• Welcome To The 66ste Hunger Games!
    May the odds be ever in your favor!
    And Happy Hunger Games!

    De 66ste hunger game is iets wat het capitool vol afschuwing naar heeft gekeken, de tribuuten deden dingen die normaal niet werden gedaan bij de hunger games...

    Rollen Story\

    Topic 1

    Personage's:

    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone
    _______

    Madilaine Mea Bowen - Appelstroop
    Elistar Ashworth - Tolkien
    _______

    Meisje District 3 - Peacekeeper
    Jongen District 3
    _______

    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Tolkien
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Appelstroop
    _______

    Cymbeline - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    _______

    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6
    _______

    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby
    _______

    Meisje District 8 - Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx
    _______

    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Jongen District 9
    _______

    Marella Mea Fentum - Appelstroop
    Jongen District 10 - HurtedHeart

    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore Tolkien
    ________

    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Districten:
    District 1 - Luxe
    District 2 - Metselwerk
    District 3 - Elektronica
    District 4 - Vissen
    District 5 - Power
    District 6 - Transport
    District 7 - Hout
    District 8 - Textiel
    District 9 - Graan
    District 10 - Vee
    District 11 - Landbouw
    District 12 - Steenkool


    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je Ooc schrijft graag tussen haakjes () [] {}
    -Maximaal 2 personage's 1 die snel dood gaat.. (Zeker weten dat je er genoeg tijd voor hebt)



    Mede Mogelijk gemaakt door:
    Appelstroop
    Eglantine

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 17:47 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Kunnen we geen pauze inlassen? Iedereen gaat pasen vieren en het is nogal irritant om de posts van twee mensen helemaal te zien vullen.]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Alice Rue - District

    ''Ehm. Binnenkort zullen we dus in de arena gaan staan. Rond een zilveren hoorn met wapens. Ik geef je de tip om zo snel als je kan een overlevingstas te pakken met alleen een klein mesje aan de buitenkant en dan het bos in. De oudere zullen de wapens pakken en ieder levend persoontje vermoorden. We moeten iets afspreken om elkaar ook te vinden. Suggesties?' Vraagt hij, 'Ehhm, in mijn district had je een deuntje dat je dan song als de werkdag voorbij is, dat zou je kunnen doen?' Andwoord ik terwijl ik nadenk over wat hij net zij, tas pakken en snel het bos in lopen.

    [Ik vind de band tussen Jayden en Alice nu al leuk ^^]
    [Oke.. Ik ga gwn dat deuntje van Rue naapen.. Niet erg toch? XD]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Hmm.. Dan verveel ik me zo XD... Ik ga helemaal niks vieren.. Arme ik..]


    Don't be like the rest of them, darling

    [De rest dus wel (: Want ik ga nu ook naar grootouders, lunchen en dineren en alle shizzel.]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    (IK BEN NIET MEER MEE. HELP! Btw, ga je dan ook vertellen hoe de Arena eruit ziet? Kan toch ook zijn dat er helemaal geen bos is? XD Binnen een kwartier ga ik ook, btw... ARGH. IK WIL IN DE ARENA, KAN IK ELISTAR EINDELIJK ZICHZELF LATEN ZIJN. XD En dat is heel erg Cato-ish)

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 13:51 ]


    help

    {dus ik ben niemand? ^^ *gniffelt* en bedankt! *grijnst*}


    I just have to remember that just because things aren't as they were, doesn't mean things aren't okay as they are.

    TheRumIsGone schreef:
    [Hmm.. Dan verveel ik me zo XD... Ik ga helemaal niks vieren.. Arme ik..]

    {ja... ik dus ook...}


    I just have to remember that just because things aren't as they were, doesn't mean things aren't okay as they are.

    Eglantine schreef:
    (IK BEN NIET MEER MEE. HELP! Btw, ga je dan ook vertellen hoe de Arena eruit ziet? Kan toch ook zijn dat er helemaal geen bos is? XD Binnen een kwartier ga ik ook, btw... ARGH. IK WIL IN DE ARENA, KAN IK ELISTAR EINDELIJK ZICHZELF LATEN ZIJN. XD En dat is heel erg Cato-ish)


    [XD.. Ik had wel een idee voor een arena in mijn story.. Maar dan verklap ik ook direct wat het is..]

