• Welcome To The 66ste Hunger Games!
    May the odds be ever in your favor!
    And Happy Hunger Games!

    De 66ste hunger game is iets wat het capitool vol afschuwing naar heeft gekeken, de tribuuten deden dingen die normaal niet werden gedaan bij de hunger games...

    Rollen Story\

    Topic 1

    Personage's:

    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone
    _______

    Madilaine Mea Bowen - Appelstroop
    Elistar Ashworth - Tolkien
    _______

    Meisje District 3 - Peacekeeper
    Jongen District 3
    _______

    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Tolkien
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Appelstroop
    _______

    Cymbeline - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    _______

    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6
    _______

    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby
    _______

    Meisje District 8 - Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx
    _______

    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Jongen District 9
    _______

    Marella Mea Fentum - Appelstroop
    Jongen District 10 - HurtedHeart

    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore Tolkien
    ________

    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Districten:
    District 1 - Luxe
    District 2 - Metselwerk
    District 3 - Elektronica
    District 4 - Vissen
    District 5 - Power
    District 6 - Transport
    District 7 - Hout
    District 8 - Textiel
    District 9 - Graan
    District 10 - Vee
    District 11 - Landbouw
    District 12 - Steenkool


    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je Ooc schrijft graag tussen haakjes () [] {}
    -Maximaal 2 personage's 1 die snel dood gaat.. (Zeker weten dat je er genoeg tijd voor hebt)



    Mede Mogelijk gemaakt door:
    Appelstroop
    Eglantine

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 17:47 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Charlie komt uit district 9 trouwens

    [ik ga ff lunchen zoo ^^]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Avani - 4
    Volgens mij zit ik nu op het zevende... Ik hoor wat gepraat van ergens komen, maar heb geen zin om ze te gaan afluisteren. Ik ben moe, en het begint te schemeren. Yep, de nacht is mijn zwaktepunt. Het lijkt alsof ze me infecteert ofzo... Maar als het nacht is, kan ik mezelf gewoon tot niets zetten. Alleen maar slapen of naar de sterren kijken. Ik ga weer naar het dak en neem een appel, schil hem met mijn stiletto en eet hem op. Jammer dat ik dat ding niet mag meenemen naar de Arena. Ik denk na over hoe hij er zou uitzien en hoe ik zou kunnen overleven. Altijd eerst water zoeken, als je er geen bij de Hoorn kan bemachtigen. Zolang je water hebt, kan je wel een paar weken zonder eten.


    help

    Cymbeline - 5
    "Ik kan je niet beloven dat ik echt aan je zijde zal staan - maar wel dat ik je zal beschermen wanneer nodig." Ik sta op, werp haar nog een glimlach toe en draai me dan kort om als ik me nog iets bedenk. "En maak het jezelf makkelijk; vermijd de Hoorn en ren naar camouflage gebied." Ik knik, en laat de deur achter me sluiten wanneer ik de gang oploop richting de lift. Ik ga naar het dak dat nu bijzonder leeg is. De wind speelt met mijn lokken en de lucht voelt er verfrissend aan. Met een lichte glimlach laat ik mijn benen over de rand bungelen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Avani - 4
    Cymbeline komt het dak opgelopen. Fijn. Ik zucht. Was ik even alleen met mijn gedachten. Ik blijf gewoon zitten waar ik zit en doe alsof ik haar niet opmerk. De wind speelt door mijn haar en ik leun tegen de balustrade. Is het mijn verbeelding, of zindert de lucht? Ik kijk naar het plekje waar de lucht zinder en steek mijn hand uit, naar het zinderende plekje. Er gaat een schok door mijn lichaam als ik het aanraak. "Fuck", mompel ik. Het voelt alsof mijn arm verbrand en ik klem mijn kaken op elkaar. Na een tijdje ebt het gevoel weg. Zou heel het dak omringt zijn met dit vreemde schildding?


