• Welcome to the 66th Hunger Games!
    Happy Hunger Games
    and may the odd be ever in your favor!


    De zesenzestigste Hongerspelen zijn iets wat de inwoners van het Capitool vol afschuw hebben aanschouwd. De Tributen deden dingen die anders nooit werden toegelaten in de Hongerspelen...


    Rollen Story
    Eerste Topic
    Tweede Topic
    Rollentopic



    The Tributes:


    District 1 - Luxe
    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone

    District 2 - Metselwerk
    Madilaine Mea Bowen - Space
    Elistar Ashworth - Tolkien

    District 3 - Elektronica
    Cheilanthe Heather Hubbs - Peacekeeper
    Jake Ian Parker - Chaim

    District 4 - Vissen
    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Tolkien
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Space

    District 5 - Power
    Cymbeline Fhar Slevowski - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    District 6 - Transport
    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6

    District 7 - Hout
    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby

    District 8 - Textiel
    Meisje District 8 - Gereserveerd door Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx

    District 9 - Graan
    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Charles "Charlies" Oliver Sanz - Chaim

    District 10 - Vee
    Marella Mea Fentum - Space
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    District 11 - Landbouw
    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore - Tolkien

    District 12 - Steenkool
    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Ladies and gentlemen, the 66th Hunger Games have begun. Enjoy the game and may the odds be ever in your favor!


    Sincerely, the Gamemakers,
    TheRumIsGone, Space, Tolkien


    (Copyright; TheRumIsGone)

    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je OOC schrijft, graag tussen haakjes: () [] {}
    -Maximaal 2 personages, als je daar genoeg tijd voor hebt (één die snel doodgaat...)


    De Arena:


    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 16:08 ]


    help

    Jayden Jason Bright
    "Wat wou je doen dan? Me gewoon laten gaan ofzo?", zegt ze. Ze bewapend zichzelf ook met een pijl. 'Eigelijk dacht ik eerder aan een Alliance.' Zeg ik twijfelend. Ze kon goed mikken en schieten. En ik had ook een 8 gekregen en schieten kon ik niet verkeerd. Ik kon mensen vermoorden, maar sommige mensen gewoon niet.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Avani - 4 - Bos
    Ik kijk hem niet-begrijpend aan en denk koortsachtig na over een manier om weg te raken. Naast ons is de oever van de gracht, maar ik ben vrijwel zeker dat hij ook kan zwemmen.


    help

    Cymbeline - 5
    Ik glimlach, leg de broek op een plek waar hij kan drogen en wring de slaapzak om ons heen. "Ik hou van je, Glynn." Ik glimlach, tik zacht tegen zijn neus, en leg mijn hoofd dan op zijn borst om een korte slaapachterstand in te halen. In het Capitool heb ik niet veel geslapen, en nu ik mijn energie nodig heb zal ik alle tijd moeten gebruiken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Jayden Jason Bright
    Ze kijk me nietsbegrijpend aan. Ze wist dus niet wat Alliance betekende. Ik zucht even. 'Een Alliance is als twee mensen of groepen in dit geval mensen vrede sluiten en elkaar helpen. Met z'n 2en sta je sterker als een.' Zeg ik vriendelijk. Haar ogen gleden af naar de oever. Waarom wou ze ontsnappen. Als ze weg wou lopen liet ik dat nu toe. Maar ik wist dat ze dat niet deed. Bang dat ik nog is met een pijl zou schieten.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Glynn - 4

    Ik haal voorzichtig de plukjes haar uit haar gezicht. Ze lag tegen mijn borst aan te slapen en het was een schattig gezicht om te zien.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Avani - 4 - Bos
    Eigenlijk wilde ik helemaal niet meedoen aan de Hongerspelen, maar ik hou het voor mezelf. Ik heb een klein hartje... Eén die je makkelijk kan raken. Ik kijk naar hem, of hij de waarheid sprak. Ik doe mijn boog naar beneden, doodopgelucht dat er iemand is die een verbond met me wil sluiten. "Dan hebben we een verbond?", mompel ik terwijl ik langzaamaan dichterbij wandel. Er ligt nog steeds een pijl op mijn boog, terwijl ik hem naar beneden houd.


    help

    ( Is het raar dat ik Marella mis? )


