• Met deze keer aan het [Misschien wel-]JA-KAMP: EEN NIEUW LID :S:S:S:S

    ..........ik............:$:S:$:S:$:S:$:S:$:S:$:S:$:S:$:S:$:S

    Ja mensen, ik vind dat ik Bill lang genieg verdedigd heb...
    http://i27.tinypic.com/2qa7moj.jpg
    Deze foto heeft me écht overtuigd, en ik geef éérlijk toe... Ik ben niet eens verrast :S:S:S:S:S

    1. Wat vinden jullie nou van dit hele gebeuren?
    2. Vind je Bill écht 120% hetero?
    3. Da foto... Wat vind jij?
    4. Vind je dat, zo ja, ben je eerlijkgezegt écht verrast?
    5. Vind je van niet, waarom?



    BELANGRIJKE EDIT: http://st.blog.cz/t/tokio-hotel-de.blog.cz/obrazky/8257923.jpg Hier is het OVERDUIDELJK BILL...!!!!!!



    (bericht aangepast door een moderator)

    There you've got a point. Maar ja.. Ieder zijn idee.. Ik bedoel mensen bleven vroeger ook ontkennen dat de wereld rond was totdat het bewezen was toch? Als ze eenmaal nog harder bewijs hebben dan die foto's zijn ze er wel klaar mee xD Daarnaast is het echt heel grappig om de berichten op deze topic te lezen xD Je zult je helemaal dwars lachen als je mijn gevoel voor humor hebt. En ik zou je wat minder laten irriteren door mensen die leugens geloven... Er zijn er altijd wel een paar xD Nu echt truste (K)

    Maar ik vind die persoon niet op Bill lijken?


    hmm, ik weet het niet! ma als je goed kijkt zie je dat zen haar op de puntjes vanvoor blond zijn en die gewoon in zen haar witter zijn fzo! en meestal staat bill zen haar rechtop! ja ok het is ook veel gewoon stijl maar toch!zen t-shirt dat die draagt op de foto is zonder mouwen en kdenk nie dat ik dat al ooit eens heb gezien,of miss een keer fzo, maar dat betwijfel ik! en bill zen armen zijn veel bruiner dan die op de foto,of toch ietsje meer!! ik denkt niet dat dit een ECHTE foto is is van bill maar een gefotoshopte,geloof me met dat programma kan je verdomt veel dingen doen,en het zou niet de eerste keer zijn dat dat gebeurt!

    MA OMG BILL IS GEEN HOMO ! WA ZIT GIJ NU TE KAKKE Aub


    - Even Death Can't Stop me From Loving You-

    1. Wat vinden jullie nou van dit hele gebeuren?
    vaag
    2. Vind je Bill écht 120% hetero?
    110 % hetero
    3. Da foto... Wat vind jij?
    moeilijk te geloven daar is er mee geprutst
    4. Vind je dat, zo ja, ben je eerlijkgezegt écht verrast?ja ik ben verast maar ik blijf er bij bill is hetero en ja kgeef niet toe kweet ben koppig :p

    5. Vind je van niet, waarom?

    BILL IS GEEN HOOOOOOOOMO xD
    Jezus mensen =D.
    Als hij zegt dat hij geen homo is, dan is hij dat toch ook niet?


    I recycle my thoughts.

    Maar ik vind die persoon niet op Bill lijken?


    hmm, ik weet het niet! ma als je goed kijkt zie je dat zen haar op de puntjes vanvoor blond zijn en die gewoon in zen haar witter zijn fzo! en meestal staat bill zen haar rechtop! ja ok het is ook veel gewoon stijl maar toch!zen t-shirt dat die draagt op de foto is zonder mouwen en kdenk nie dat ik dat al ooit eens heb gezien,of miss een keer fzo, maar dat betwijfel ik! en bill zen armen zijn veel bruiner dan die op de foto,of toch ietsje meer!! ik denkt niet dat dit een ECHTE foto is is van bill maar een gefotoshopte,geloof me met dat programma kan je verdomt veel dingen doen,en het zou niet de eerste keer zijn dat dat gebeurt!


    Lieve mensen, hoevaak moet ik het nog zeggen. Die foto kotm uit december 2006. Toen kende jullie TH waarschijnlijk nog niet eens!