    help

    Cymbeline - 5
    "Ze zijn bang dat we springen, vallen, geduwd worden. Mensen uit district 3 moesten daarom een schild ontwerpen dat alles terugwerpt als elastiek. Het heeft zo zijn fouten." Met mijn vinger wijs ik grofweg enkele sidderingen in het schild aan. "Het schild dat de arena omhuld, dát is het echte werk." Ik grijns licht. En volledig voor mijn kennis.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Avani - 4
    "Bedankt voor de informatie", mompel ik, niet in de mood om gemeen te doen. "Had Haymitch daar geen gebruik van gemaakt bij de tweede Kwartskwelling?" We hadden tijdens de training verschillende fragmenten van Hongerspelen gezien.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 12:02 ]


    help

    [Dit is toch de 66e Spelen?]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    (Ja, maar zoals ik er al bij zette hadden ze fragmenten gezien, en ik denk ook dat de ouders erover praten... XD)


    help

    Cymbeline - 5
    Ik knik langzaam. "Dat was voordat ze het schild moderner maakten. Sindsdien waagt niemand zich meer zoiets te doen." Mijn vingers verstrengelen zich opnieuw met elkaar en ik voel hoe mijn irissen langs het schild glijden om de kleine foutjes te ontdekken. Om de twintig centimeter is een baan die uit het schild loopt. Die in de arena heeft er bijna geen - op verzoek van het Capitool is hij enkel sterker gemaakt maar er moet nog iets zijn waarmee ik het schild tegen hen kan gebruiken. Als ik het schild zo kan leiden dat een groot gedeelte van de arena zonder schild zit? Dan zouden we kunnen vluchten! Ik spring overeind en tast met mijn ogen het volledige schild af.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Avani - 4
    "Dus... Als we nu het schild zouden aanraken, zouden we niet terug gekatapulteerd worden maar alleen maar... Doodgaan?", vraag ik mompelend. Ik kijk naar het schild. Er zijn meerdere plekken die zwakker zijn...


    help

    Cymbeline - 5
    "Nee, nee. Dat is het niet. Snap je het niet? Als ik een manier vind om het schild om te leiden in de arena kunnen we.. Vluchten." Zeg ik nu bijna zonder geluid. "We moeten iemand vinden die ons ophaalt. Wegbrengt naar een veilige haven en dan zijn we vrij." Leg ik nog zachter uit. "Alle antwoorden zitten in dit schild."


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Lizzie - 7
    Ik knik en als Cee weg is, rol ik me even op mijn zij. Dus ze kon niet beloven volledig aan mijn zijde te staan, maar ze zou me wel beschermen, mocht dat nodig zijn. Natuurlijk zou ik haar ook beschermen, mocht dat nodig zijn, maar ja... Misschien kwamen we elkaar wel helemaal niet tegen in de Arena.
    Ik sprong op van mijn bed en liep naar de dinerkamer, die vol stond met allerlei gerechten op tafeltjes. Ik pakte een taartje met een aardbei erop, en begon hem rustig op te eten.


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    [ik ga btw over een half uur weg naar verjaardag, en ik ga nu echt nog ff mijn engels woorden doorkijken, morgen toets... =S]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Avani - 4
    Ik knik twijfelachtig. Ik heb vanaf mijn zesde getraind om de Hongerspelen te winnen, ik wil mijn laatste kans niet vergooien. Ik besluit me bij Cymbeline aan te sluiten. Maar diep beneden, begint zich een plan te ontwikkelen. "Je hebt gelijk", mompel ik. "Misschien kunnen we wel allemaal uit de Arena geraken op die manier..." Ik praat zacht, fluisterend. "Dan hoeven we niemand te vermoorden en kunnen we misschien drieëntwintig kinderen van de dood redden..." Ik kijk even voor me uit, alsof ik erover nadenk hoe geweldig dat zou zijn.

    [url]http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=130438
    [/url]
    Derde Topic ^^

    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 12:28 ]


    help