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    (Geen idee... XDDD)


    help

    [Kan. Je hebt wel veel werk in haar gestopt. Denk ik.]
    Jayden Jason Bright - 10 - Bos
    Haar ogen kruidde even de mijne. Ze had een achterdochtige blik, maar deze ervaagde en ze liet haar boog zakken. "Dan hebben we een verbond?", mompelde ze. 'Ja.' Zeg ik bloedserieus. Ik doe de pijl op mijn rug in de koker en steek mijn hand vooruit als ik dichtbij genoeg ben. 'Sorry voor het gat in je hand.' Zeg ik blozend. Ik laat de rugzak van mijn rug afglijden en haal er een middeltje uit. Ik pak haar hand die ik ondersmeer met het goedje. Ik laat ook een vervalend rond haar hand gaan die ik vastspeld met een speld. Ook smeer ik even mijn wond in, maar daarna doe ik de rugzak over mijn schouder. 'We kunnen beter even een goede plek uitzoeken.' Zeg ik als ik rondkijk. 'Een plek waar we beschut zitten en niet snel gezien worden.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Avani - 4 - Bos
    Ik ben volledig uit m'n lood geslagen. Nog nooit had ik iemand tegengekomen die me zo snel vertrouwde en me zelfs hielp met mijn wonden te verzorgen. Ik denk niet dat Jayden me echt vertrouwt, maar hij gebruikte zijn spullen om mijn wonde te behandelen. Ik was al altijd op mezelf aangewezen. Mijn vader is zo iemand die altijd tot het uiterste wilt gaan. Hij had alleen maar oog voor mijn training. Mijn moeder was gestorven. Ik voel een sprankje van de warmte die ik al sinds haar dood niet meer heb gevoeld weer in mezelf opdoemen. Ik krijg het even moeilijk en haal diep adem. "Volgens mij zit bijna iedereen in het bos", zeg ik. "Alleen de twee van 2 zitten nog in de stad, denk ik... Misschien moeten we in een van de huizen blijven? Die twee lijken me niet echt de types om elk huis tot op de grond uit te kammen naar Tributen." Ik merk op dat mijn stem trilt. Ik kijk naar de grond. 'Misschien vinden we we nog spullen in de stad", voeg ik toe, terwijl ik me herinner dat in het huisje waar ik binnenging iets lag. Ik had er geen aandacht aan besteed.

    (Sorry voor schrijffouten of het lange wachten, zit op mn gsm)


    help

    ( mijn gedicht voor lieve Marella die ik een kuttige dood heb laten sterven:

    Hoi Marella,
    Ik hou van nutella
    Maar ik hou ook heel veel van jou
    En het water waarin je nu ligt was blauw
    Maar nu is het rood
    Want je ging dood
    Het meisje van 2 heeft je gezicht opengereten
    Terwijl jij van angst in je broek zat te scheten.
    Een pijl heeft jouw keel doorboord
    Ja dit was een brute moord
    Dit is vaag
    Maar ik mocht jou graag!
    )

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 23:40 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    (Geniaal. xd En het water was trouwens rood.. XDD)


    help

    Tolkien schreef:
    (Geniaal. xd En het water was trouwens rood.. XDD)


    ( geniale dicht-skills heb ik e? Maar ik verander het even & dan slapen. x )


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Jayden - 10 - Bos
    Iedereen was dus in het bos. Dat dacht ze. Misschien Alice ook? Maar dat betwijfelde ik. 'Het is dan inderdaad beter om in de stad te gaan zitten, maar het water vandaar is zeker niet drinkbaar. We moeten eerst even vers water vinden en het meenemen. Daar in de verte is een berg waar water afstroomd.' Zeg ik als in naar de berg wijs. Je zag het water omdat het glom in het zonlicht. Het was ongeveer 10 minuten lopen. Ik dacht weer even aan Alice. Misschien was ze veilig. Ik trok het meisje dat dacht ik Avani heette zachtjes mee. 'Ik ben trouwens Jayden.' Zeg ik vriendelijk. Zachtjes fluit ik mijn deuntje dat door Spotgaaien wordt versterkt. Ik zie het riviertje al in de verte en die het glinsteren. Het is helder en vissen zwemmen er doorheen. Ik ga er met mijn vinger doorheen. Het beet niet. Nu rook ik, maar niets om op te merken. Ik vulde mijn 2 2 literflessen en duwde die terug mijn rugzak in. 'als jij nog een fles doet van 2 liter hebben we wel voor 3 à 4 dagen genoeg.' Zeg ik glimlachend. Het was fijn om met iemand te zijn. En te kunnen praten.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    ( Slapen :3 )


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.