    Maar ik vind die persoon niet op Bill lijken?


    hmm, ik weet het niet! ma als je goed kijkt zie je dat zen haar op de puntjes vanvoor blond zijn en die gewoon in zen haar witter zijn fzo! en meestal staat bill zen haar rechtop! ja ok het is ook veel gewoon stijl maar toch!zen t-shirt dat die draagt op de foto is zonder mouwen en kdenk nie dat ik dat al ooit eens heb gezien,of miss een keer fzo, maar dat betwijfel ik! en bill zen armen zijn veel bruiner dan die op de foto,of toch ietsje meer!! ik denkt niet dat dit een ECHTE foto is is van bill maar een gefotoshopte,geloof me met dat programma kan je verdomt veel dingen doen,en het zou niet de eerste keer zijn dat dat gebeurt!


    Lieve mensen, hoevaak moet ik het nog zeggen. Die foto kotm uit december 2006. Toen kende jullie TH waarschijnlijk nog niet eens!
    NEE, IDD, XD
    Toen was ik nog geen fan :P

    BELANGRIJKE EDIT: http://st.blog.cz/t/tokio-hotel-de.blog.cz/obrazky/8257923.jpg Hier is het OVERDUIDELJK BILL...!!!!!!

    jeuj dankje mups. ^^

    OMG IK BEN GEWELDIG!
    IK HEB DE ANDERE FOTO JEEJ

    BEWIJS HET IS BILL WEL [/hyper]
    http://st.blog.cz/t/tokio-hotel-de.blog.cz/obrazky/8257923.jpg
    Tadaaa :D


    woooooooow gefeliciteerd!
    :|:|:|
    jesus ben je so geopsedeerd?!:S mss moet je afkikken ofzo!mensen die niet willen geloven dat het echt bill is: laat ze dan! het is verder niet jou probleem...toen ik de foto voor het eerst zag geloofde ik het ook nie!
    als jij vindt dat ie gay is en geilt op twincest ''mijn best!!''


    ik wil geen ruzie met jou(weetje nog die topic over twincest)?! je weet dat we alle 2 wel houden van een discusie:P!
    maarja als jij maar gelooft dat bill homo is he dan kan de hele wereld iets anders denke!he....

    xxx
    (K)

    1. Wat vinden jullie nou van dit hele gebeuren?
    vaago -_-'

    2. Vind je Bill écht 120% hetero?
    nee maar geen enkele jongen is dat iedere jongen heeft vrouwlijke trekjes maar bij hun zie je dat egwoon vaker omdat er meer op hun word gelet

    3. Da foto... Wat vind jij?
    kvind hem er idd gay uitzien en hij is echt maar mijn beste vriend heeft ook vrouwlijke trekjes maar echt niet dat hij gay is elk meisje dat hij ziet wilt hij in de kont grijpen dus gay hoeft het niet te zijn

    4. Vind je dat, zo ja, ben je eerlijkgezegt écht verrast?
    als hij gay zou zijn nee kzou niet verrast zijn maar wel jammer want hij blijft natuurlijk uber knap :)

    5. Vind je van niet, waarom?
    kweenie wat ik moet vinden ik bedoel hij kan homo zijn hij kan bi zijn hij kan hetro zijn maar ook METRO dus dat is eigenlijk gewoon dat ie op vrouwen valt maar dat ie een stuk meer vrouwlijke trekjes heeft...

    1. Wat vinden jullie nou van dit hele gebeuren?

    Beteke raar mer ja

    2. Vind je Bill écht 120% hetero?

    Mss wel ni 120% hetro ma die kan tog gwn BI zen der zen der wel meer ze

    3. Da foto... Wat vind jij?

    Gwn in u vrijetijd moete tog ni perce der altijd eve goe uitzien

    4. Vind je dat, zo ja, ben je eerlijkgezegt écht verrast?

    Ik geloof die foto niet

    5. Vind je van niet, waarom?

    Omdat ik die foto niet geloof


    Take The Past, Burn It And Let It Go

    die foto is echtall een oude foto !!
    1 jaar geleden .

    ze waren daar strond zat .

    dat is bill niet op de foto :S Maar he is cute!


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    hee maar gister was die andere foto nog bewerkt.. dus moet deze dat ook zijn toch?


    You'd took my breath but I'll survive.