• Sommigen mensen krijgen alles wat hun hart begeert. Anderen mensen moeten keihard werken om alleen al een beetje eten te kunnen kopen. Maar kunnen deze twee verschillende werelden in één huis wonen. 8 rijke tieners, en 8 armere tieners worden samen in een grote villa gezet. Ze moeten nog steeds naar school, en ze moeten nog steeds werken, en zoveel meer normale dingen. Maar ze leren ook de andere kant van leven kennen..


    Rijke mensen:
    - Tyler Jay Lopez
    - Brandon Kilian Noway
    - Cymbeline Marlie Sevonay
    - Amy Mae Dellwood
    - Jean-Piero Shedden
    - Roxanne 'Roxy' Lémieux
    - Angel Rose Valentine
    - Christiano Deluci

    Arme mensen:
    - Amely Roselia Jones
    - Carmella Adriana Chiara Leila Quorra
    - James Andrew Night
    - Leila May Donovan
    - Lilly Wilson
    - Dylan Griffin Puckerman
    - Jay Shawn Armstrong
    - Tristan Star

    Regels:
    3 rollen per persoon!
    16+ Mag
    Ruzie mag
    Praat je OOC, praat met haakjes! ()-[]-{}
    Géén perfecte mensen!

    Begin:
    Ze komen allemaal aan bij het huis..

    Begane grond:



    Verdieping -1



    Verdieping 1



    En dan heb je nog de 2e verdieping met de slaapkamers. (cat)

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 12:08 ]


    El Diablo.

    Jean-Piero Shedden

    "Anders slapen we toch bij je, kan er ook niks gebeuren." zei ik glimlachend. 'Oooh, ik ben echt erg.' dacht ik grinnikend bij mezelf.

    [Assassin en ik zijn even weg, tot straks!]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tyler

    'Het word nog enger hoor' grijns ik als ik een piepje uit haar mond hoor. Ik leun wat naar voren om mijn sigaret uit te drukken, en leun daarna weer naar achter.


    El Diablo.

    [Mag ik eventjes weten wie waar is? Hield het eventjes niet meer bij D: En waar kan ik Jay heen sturen? -Leila is nog op zoek naar de keuken-]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amy

    Ik deed een stap binnen en keek rond, mooi. Maar mijn huis was mooier. Ik keek naar de jongen die dus James heette. Ik glimlachte lief naar hem en ik was benieuwd om de andere te ontmoeten. Ik zette mijn koffer in het halletje en liep naar de woonkamer waar tv geluiden vandaan kwamen.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Brandon Kilian Noway
    Pas toen ik niks hoorde draaide ik me pas echt om naar de deur en zag deze op een kier staan. Snel duwde ik deze open en liep de hal in er was me verteld dat ik op de tweede verdieping moest zijn voor de slaapkamers en snel shouwde ik mjin spullen de trap op. Ik begon wat random duren open te trekken totdat ik er eentje had die nog niet bezet was. Meteen Gooide ik mijn spullen op bed en vervolgde ik mijn weg door het huis op zoek naar ander volk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Tot straks! =)]

    Cymbeline
    Ik por ze beiden even. "Jongens," zucht ik met een flauwe glimlach. "Ik verschans me wel op de bank." Ik leg mijn handen op mijn schoot en probeer het beeld te volgen zonder vervolgens weg te kruipen. Wat een zwakte - dat was dan ook één van de weinige dingen die me echt bang maakten.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Carmella Adriana Chiara Leila Quorra
    Ik liep naar binnen, en schoot de trap op.
    Een grote spiegel in de hal zorgde ervoor dat ik achterdochtig omkeek toen ik mezelf erin herkende. De kleuren in mijn ogen leken feller dan anders.
    Ik vroeg me af of alle armen zou zouden zijn als ik, en alle rijken zoals ik ze kende. Arrogant, kortaf, egoïstisch. Maar toch niet iedereen die het goed had kon zo zijn?
    Op mijn weg naar een lege kamer liep dezelfde jongen me bijna omver, waarna ik hem zacht vloekend ontweek en een deur open gooide. Ik liep naar binnen toen die onbezet bleek te zijn, en liet mijn koffer op het bed neerkomen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Tyler

    Ik grinnik, 'jongens zijn awesome' grijns ik. Ik tweette snel wat op mijn Iphone 5, en keek toen weer naar de film.


    El Diablo.

    [Even slushee halen <3 ]


    El Diablo.

    Dylan Griifin Puckerman
    Ik trapte mijn J, uit en liep het grote huis tegemoet.
    Ik moest toegeven dat de tegenzin die ik had gehad om hier naartoe te gaan meteen vervlogen was nu ik het huis zat. Zo'n Luxe had ik nog nooit gehad.
    Snel liep ik naar de voordeur, die nog openstond en keek de hal door. Ik moest uitkijken voor een koffer, zodat ik mijn nek niet brak en met enkel mijn schoudertas liep ik de richting uit, waar geluid vandaag geproduceert werd.
    Ik kwam in een enorme woonkamer, waar al een stuk of vier mensen zich al geinstaleerd hadden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Carmella Adriana Chiara Leila Quorra
    Daarna begon ik in mijn tas te rommelen, pakte een sigaret en stak die aan. Het was het afgelopen jaar een gewoonte van me geworden, maar ik was er niet dol op. Jammer genoeg was mijn lichaam langzaamaan verslaafd geworden aan die troep.
    Ik liet de rook ontsnappen, en liep de trap af. Stemmen en televisiegeluiden kwamen me tegemoed vanuit de woonkamer, waarna ik bedenkelijk opkeek naar de ruimte.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Gabumon schreef:
    [Mag ik eventjes weten wie waar is? Hield het eventjes niet meer bij D: En waar kan ik Jay heen sturen? -Leila is nog op zoek naar de keuken-]



    [Sociale mensen die eventjes willen antwoorden..?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Brandon Kilian Noway
    Geirriteerd door mijn opondhoud door een of ander meisje liep ik verder de trap weer af. Ik stopte op de eerste verdieping en begon even rond te kijken. De gamehal was enrom, maar niet zoals ik gewent was. er stond enorm veel apratuur, maar half niet zo goed en veel als ik in mijn kelder had staan. In de creativiteitkamer zou ik daarintegen wel veel te vinden zijn.
    Ik sloot alle deuren weer en vervolgde opnieuw mijn weg naar beneden, aangezien ik aannam dat daar iedereen wel zou zitten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Gabumon schreef:
    (...)


    [Sociale mensen die eventjes willen antwoorden..?]

    Carmella loopt dus nu de trap af :'D


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Gabumon schreef:
    (...)


    [Sociale mensen die eventjes willen antwoorden..?]

    Dylan is nu in de woonkamer en Brandon om prcies te zijn op de trap, onderweg naar de beganengrond. ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''