• Welcome To The 66ste Hunger Games!
    May the odds be ever in your favor!
    And Happy Hunger Games!

    De 66ste hunger game is iets wat het capitool vol afschuwing naar heeft gekeken, de tribuuten deden dingen die normaal niet werden gedaan bij de hunger games...

    Rollen Story\

    Topic 1

    Personage's:

    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone
    _______

    Madilaine Mea Bowen - Appelstroop
    Elistar Ashworth - Tolkien
    _______

    Meisje District 3 - Peacekeeper
    Jongen District 3
    _______

    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Tolkien
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Appelstroop
    _______

    Cymbeline - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    _______

    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6
    _______

    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby
    _______

    Meisje District 8 - Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx
    _______

    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Jongen District 9
    _______

    Marella Mea Fentum - Appelstroop
    Jongen District 10 - HurtedHeart

    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore Tolkien
    ________

    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Districten:
    District 1 - Luxe
    District 2 - Metselwerk
    District 3 - Elektronica
    District 4 - Vissen
    District 5 - Power
    District 6 - Transport
    District 7 - Hout
    District 8 - Textiel
    District 9 - Graan
    District 10 - Vee
    District 11 - Landbouw
    District 12 - Steenkool


    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je Ooc schrijft graag tussen haakjes () [] {}
    -Maximaal 2 personage's 1 die snel dood gaat.. (Zeker weten dat je er genoeg tijd voor hebt)



    Mede Mogelijk gemaakt door:
    Appelstroop
    Eglantine

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 17:47 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton-12
    Met een zucht sta ik op, hier komt ie dan. Gelukkig maar dat ik goed heb leren jagen in het bos enzo.

    Braon-9
    Ik heb besloten helemaal niks te gaan doen. Het cijfer wat ze geven maakt me echt geen ene ruk uit. Al geven ze 10 min. ik heb toch geen sponsors nodig.


    I just have to remember that just because things aren't as they were, doesn't mean things aren't okay as they are.

    (Heb wi-fi! Woohoo xd)

    Elistar - 2
    Ik loop zelfverzekerd naar de trainingszaal. Nu zou mijn ware aard eindelijk bovenkomen... Voor de Spelmakers dan toch...

    Avani - 4
    Ik loop naar de trainingszaal en ga stilletjes ergens neerzitten.

    Sam - 11
    Nu ging het mislukken. Echt totaaaaal mislukken. Ik hoopte op ten minste een vijf..


    help

    Alice Rue - District 11

    'We moeten gaan' Mompel ik tegen de jonge uit district 10 terwijl ik hem half aan zijn hand meesleur de lift in.

    Haven - District 1

    Zelfverzekert kom ik aan in de kamer die ze hadden omgeroepen, ik zou als eerste moeten en daar had ik geen probleem mee, ik zakte neer op één van de stoelen die in de kamer stonden.

    Lucas - District 1

    Als ik in de kamer aankom zie ik al verschijdene mensen zitten en laat ik mezelf ook zakken in een willekeurige stoel.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madilaine - 2

    Zelfverzekerd kom ik de kamer binnen en glimlach als ik Elistar zie, ik ga naast hem lopen. "Wat ga jij doen?" Vraag ik nieuwschierig. Terwijl ik het eigenlijk al kon raden.

    Glynn- 4

    Ook ik kom de trainingzaal binnen en ik dacht nog een keer na over wat ik zou gaan doen. Speerwerpen, dat kon ik het beste en om het af te maken hoopte ik nog een paar messen in de dummies te gooien.

    Marella - 10

    Ik zat stilletjes naast de andere mensen in de kamer, denkend over wat ik zou gaan doen. Ik kon niks laten zien, dat was het juist.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    -fout-

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 16:49 ]


    help

    Cymbeline - 5
    Ik wist precies wat ik zou gaan doen - alle specialiteiten tezamen en ik zou de Spelmakers een shock laten beleven met wat ik voor hen in petto had - ik had het soortgelijk geoefend maar het kon nog altijd spectaculairder.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Luidspreker: Haven Alexia Valetta - District 1, neem de deur aan de linkerkant van de kamer And May The Odds Be Ever In Your Favor


    Don't be like the rest of them, darling

    Eden - 12
    In de kamer waar we moeten wachten totdat we worden opgeroepen zitten al verschillende mensen. Ik plof neer op een stoel en denk er over wat ik zou kunnen laten zien.

    Ryker - 8
    Verveeld kijk ik de kamer rond. Eigenlijk zijn die trainingscores nogal onzinnig. De Careers krijgen toch altijd de hoogste scores en de andere Districten lager. Plus dat de scores soms helemaal niet kloppen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elistar - 2
    "Wat ga jij doen?", vraagt Madilaine nieuwsgierig. Ik kijk op. De schijn die ik voor alle Tributen ophoud, houd ik ook voor haar op. Maar ze kent me, en weet dat ik normaal gezien nooit zo rustig en nadenkend ben. Het nadenkende deel soms wel, maar het rustige is echt niets voor mij. Vanbinnen ben ik echt doodgeërgerd dat ik het nog zo lang moest volhouden. "Geen idee", mompel ik. "Waarschijnlijk iets met messen. Is mijn ding... En parcours... Is ook mijn ding... En waarschijnlijk ook speerwerpen, zwaardvechten en iets met m'n verstand. Is ook mijn ding." Ik lach even laconiek naar haar.


    help

    Haven - District 1

    Ik hoorde dat mijn naam werd omgeroepen en ik liep welverzelkerd door de deur naar de trainingszaal waar ik voor het podium bleef staan en een buiging maakte, 'Ik ben Haven Alexia Valetta en kom uit district 1' Zij ik kort voordat ik me omdraaide en naar het camoeflage onderdeel liep, na een tijdje hadden mijn kleren en mijn gezicht dezelfe patronen en kleuren als de want achter me, daarna sleepte ik één van de dummie's in het midden van de zaal en ontarmde hem eerst met een zwaard en doormoorde zijn hard toen met een metalen pijl die strak op mijn boog was gespannen, er werd gezecht dat ik de kamer weer kon verlaten en dat deed ik ook.


    Don't be like the rest of them, darling

    (Zijn het normaal gezien niet eerst de jongens? Want ik herinner me bij Vlammen dat Peeta als eerste moest en dat Katniss bijna een uur moest wachten... Nahja, doet er niet toe XD)


    help

    Luidspreker: Lucas Johnson - District 1, neem de deur aan de linkerkant van de kamer And May The Odds Be Ever In Your Favor.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 16:55 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Madilaine - 2

    "Waarschijnlijk iets met messen. Is mijn ding... En parcours... Is ook mijn ding... En waarschijnlijk ook speerwerpen, zwaardvechten en iets met m'n verstand. Is ook mijn ding." Hij lacht laconiek naar me. "Bijna alles is jouw ding Elistar." Ik lach naar hem en kijk in zijn ogen, die eigenlijk best mooi zijn. Ik kijk weer vooruit en denk na waarom zijn ogen me nog niet eerder opgevallen waren.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Eglantine en Appelmoes mogen de scores bedenken voor de 2 tributen uit district 1 omdat ze alletwee van mij komen XD]


    Don't be like the rest of them, darling

    (Zijn ogen zijn geweldig, ik weet het... Groene ogen zijn gewoon geweldig XD)

    Elistar - 2
    "Weet ik", zeg ik. "Waarom denk je dat ik me heb aangeboden als vrijwilliger?", voeg ik mompelend toe. "Heb je trouwens al Tributen gevonden om een verbond mee te sluiten?"


    help