• Sommigen mensen krijgen alles wat hun hart begeert. Anderen mensen moeten keihard werken om alleen al een beetje eten te kunnen kopen. Maar kunnen deze twee verschillende werelden in één huis wonen. 8 rijke tieners, en 8 armere tieners worden samen in een grote villa gezet. Ze moeten nog steeds naar school, en ze moeten nog steeds werken, en zoveel meer normale dingen. Maar ze leren ook de andere kant van leven kennen..


    Rijke mensen:
    - Tyler Jay Lopez
    - Brandon Kilian Noway
    - Cymbeline Marlie Sevonay
    - Amy Mae Dellwood
    - Jean-Piero Shedden
    - Roxanne 'Roxy' Lémieux
    - Angel Rose Valentine
    - Christiano Deluci

    Arme mensen:
    - Amely Roselia Jones
    - Carmella Adriana Chiara Leila Quorra
    - James Andrew Night
    - Leila May Donovan
    - Lilly Wilson
    - Dylan Griffin Puckerman
    - Jay Shawn Armstrong
    - Tristan Star

    Regels:
    3 rollen per persoon!
    16+ Mag
    Ruzie mag
    Praat je OOC, praat met haakjes! ()-[]-{}
    Géén perfecte mensen!

    Begin:
    Ze komen allemaal aan bij het huis..

    Begane grond:



    Verdieping -1



    Verdieping 1



    En dan heb je nog de 2e verdieping met de slaapkamers. (cat)

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 12:08 ]


    El Diablo.

    Tyler

    'Kom binnen' glimlachte ik, ikzelf liep naar buiten. En keek of er al een bezorger aankwam. I want my sushi!


    El Diablo.

    James

    Ik glimlachte terwijl ik mijn koffers pakte en ook naar binnen liep.
    "Bedankt en ik ben trouwens James" zei ik lachend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Tyler

    'Tyler!' riep ik terug, en toen kwam eindelijk de bezorger. '25 euro' zei hij. Ik gaf hem het briefje van 50, 'hou de rest maar' zei ik. Dankbaar gaf hij de sushi, en ik rende naar binnen. In de keuken was ook een bar, en daar ging ik aan zitten. Ik opende het doosje, en at snel de sushi. Ja, met stokjes. Knap hé?


    El Diablo.

    Jean-Piero Shedden
    Rustig reed ik met mijn auto het terrein van de villa op. Ik keek erna en haalde mijn schouders op. "Niks bijzonders." dacht ik lachend in mezelf. Ik stapte uit, sloot de auto af, haalde mijn koffers uit de achterbak en liep toen het huis binnen. Ik liep door de voordeur naar binnen en ging meteen de twee trappen naar mijn kamer op. Eenmaal daar aangekomen deed ik de deur achter me op slot en gooide mijn koffers op het bed. "Die pak ik later wel uit." mompelde ik bij mezelf. Ik haalde mijn sigaretten uit mijn zak en stak er eentje op. De rook liet in kringetjes ontsnappen. Ik plofte op de bank en deed mijn voeten op de tafel. "Zo, klaar."

    Lilly Wilson
    Langzaam reed de taxi het terrein op. Ik keek mijn ogen uit naar de grote van het huis en de auto die ervoor stond. 'Was ik maar zo rijk' dacht ik bij mezelf. Ik stapte uit de taxi, bedankte de man voor de rit, trok mijn jurkje strak en liep toen op het huis af. Mijn ogen werden groter en groter toen ik alles om mij heen in me opnam. Zoiets moois en geweldigs had ik nog nooit gezien. Ik was niet arm of zo, maar ik moest wel een beetje op mijn uitgaves letten, dus al die extra luxe had ik niet. Langzaam deed ik de deur open, liep snel één trap naar boven en vluchtte mijn kamer in. Eenmaal daar aangekomen legde ik al mijn spullen netjes in mijn kast. 'Uitpakken doe ik zo wel, ik heb voorlopig wel genoeg aan dit.' Snel bekeek ik mezelf nog even in de spiegel die in mijn slaapkamer hing en toen ging ik ontspannen op de bank zitten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cymbeline
    Ik loop naar de jongen toe en knik kort begroetend. "Bezwaar om je kamer te delen met mij? De meeste kamers zijn.. Deprimerend." Ik beet zacht op mijn onderlip en boorde tegelijkertijd mijn irissen in die van hem.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Tegen wie heeft cymbeline het? Oooh, nvm ik kom er net achter.]

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 19:56 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Tegen Christiano, vorige blz heeft ze naar hem geroepen.. Nvm.. Je zag het al.]

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 19:58 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    James

    Ik glimlachte en pakte mijn koffers om vervolgens naar boven te lopen.
    "Eet smakelijk" riep ik nog naar Tyler waarnaar ik de trap opliep en opzoek ging naar een kamer. Toen ik die had gevonden zette ik mijn koffers neer. Die pak ik straks wel uit nu eerst opzoek naar mijn gitaar.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Christiano

    'Je weet wel dat er één bed is hé' grijns ik. Niet dat ik er bezwaar tegen had, ze is best mooi.


    El Diablo.

    Jean-Piero Shedden
    Na een paar trekken van mijn peuk had ik wel genoeg van het stilzitten en besloot naar de gemeenschappelijke woonkamer te lopen. Ik liep mijn kamer uit, sloot hem af, deed mijn blouse goed en liep naar beneden. Toen ik er was plofte ik op de bank en nam nog een stevige trek van mijn sigaret.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [*Twijfelt of ze plattegrond gaat maken*..]


    El Diablo.

    Cymbeline
    "We zullen zien of je het aankunt. Kijken mag, handjes thuis." Grijnsde ik zelfvoldaan terwijl ik richting de woonkamer liep en me op de bank liet vallen. Ik schopte kort mijn hakken uit, en trok toen mijn benen op. De rook afkomstig van de jongen naast me trok mijn aandacht. De kringetjes zagen er eerlijk gezegd best mooi uit.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Ja, dat is heel handig. Dat zou ik wel in de begin post zetten, net als hoe alles eruit ziet.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Leila May Donovan

    Ik wist niet hoe ik het voor elkaar kreeg, maar in plaats van in de keuken terecht te komen kwam ik bij een binnenzwembad terecht. Mijn ogen werden weer groot. 'Wow..' Ik keek eventjes rond en draaide me toen weer om. 'Waar is doe keuken,' mompelde ik in mijzelf.

    [Ik doe Jay straks wel.. Die loopt doelloos rond]

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 20:06 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jean-Piero Shedden

    Ik keek naar de jongen en het meisje dat ook binnen waren gekomen. "Hey" zei ik glimlachend, "Ik ben Jean-Piero, maar je mag me wel Piero noemen."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.