• Sommigen mensen krijgen alles wat hun hart begeert. Anderen mensen moeten keihard werken om alleen al een beetje eten te kunnen kopen. Maar kunnen deze twee verschillende werelden in één huis wonen. 8 rijke tieners, en 8 armere tieners worden samen in een grote villa gezet. Ze moeten nog steeds naar school, en ze moeten nog steeds werken, en zoveel meer normale dingen. Maar ze leren ook de andere kant van leven kennen..


    Rijke mensen:
    - Tyler Jay Lopez
    - Brandon Kilian Noway
    - Cymbeline Marlie Sevonay
    - Amy Mae Dellwood
    - Jean-Piero Shedden
    - Roxanne 'Roxy' Lémieux
    - Angel Rose Valentine
    - Christiano Deluci

    Arme mensen:
    - Amely Roselia Jones
    - Carmella Adriana Chiara Leila Quorra
    - James Andrew Night
    - Leila May Donovan
    - Lilly Wilson
    - Dylan Griffin Puckerman
    - Jay Shawn Armstrong
    - Tristan Star

    Regels:
    3 rollen per persoon!
    16+ Mag
    Ruzie mag
    Praat je OOC, praat met haakjes! ()-[]-{}
    Géén perfecte mensen!

    Begin:
    Ze komen allemaal aan bij het huis..

    Begane grond:



    Verdieping -1



    Verdieping 1



    En dan heb je nog de 2e verdieping met de slaapkamers. (cat)

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 12:08 ]


    El Diablo.

    [Mijn topics dump... Ik zal zo de twee stukjes schrijven ;d Ik wil het liefst nu eerst eten D: Me pa wil niet komen -.-]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tyler

    Ik betaalde snel mijn taxi, en liep toen met mijn koffers naar de deur. Ik deed de sleutel in het slot, en deed de deur open. Ik had net als 15 anderen de sleutel van dit huis. Ik liep meteen naar boven, twee trappen omhoog voor je bij de slaapkamers kwam. Ik opende een deur, en kwam in een zwart-witte kamer. Ik dumpte snel mijn kleren in de inloopkast, ik vouw het later wel op. Ik liep weer naar beneden, en ging met een Redbull voor de Plasma-tv zitten.


    El Diablo.

    - mijn topics -


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Christiano

    Voor maar wat extra geld bracht de chauffeur dus ook nog mijn koffers naar de deur, wat die stakkers wel niet doen voor wat geld. Ik deed de deur open, en liep meteen naar de slaapkamers. Ik nam er een met goed uitzicht op het zwembad. Ik deed mijn kleren netjes in mijn inloopkast, die moeten wel goed blijven. Daarna kleedde ik me uit tot ik alleen een boxer aanhad, en deed daarover mijn zwembroek. Daarna liep ik naar beneden, en ging naar buiten. Waar ik gelijk in het bubbelbad ging.


    El Diablo.

    Amely

    Ik betaalde de chauffeur snel, gelukkig kreeg ik het vergoed. Anders kon ik sowieso nooit naar California. Ik deed de deur open, en liep naar boven. Waar de slaapkamers zouden zijn. Ik nam de slaapkamer helemaal aan het einde van de gang, en keek ook al mijn ogen uit. Deze kamer is nog groter dan mijn woonkamer thuis! Ik besloot om even rond te kijken, en zag al snel een inloopkast en eigen badkamer. Wow, dat mensen dit kunnen betalen! Ik deed mijn kleren netjes in de kast, en ging daarna op mijn bed een boek lezen.


    El Diablo.

    Cymbeline
    Ik heb een vliegreis achter de rug wanneer ik in de taxi stap die me vervolgens naar de villa rijd. Eenmaal aangekomen neemt de chauffeur mijn koffers, en brengt die naar de deur. Ik glimlach, betaal de man wat extra fooi en ben vervolgens aan. Mijn vingers laat ik kort door mijn lokken glijden terwijl ik kort de omgeving in me opneem. Vrij mooi, het lijkt een beetje op thuis.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leila May Donovan

    Ik stapte uit de achterkant van de wagen en haalde mijn koffer eruit. Ik zwaaide naar de meneer die zo vriendelijk was om mij mee te nemen. 'Dankjewel!' riep ik nog naar de man. De man knikte vriendelijk en zwaaide nog even voordat hij wegreed. Ik keek naar de vila. 'Wauw,' zei ik zachtjes. Ik liep erheen. Ik zocht in mijn zakje van me spijkerjasje naar de sleutel. Met geluk vond ik hem en deed de deur ermee open. Mijn mond viel open van verbazing. Zo groot en zo mooi! Gauw ging ik op zoek naar een kamer.



