• Sommigen mensen krijgen alles wat hun hart begeert. Anderen mensen moeten keihard werken om alleen al een beetje eten te kunnen kopen. Maar kunnen deze twee verschillende werelden in één huis wonen. 8 rijke tieners, en 8 armere tieners worden samen in een grote villa gezet. Ze moeten nog steeds naar school, en ze moeten nog steeds werken, en zoveel meer normale dingen. Maar ze leren ook de andere kant van leven kennen..


    Rijke mensen:
    - Tyler Jay Lopez
    - Brandon Kilian Noway
    - Cymbeline Marlie Sevonay
    - Amy Mae Dellwood
    - Jean-Piero Shedden
    - Roxanne 'Roxy' Lémieux
    - Angel Rose Valentine
    - Christiano Deluci

    Arme mensen:
    - Amely Roselia Jones
    - Carmella Adriana Chiara Leila Quorra
    - James Andrew Night
    - Leila May Donovan
    - Lilly Wilson
    - Dylan Griffin Puckerman
    - Jay Shawn Armstrong
    - Tristan Star

    Regels:
    3 rollen per persoon!
    16+ Mag
    Ruzie mag
    Praat je OOC, praat met haakjes! ()-[]-{}
    Géén perfecte mensen!

    Begin:
    Ze komen allemaal aan bij het huis..

    Begane grond:



    Verdieping -1



    Verdieping 1



    En dan heb je nog de 2e verdieping met de slaapkamers. (cat)

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 12:08 ]


    El Diablo.

    Roxanne Lemieux

    Ik besluit na een grondige analyse van de kamer om mijn bagage uit te pakken. Ik gooi mijn kleding in de kast en hang mijn dierbare jasjes op. Mijn helm krijgt een eigen plekje op een eigen plank. Ik loop naar de badkamer om mijn spullen neer te zetten en doe mijn haar even opnieuw. Dan trek ik mijn reiskleding uit en trek ik een korte broek aan met een zwart shirt erover. Ik bekijk mezelf niet in de spiegel, onnodig.


    Your make-up is terrible

    Tyler

    Ik had net mijn sushi op, en gooide het doosje en de stokjes in de prullenbak. Ik plofte neer op de bank, waar al twee andere mensen zaten. Snel stak ik een sigaret uit, waar ik rustig trekjes van nam.

    Christiano

    'Moet jij nodig zeggen! Jij slaapt naast de leuke hier!' riep ik nog. Ik grijns zelfvoldaan. Arrogant? Yes sir!


    El Diablo.

    [Cymbeline en Christiano zijn nu toch in de woonkamer of? Want Jean-Piero zij net hun tegen hun. Tenminste wel tegen Cymbeline en ik dacht dat die twee samen liepen/waren.]

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 20:07 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cymbeline
    "Cymbeline - noem me Cee." Glimlach ik de jongen op mijn beurt toe. Ik blaas een pluk voor mijn ogen vandaan en strijk vervolgens kort over de stof van de comfortabele bank.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Jean-Piero Shedden

    Ik glimlachte, pakte haar hand vast en schudde die. "Nou, hoi." zei ik lachend en liet haar hand weer los. Ik ging wat verder onderuit zitten en nam nog een trek van mijn sigaret. Er was nog een jongen bij gekomen. "Hey, ook roker zie ik." zei ik lachend en keek hem aan.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 20:12 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tyler

    'Yeah buddy' grijns ik. 'Tyler' stel ik me voor. Ik kijk hem nu ook aan, en haal wat trekjes van mijn sigaret.


    El Diablo.

    [Cymbeline
    "Roken is niet voor mij weggelegd," grinnik ik hoofdschuddend als de volgende jongen ook een roken blijkt te zijn. Ik staar nog een tijdje naar de rookpluimen en gebaar dan naar de tv. "Iemand zin in een film?"


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Jean-Piero Shedden

    "Jean-Piero, maar Piero is ook goed." zei ik glimlachend en schudde ook kort zijn hand. Mijn sigaret was nu op en ik drukte hem uit in de asbak op de tafel voor me. Toen legde ik mijn voeten erop en glimlachte. "Iemand zin in een film" vroeg Chymbeline toen. Ik knikte. "Waarom niet, we zijn nu toch hier." zei ik grinnikend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Leila May Donovan

    Onderweg keek ik veel om me heen. Er was zo veel te zien! Zouden er nog meer mensen zijn? Vast wel toch? Ik liep weer verder.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cymbeline
    "Goed.." Ik sprong op en bukte toen voor de dvdkast terwijl ik mijn ogen sloot en blindelings een film pakte. "Crudge?" Ik hield de dvd omhoog terwijl ik opnieuw een blik in de dvdkast wierp.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Jean-Piero Shedden

    "Het is Grudge" zei ik lachend, "Ik vind het best, als tyler hier het ook aan kan." Ik keek om naar hem. "Het is een geniale horror film, de engste die ik ooit heb gezien."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amy

    Ik stap mijn taxi uit en pak mijn knalroze koffer uit de achterbak, ik geef de taxi chauffeur geld en loop naar de voordeur. Mijn hakken tikken op de stenen vloer. Ik schud mijn haar naar achter en bel aan.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Het is misschien handig om de link naar het rollentopic in de begin post te zetten. Anders moet je dat telkens opzoeken (cat)]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tyler

    'Grudge is geweldig' grijns ik. Een van mijn favo films. Nou ja, ik ben een horrorpersoon. 'En als de dame bang wordt bescherm ik haar wel hoor' grinnik ik daarna.


    El Diablo.

    Jean-Piero Shedden
    "Er zijn er zelfs twee die haar wel willen beschermen" grinnik ik dan, "Nou zet hem aan." Ik klopte op de plek tussen mij en Tyler. "En kom er lekker bij zitten."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.