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 13:54 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    (We kunnen een oude stad ofzo doen? En de Hoorn staat dan op het stadsplein? Of we kunnen een woestijn doen met een oase en een verwoest stukje stad.. ^^ Of we kunnen zoals in Vlammen starten in het water, en niemand kan eerst zien waar de Hoorn ofzo is... XD Dan is 4 in het voordeel ^^ Iets met water zou wel cool zijn... OF WE KUNNEN EEN EILAND IN HET WATER DUS DOEN - ze starten dus in het water en moeten naar het eiland zwemmen om bij de Hoorn te geraken, en er is een vulkaan op het eiland en een bos en dus jah... En die vulkaan kan dus uitbarsten... XD Of de Arena kan de vulkaan zelf zijn, dan moeten ze via lavastenen bij de Hoorn zien te geraken.)


    help

    [Wij gaan pas om 3 uur weg. Dus ik rpg door tot 3 uur :) Ik ga Katniss haar deuntje nakken xD]
    Jayden Jason bright District 10
    Ik knik. 'Het is handig om een deuntje te doen. Ik heb er zelf ook een.' Ik floot zachtjes het deuntje. (katniss gefluit). 'Hoe gaat jou deuntje?' Vraag ik aan haar. 'Wat voor terein krijgen we eigelijk? Straks krijgen we ruinnes inplaats van bossen of iets anders. Heb jij enig idee?' Vraag ik haar. Ik was niet super slim tenzei het om instinct ging. Dan nam mijn lichaam mijn brein over en deed het alles om te overleven.

    [Deze band doet me denken aan Katniss en Rue. Alleen gaat Alice niet dood (hoop ik) volgens mij heb ik dat een beetje nageaapt ofzoiets xD]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Eglantine schreef:
    (We kunnen een oude stad ofzo doen? En de Hoorn staat dan op het stadsplein? Of we kunnen een woestijn doen met een oase en een verwoest stukje stad.. ^^ Of we kunnen zoals in Vlammen starten in het water, en niemand kan eerst zien waar de Hoorn ofzo is... XD Dan is 4 in het voordeel ^^ Iets met water zou wel cool zijn... OF WE KUNNEN EEN EILAND IN HET WATER DUS DOEN - ze starten dus in het water en moeten naar het eiland zwemmen om bij de Hoorn te geraken, en er is een vulkaan op het eiland en een bos en dus jah... En die vulkaan kan dus uitbarsten... XD Of de Arena kan de vulkaan zelf zijn, dan moeten ze via lavastenen bij de Hoorn zien te geraken.)


    Doe die verlaten stad maar, rondom de stad zijn er bossen ^^


    Don't be like the rest of them, darling

    Avani - 4
    Ik loop even langs Jayden. "Als je je deuntjes voor het hele gebouw fluit, heeft het ook niet echt veel zin. Dan weet iedereen in de Arena waar je bent", zeg ik. Ik wandel weer verder en wacht ongeduldig tot het tijd is om de Spelmakers te laten zien wat we kunnen.

    (Okay XD Dan zijn er ook torentjes en hoge huisjes enzo. Een geruïneerde stad of gewoon een verlaten stad?)

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 14:00 ]


    help

    (AAAAAAH HEB ICARLY IGO ONE DIRECTION OP YOUTUBE GEVONDEN)


    help

    Eglantine schreef:
    (AAAAAAH HEB ICARLY IGO ONE DIRECTION OP YOUTUBE GEVONDEN)

    {stuur me please de link! *pruillipje*}


    I just have to remember that just because things aren't as they were, doesn't mean things aren't okay as they are.

    (http://www.youtube.com/watch?v=cpLGDq8r5Bk&feature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=NtrXoUowANs

    Ik weet wel niet of ze op elkaar aansluiten, maar ik denk wel dat dat hem helemaal zou moeten zijn...)


    help