• Welcome to the 66th Hunger Games!
    Happy Hunger Games
    and may the odd be ever in your favor!


    De zesenzestigste Hongerspelen zijn iets wat de inwoners van het Capitool vol afschuw hebben aanschouwd. De Tributen deden dingen die anders nooit werden toegelaten in de Hongerspelen...


    Rollen Story
    Eerste Topic
    Tweede Topic
    Rollentopic



    The Tributes:


    District 1 - Luxe
    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone

    District 2 - Metselwerk
    Madilaine Mea Bowen - Space
    Elistar Ashworth - Tolkien

    District 3 - Elektronica
    Cheilanthe Heather Hubbs - Peacekeeper
    Jake Ian Parker - Chaim

    District 4 - Vissen
    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Tolkien
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Space

    District 5 - Power
    Cymbeline Fhar Slevowski - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    District 6 - Transport
    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6

    District 7 - Hout
    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby

    District 8 - Textiel
    Meisje District 8 - Gereserveerd door Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx

    District 9 - Graan
    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Charles "Charlies" Oliver Sanz - Chaim

    District 10 - Vee
    Marella Mea Fentum - Space
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    District 11 - Landbouw
    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore - Tolkien

    District 12 - Steenkool
    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Ladies and gentlemen, the 66th Hunger Games have begun. Enjoy the game and may the odds be ever in your favor!


    Sincerely, the Gamemakers,
    TheRumIsGone, Space, Tolkien


    (Copyright; TheRumIsGone)

    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je OOC schrijft, graag tussen haakjes: () [] {}
    -Maximaal 2 personages, als je daar genoeg tijd voor hebt (één die snel doodgaat...)


    De Arena:


    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 16:08 ]


    help

    (Maar jullie zitten in een grot... XD)


    help

    [Cee is gaan jagen.]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Madilaine - 2 - Hoorn

    "Mag ik hem eruit trekken?" Vraagt Elistar. "M-maa." Voordat ik ook maar iets kan zeggen trekt hij hem er al uit. "Shit." Ik vloek binnensmonds en bijt op mijn lip. Om mezelf af te lijden speel ik met mijn haar.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    (Oh, okay.)

    Avani - 4 - Stad
    Ik zie Jayden en het meisje van 11 nergens meer en begin ongerust de stad door te lopen. Uiteindelijk kom ik weer bij de gracht terecht. Er klinkt geritsel vanuit de bosjes aan de overkant en ik zie dat het Cymbeline is. Mijn mondhoeken kruipen omhoog tot een gemene grijns. Eén pijl kan ik wel missen. Ze heeft nog niet door dat ik haar sta gade te slaan. Ik leg een pijl aan op mijn boog en trek de pees naar achter. Ik richt op haar hart. De drang om iemand te vermoorden komt onverwacht weer naar boven gekropen. De pees schiet vanachter mijn vingers weg.

    Elistar - 2 - Hoorn
    Zo goed en zo kwaad als het kan, begin ik de wonde te verzorgen.

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 15:32 ]


    help

    Cymbeline - 5
    Twee vogels en een konijn heb ik als ik plots het gezoem hoor van een wegschietende pijl - te laat. Er weerklinkt een korte kreet tussen mijn lippen vandaan wanneer de pijl zich door mijn buikholte wurmt. De tranen spatten langzaam uit mijn ooghoeken terwijl ik maak dat ik wegkom. Onder het strompelen door weet ik de pijl eruit te trekken, en voel ik hoe het bloed door mijn vingers glipt. Duizelig gooi ik de dode beesten neer in de grot, om vervolgens zelf neer te vallen.
    [Nain, niet dood ^-^]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Madilaine - 2 - Hoorn

    "Elistar, heb je die pijl bewaard?" Mijn lippen krullen zich tot een kleine glimlach maar die verdwijnt als hij de wond bij mijn schouder begint te verzorgen. Mijn bloed begint de koken en kwaad zeg ik: "Als ik er de kans voor krijg, en die zal ik krijgen. Dan dood ik hem daarmee." Ik grijns weer gemeen.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    (Oeh... Dan is Avan wel heel erg gemist, sinds ze op Cee's hoofd mikte... Ik pas het even aan. XD)

    Avani - 4 - Gracht
    Voldaan grijns ik naar Cymbeline die op de grond neervalt. Ik wandel nog steeds grijnzend de stad weer in. Het is al donker en het volkslied van het Capitool weerklinkt door de Arena. Terwijl ik het huis zoek waar Jayden en ik waren gestopt, kijk ik naar de dode Tributen.

    Sam - 11 - Gracht
    Ik zit simpelweg naast de gracht neer. Het volkslied van het Capitool begint te spelen en ik kijk op, naar de plaats waar het embleem verschijnt. Ik kan niet geloven dat ik de eerste dag heb volgehouden...

    (Wilt er nog iemand Sam vermoorden? XD)

    Elistar - 2 - Hoorn
    "Wie is 'hem?'", vraag ik verbaasd.

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 15:32 ]


    help

    [Aw, daar had ik overheen gelezen =3]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    (Niet erg, heb het aangepast XD)


    help

    Glynn - 4 - Grot

    Ik schiet overeind als ik iets hoor. De drietand die nog in mijn hand ligt maak ik klaar om te gooien maar ik gooi hem neer als ik zie dat het Cymbeline is. "Cymbeline?" Ik kruip naar haar toe terwijl ik binensmonds vloek, de wond op mijn been is nog steeds open. "Cymbeline? Cymbeline, wordt wakker alsjeblieft!" Ik pak haar levenloze lichaam en doe haar jas uit. Een grote wond zat in haar buik. "Oh god, nee.." Mompel ik. Ik sta op en loop naar de opening van de grond. "VERDOMME FINNICK, NU MAG JE WEL IETS OPSTUREN!" Schreeuw ik hard naar de donkere lucht. En tot mijn verbazing komt er een kleine parachute naar beneden. "Dankje." Ik zucht opgelucht en kruip weer naar binnen.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Tolkien schreef:


    (Wilt er nog iemand Sam vermoorden? XD)


    { Madii :3 }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    (Die was geniaal... XD Finnick is gewoon leuk...)


    help

    {Bleef het mes in Alice haar arm steken?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Madilaine - 2 - Hoorn

    "Dat joch van 10." Ik gromde even en ging verder. "Hij heeft me er van weerhouden om dat kind van 10 nog eens een bijl in haar hoofd te duwen." Ik beet om mijn lip. "En als hij er niet was geweest had ik dit ook niet." Ik wis naar mijn schouder.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Cymbeline - 5
    Overal doet het pijn. Mijn romp, ledematen. Mijn schouder steekt maar dat is niets vergeleken de wond in mijn buik. Ik knipper langzaam met mijn ogen. Mijn hoofd bonkt vreselijk wanneer ik Glynn kan onderscheiden. "Avani was te snel," fluister ik zachtjes voor ik opnieuw voel hoe de diepte zich omringt. Beelden van mijn kindertijd, mijn zusje en pasgetrouwde ouders. Hoe mijn oma stierf en geen jaar later mijn zusje door mijn vingers glipte. Mijn moeder die omkwam bij een kernramp - mijn vader die me veranderd in een mutant en dan is alle het kleurige zwart.


    Feel the fire, but do not succumb to it.