redelijk. Bij jou dan?'

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 21:09 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cymbeline
    Ik breng in stilte mijn bord weg en werp vervolgens een blik op de Spelmakers. Ze kijken terug - ze letten al de hele tijd op me. Ik wed zelfs dat ze onderling op ons wedden. Als koeien bij de keuring. Ik ben de attractie van dit jaar. Great. Ik schuif aan bij Alice, Sam en Lizzie.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [uhm... @xHeavenlyx: Zit jouw tribuut van 12 nu zegmaar bij allebei de tributen van 7? Want dat klopt niet... het meisje van 7 zat niet bij haar districtsgenoot... Dat was eerst wel zo, maar toen zag ik dat jij dat eerder had gevraagd aan hem, dus toen had ik datff veranderd.. xd]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    [ow haha dan pas ik het wel even aan xd]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lizzie - 7

    "Hoi, Sam." klinkt het van het meisje naast me. "Hoi Alice, hoe gaattie?" vraagt Sam, de jongen die aan tegenover ons zit. "Oh, wel goed hoor. Hoe gaat het met jullie?" Geschrokken kijk ik op als ik merk dat de vraag ook naar gericht is. Dan glimlach ik. "Ook wel goed. Ik had net echt honger... Zo'n trainingssessie put je best wel uit." Een zelfde soort antwoord komt van Sam en al snel gaat het gesprek over de verschillende onderdelen. Na een tijdje komt Cymbeline erbij zitten. Ik glimlach naar haar. "Lukt het bij jou een beetje, Cymbeline?" vraag ik aan haar.


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    [okee ik snap het niet meer xd wie zit nou bij wie aan tafel?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James - 7

    Ik zucht even. "Nah, niet heel goed. Ik was eerst lekker bezig bij het messen werpen, tot ik aangestoten werd en ik voorover viel." Ik hield mijn hand op, waar verband zichtbaar was. "Het doet niet veel pijn, maar het zit wel in de weg... En verder ben ik nou niet echt ergens goed in. Zelfs de planten-test ging bagger." zeg ik en kijk naar beneden naar mijn bord.


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Cymbeline - 5
    Ik glimlach even oprecht naar Lizzie. Het is aardig dat ze me in het gesprek betrekt. "Het gaat de goede richting op, alhoewel ik er nog steeds versteld van sta over hoe jij sommige onderdelen aflegd." Glimlach ik haar toe.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [@xHeavenlyx: Lizzie, het meisje van 7, wie ik speel, zit aan de tafel met Sam, Alice en Cymbeline. James, de jongen van 7, wie ik ook speel, zit bij het meisje van 12 aan tafel ^^ Schnappie?]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    [haha okee ;p]

    Eden Nevaeh Willow - 12
    'Nah, niet heel goed. Ik was eerst lekker bezig bij het messen werpen, tot ik aangestoten werd en ik voorover viel,' hij houdt zijn hand op en ik zie dat die gewikkeld is in verband. 'Het doet niet veel pijn, maar het zit wel in de weg... En verder ben ik nou niet echt ergens goed in. Zelfs de planten-test ging bagger,' vervolgt hij waarna hij naar zijn bord kijkt. 'Het komt vast wel goed,' zeg ik, 'okee wacht, schrap dat maar. In ieder geval, je bent vast wel ergens goed in. En trouwens, het mag dan wel zo lijken dat de Careers overal goed in zijn maar dat is ook hun grootste struikelblok: Ze denken dat ze iedereen zo kunnen vermoorden,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lizzie - 7

    Blozend bedank ik haar. "Heb je jezelf wel eens gezien met een pijl en boog. Ik werd haast bang van je. Drie pijlen en allemaal in het hart. Zelfs terwijl ik met het bijl werpen bezig was, ving ik dat nog op. En daarna, drie messen vlak achter elkaar, ook allemaal in het hart." complimenteer ik haar terug. Met een glimlach steek ik mijn hand uit, net zoals ik haar had zien doen bij de jongen van 4. "Lizzie Ashlyn Wood."


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    James - 7

    "Haha, das waar." zeg ik en glimlach een beetje triest. "Misschien moet je naar het camouflage-onderdeel gaan straks? Dat kan veel gemak opleveren in de arena." zegt ze en ik kijk haar dankbaar aan. "Dankje."


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    [ff wat drinken halen]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Elistar - 2
    Ik luisterde naar Eden. Hmm... Iets waar we dus voor moesten opletten. Ik deed er goed aan de andere Tributen in de gaten te houden.

    Avani - 4
    Ik plof neer naast Cymbeline en als ze op kijkt, schenk ik haar een stralende glimlach. Mutantenmeisje. Geweldig gewoon.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 21:25 ]


    help

    Cymbeline - 5
    "Ik ben half mutant. Het is mijn instinct om zo mooi en dodelijk te zijn." Ik vind het verschrikkelijk dat ze me daarmee complimenteert. Ik wil ze helemaal niet zo bang maken met mijn ruime kennis. "Cymbeline Fhar Sevowski. Cee." Gebied ik het meisje waarna ik haar hand kort en krachtig schud. Daarna geef ik Avani een oprechte glimlach. Ik ben kil en afstandelijk, maar ook vriendelijk en gevoelig.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 21:26 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.