    Jay Shawn Armstrong

    Ik werd zo wat gewoon de auto uit geduwd. Me pa pakte mijn koffer uit de kofferbak en duwde die in mijn handen. Zonder ook maag gedag te zeggen reed hij weg. Zo graag wou hij dus van me af. Ik zuchtte eventjes. Ik pakte de koffer beet en liep naar de vila toe. Ik opende de deur en sloot die weer achter me toen ik binnen was. Ik keek een beetje om me heen, maar liep al weer gelijk door.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tyler

    Ik hoorde mijn maag knorren, dus ik wist al gelijk wat te doen. Bestellen! Ik belde naar een restaurant, en vroeg om sushi. Man, ik hou van sushi! Ze zouden het over een kwartier brengen, en ik kon nu al niet wachten. Ik speelde met een briefje van vijftig, tja. Sushi is nou eenmaal duur..


    El Diablo.

    James Andrew Night

    Ik zwaaide naar mijn broer die me hier naartoe had gebracht. Snel pakte ik mijn koffers en liep naar de villa. "Wow" was het enige wat ik kon zeggen en zocht naar mijn sleutel. Je gaat me nu niet vertellen dat ik ze ben vergeten hé. Ik kon mezelf nu wel voor mijn kop slaan. Dan zit er niets anders op dan wachten tot er iemand anders aankwam


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Tyler

    Ik hoorde de bel, en ik dacht gelijk dat het mijn sushi was. Ik snelde naar de deur, en deed hem open. Daar zag ik in plaats van een bezorger een andere jongen staan. 'Hey' zei ik. En leunde tegen de deurpost.


    El Diablo.

    Cymbeline
    Ik loop naar binnen, en draag mijn koffer naar boven. Bij een mooie kamer houd ik halt. Hij is bezet.. Ik kijk een tijdje vertwijfeld naar het enorme bed. Toch wil ik de kamer. Ik laat mijn koffer staan en huppel naar beneden. Op een briefje heb ik Christiano zien staan. "Chris!?" Roep ik tegen niemand in het bijzonder.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 19:44 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leila May Donovan

    Met wat geluk vond ik een kamer. Mijn ogen werden groot toen ik de kamer in keek. Zo groot! Ik legde mijn koffer op het bed en keek nog eventjes om me heen. Mijn jasje deed ik uit en legde die op mijn koffer. Ik keek weer eventjes om me heen en hoorde vervolgens mijn maag rammelen. Ik liep de kamer uit en ging op zoek naar een keuken. Zou het onbeleefd zijn als ik hier eten pak? Nee toch? Ik woon hier nu toch? Of moest ik het eerst vragen zoals thuis?


    Jay Shawn Armstrong

    Na eventjes zoeken vond ik dan toch de kamer. Ik dumpte mijn koffer op mijn bed en ging er gelijk weer vandoor. Eerst dit gebouw onderzoeken. Hoe lang zou ik bezig zijn? Een uur? Twee uur? Dit gebouw was enorm.


    [Iemand mag ze trouwens wel tegenkomen.]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    James

    Ik keek om toen ik iemand "Hey" hoorde zeggen. Ik zag een jongen tegen de deurpost leunen. "Heey" zei ik terwijl ik opstond. Nog steeds voelde ik me hartstikke dom dat ik mijn sleutels was vergeten. Maar ja dat ben ik nu eenmaal er daar kan ik niets aandoen.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 19:48 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Christiano

    Het is net rustig, en dan roept iemand mijn naam. 'Wat?' roep ik geïrriteerd terug.


    El Diablo.

    Roxanne Lemieux

    Als ik het juiste gebouw zie, geef ik nog even extra gas en scheur ik er op af, vlak ervoor rem ik met piepende banden. Ik stap van mijn Harley af en kijk even naar het gebouw. Het kan er eigenlijk wel mee door. Ik haal mijn helm van mijn hoofd en een paar losse plukjes springen wild in het rond. Ik duw mijn Harley naar de garage en haal mijn zorgvuldig opgestapelde en ingepakte bagage ervan af. Zoveel had ik nou ook weer niet en ik kan nog altijd nieuwe kopen. Met mijn bagage in mijn armen en onder mijn ene arm mijn helm geklemd, loop ik onhandig op het gebouw af, ga naar binnen, de mensen bij de deur negerend, en loop gelijk door naar boven. Daar zoek ik mijn kamer en pleur ik mijn koffers neer, waarna ik mijn kamer aan een onderzoek werp.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 19:53 ]


    Your make-up is terrible