• Met deze keer aan het [Misschien wel-]JA-KAMP: EEN NIEUW LID :S:S:S:S

    ..........ik............:$:S:$:S:$:S:$:S:$:S:$:S:$:S:$:S:$:S

    Ja mensen, ik vind dat ik Bill lang genieg verdedigd heb...
    http://i27.tinypic.com/2qa7moj.jpg
    Deze foto heeft me écht overtuigd, en ik geef éérlijk toe... Ik ben niet eens verrast :S:S:S:S:S

    1. Wat vinden jullie nou van dit hele gebeuren?
    2. Vind je Bill écht 120% hetero?
    3. Da foto... Wat vind jij?
    4. Vind je dat, zo ja, ben je eerlijkgezegt écht verrast?
    5. Vind je van niet, waarom?



    BELANGRIJKE EDIT: http://st.blog.cz/t/tokio-hotel-de.blog.cz/obrazky/8257923.jpg Hier is het OVERDUIDELJK BILL...!!!!!!



    (bericht aangepast door een moderator)

    Da ts heul logisch. Zoals ik al zei zijn ontkenningen zijn echt slapjes met van die domme Tom-alike opmerkingen die helemaal niet bij hem passen, en daarnaast zou het niet tactisch zijn om nu uit de kast te komen.
    Wat hij niet weet is dat driekwart van de oud fansbase al weet dattie gay is *bigsmile*

    Da ts heul logisch. Zoals ik al zei zijn ontkenningen zijn echt slapjes met van die domme Tom-alike opmerkingen die helemaal niet bij hem passen, en daarnaast zou het niet tactisch zijn om nu uit de kast te komen.
    Wat hij niet weet is dat driekwart van de oud fansbase al weet dattie gay is *bigsmile*
    XD Ik vind 't wel sneu voor 'm hoor :'(

    Ah ik niet, ik vind het juist goed dat meer mensen het weten. Is de coming out minder pijnlijk enzo. ^-^
    Maargoed wel lullig voor hem ja dat hij niet zichzelf kan zijn maargoed hij zei altijd dat Tokio Hotel voor alles gaat. Ook voor de liefde. Zijn toenmalige vriendin dumpte hem toch ook omdat hij voor Tokio Hotel koos? Nou duidelijk dus.
    En je kunt backstage ook heel wat uithalen zonder dat de pers erachter komt. Hij heeft het echt niet slecht hoor o.o

    Ik weet zeker dat dat Bill niet is, dan heeft hij wel huepen als een meisje. En hij heeft zijn haar ook nie zo lang

    Ik weet zeker dat dat Bill niet is, dan heeft hij wel huepen als een meisje. En hij heeft zijn haar ook nie zo lang


    De manier waarop het licht valt kan het ook nog beïnvloeden, hè? En nog een heleboel andere dingen. Ik weet het niet. Maakt het iets uit dan?


    I clicked my heels and wished for you.

    Jongeh hoe weet jiij dat? Het is 1,5 jaar terug, en ja het is Billa wel. In die tijd, ja toen kende ik ze ookal >.< stond het op elke site enzo, vet drama, al die fans lache.
    Best grappig als z'n eigen fans hem niet eens herkennen ^^
    En nou niet lullen dat het een wijf is, want dan zet je jezelf echt voor lul enzo o.o

    oke ik geloof het niet omdat

    punt 1: bill korter haar heeft.
    punt 2: bill niet in zelke truitjes loopt :S
    en punt 3: waarom zou die zo zitten bij zijn eigen broer


    As If You'll Ever Love Me

    oke ik geloof het niet omdat

    punt 1: bill korter haar heeft.
    punt 2: bill niet in zelke truitjes loopt :S
    en punt 3: waarom zou die zo zitten bij zijn eigen broer


    Jongeh kijk anar die andere foto die ik posste, daar kijkt hij wel in de camera.

    Sorry dat we je droom verpesten maar dat is echt Bill :'DDDDDDD
    En dat haar had hij fucking 1,5 jaar terug! Damn mensen! LEZEN!!
    Ga je nu depressief zijn? o.o

    OMG IK BEN GEWELDIG!
    IK HEB DE ANDERE FOTO JEEJ

    BEWIJS HET IS BILL WEL [/hyper]
    http://st.blog.cz/t/tokio-hotel-de.blog.cz/obrazky/8257923.jpg
    Tadaaa :D

    Djes! Stelletje zinloze dombo's zijn jullie ook hè xD Dat je er serieus een hele dag over gaat hebben of Bill nou wel of niet gay zou zijn. Laat hem lekker gay zijn xD Ik snap niet waar jullie zo'n fucking punt van maken. Jij jouw mening, die andere de zijne.. xD Ik lag hier helemaal tegen de grond aan van het lachen xD Besides, al zou hij gay zijn, zou je dan geen fan meer zijn? Want dan mag je jezelf in eerste instantie niet eens fan noemen. Want of ze er goed uitzien is een bijzaak, niet de hoofdzaak. De hoofdzaak is de muziek en dat is wat telt.
    *maar ze zijn wel een leuk kwartet voor fanfictions xD*

    Of nouja, het is bill, dat zien jullie toch wel he? [/even wat rustiger]

    Sorry maar ik zocht er het heule i-net voor af dusja. Maargoed dat is billa dus en ahw, ik geil op dat voetje <33

    Als er hier iemand obsessed is over het feit dat Bill gay is ben jij het wel, bomba xD

    Ja sorry o.o Maar ik ben echt verschrikkelijk daarin. Like, ik doe altijd nog wanhopige pogingen andere gays hier over te halen Bill leuk te vinden enzo 8DD en *wil zelf jongen zijn*
    Ja maar ik vind het gewoon zo achterlijk sexy <3 o.o En haat het dat iedereen het ontkend zegmaar.

    nouaj liefde voor de homo's <3 ofzo

    xD Je bent wel geniaal , daar niet van, maar je bent ook gestoord xD Hoe kun je nou van zo iets een obsessie maken? Maar goed.. Respect voor jou! Maar laat mensen denken wat ze willen denken en hamer er niet zo op dat het toch wel zo is. Als ze willen denken dat het niet zo is, dan willen ze denken dat het niet zo is xD Boeiend! Maar ik ga slaappie doen, Traümen over Bills voetje xD Die zal geheid terug komen in mijn droom (of nachtmerrie) Iig, als het zo is zal ik een berichtje achterlaten in je gastenboek met een uitgebreid verslag van mijn droom xD

    Haha ja maar mocht je me beter leren kennen kom je wel achter meer rare karaktertrekjes van mij :3

    Maargoed mensen mogen denken wat ze willen alleen ze gelove een leugen, en ze ontwijken de waarheid en dar irriteerd me o.o vooral als ze over onze slet gaan roepen dat hij het niet zelf is :') Like hellew? Fans 4 life toch ofzo, en dan herkennen ze hem niet. Maargoed truste <33