• de vlucht van japan terug naar brazilie crashed halverwege op een mysterieus tropisch eiland. een tiental mensen overleven het. Het lijkt een normaal eiland te zijn maar het is alles behalve. Ze moeten zien te overleven met elkaar, zonder werkende contact middelen, kunnen ze elkaar wel vertrouwen?


    Regels:
    -Max 2 personages per persoon.
    -Niet zomaar elkaar vermoorden zonder toestemming van de ander.
    -Alleen de maker kan de topics aanmaken
    -geen rpg posts graag tussen haakjes

    Personages:
    Cristela Martinez - Helios
    Dianne Tia Emerson - Rainbowshine
    Jasmine Elijane Levosa - Leave
    Loona Moon Johnsen - xMirrorman
    Sharona Alexis Avery - Ry
    Emma Uruviel - Gelaarsdekat
    Nica Amila Mintown - leave
    Raven Willow Rhodes - xheavenlyx
    Riley Winchester - Assasin
    Joshua Stan Jameson. - xMirrorman.
    Tyler Jay Lopez +broertje - Ry
    Star Mintown. - Gelaarsdekat
    Rafael Mason Snow - Xheavenlyx
    Steven Brown - Cloelia
    Decio Martinez. - Helios
    Lucas Jhonson - therumisgone

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 14:37 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Emma
    'Yes.' kreun ik en hijs me op het zand. Ik hoest en geef over. Gatver. Ik draai om zodat ik het niet hoef te zien. 'Dankje..' mompel k naar de jongen, die ik nauwelijks kan zien omdat ik nog allemaal water Ij m'n ogen heb.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Cristela "Chris" Martinez
    "Hij is niet normaal" ik glimlach. "jawel, hij slaat hard maar het gaat zo wel weer over joh geen zorgen"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tyler

    'Maar hoe gaan we dit nou eigenlijk doen? Het lijkt me nou niet echt gezond om helemaal in de buitenlucht te gaan zitten, zonder eten of drinken' vraag ik. Gewoon vooruit denken, kleine kans dat we de komende maand worden gered.


    El Diablo.

    Cristela "Chris" Martinez
    "Ze zullen vast wel iets in het vliegtuig hebben liggen. Eten water. Water kunnen we altijd nog opvangen van de regen en desnoods kan er gejaagd worden" Ik werp een blik op het oerwoud.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Riley Winchester

    "Goed." mompel ik, verbaasd. Ik sjok een beetje naar de rand en laat me daar op mijn kont op de grond zakken terwijl ik een beetje voor me uit staar en alles probeer te verwerken van wat er is gebeurd. Wat moeten we nu doen?

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 17:36 ]


    Your make-up is terrible

    [luca? xD]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Steven Brown
    'Blijf maar even rustig zitten,' ik loop naar mijn tas en trek er een vest uit, wat ik daarna om de schouders van het meisje sla.
    'Hier. Ik ben Steven. Wat is jouw naam?'

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 17:36 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    [Shhht, mijn allereerste fout!]


    Your make-up is terrible

    Tyler

    'Zou kunnen' zeg ik, en kijk naar Noah. Hij speelt gewoon rustig, hij weet vast niet dat dit gevaarlijk kan zijn. Natuurlijk niet, hij is net 7.


    El Diablo.

    [hahaha ggeeft niks :P]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Emma
    'Emma.' zeg ik. 'Dankje, nogmaals.' ik knipper met mijn ogen zodat het water er uit komt. 'Hoe komen we hier?' vraag ik aan Steven.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Cristela "Chris" Martinez
    Ik glimlach naar Tyler. "he" zeg ik zacht. "Het komt wel goed met hem. Er zijn hier genoeg mensen die weten hoe voor een kind gezorgt moet worden. Als er iets is je kan altijd naar me toe komen."


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Steven Brown
    'We zijn gecrasht met het vliegtuig, onderweg naar Brazilië. We hebben geen communicatie met de buitenwereld, maar ze komen ons vast snel redden. Maak je maar geen zorgen. Alles goed met je ogen? Je knippert zo veel...'


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Tyler

    'Weet ik' glimlach ik. Ik kijk weer naar Noah, die me nu vragend aankijkt. En tegelijk met zijn pet speelt.


    El Diablo.

    Cristela "Chris" Martinez
    Ik glimlach. "Hij is een schatje" zeg ik. "Zo'n knul steelt mijn hart vanaf het begin dat ik hem ontmoette Zo lief. Je heb mazzel met zo'n broertje...en hij met jou als broer" Ik kijk hem even glimlachend aan en ga dan naast zijn broertje zitten. "Wat ben je doen" vraag ik nieuwschierig.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 17:54 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]