• Welcome to the 66th Hunger Games!
    Happy Hunger Games
    and may the odd be ever in your favor!


    De zesenzestigste Hongerspelen zijn iets wat de inwoners van het Capitool vol afschuw hebben aanschouwd. De Tributen deden dingen die anders nooit werden toegelaten in de Hongerspelen...


    Rollen Story
    Eerste Topic
    Tweede Topic
    Rollentopic



    The Tributes:


    District 1 - Luxe
    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone

    District 2 - Metselwerk
    Madilaine Mea Bowen - Space
    Elistar Ashworth - Tolkien

    District 3 - Elektronica
    Cheilanthe Heather Hubbs - Peacekeeper
    Jake Ian Parker - Chaim

    District 4 - Vissen
    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Tolkien
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Space

    District 5 - Power
    Cymbeline Fhar Slevowski - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    District 6 - Transport
    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6

    District 7 - Hout
    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby

    District 8 - Textiel
    Meisje District 8 - Gereserveerd door Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx

    District 9 - Graan
    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Charles "Charlies" Oliver Sanz - Chaim

    District 10 - Vee
    Marella Mea Fentum - Space
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    District 11 - Landbouw
    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore - Tolkien

    District 12 - Steenkool
    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Ladies and gentlemen, the 66th Hunger Games have begun. Enjoy the game and may the odds be ever in your favor!


    Sincerely, the Gamemakers,
    TheRumIsGone, Space, Tolkien


    (Copyright; TheRumIsGone)

    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je OOC schrijft, graag tussen haakjes: () [] {}
    -Maximaal 2 personages, als je daar genoeg tijd voor hebt (één die snel doodgaat...)


    De Arena:


    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 16:08 ]


    help

    Glynn - 4 -Grot

    "Marella uit 10, Carter en die jongen uit 7." Ik zuchtte even en ging door. "Dat was alles wat ik gezien had.." Ik keek even naar de wapens die ze in haar hand had. "Wil jij de messen of de drietand?"


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    {Kan Jayden of iemand anders Alice vinden ofzo? XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Alice Rue - 11

    Ik keek voorzichtig om de rand van het dak, ik zag niemand en klom voorzichtig en snel weer langs de regenpijp naar beneden, met mijn rug tegen de muur geklemt keek ik voorzichig om me heen, ik kon me niet verdedigen als er iemand aankwam.


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    {Kan Jayden of iemand anders Alice vinden ofzo? XD}


    { Madi kan wel, mag ik een van de twee vermoorden/dodelijkverwonden/lichtverwonden. zegt u het maar? }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    {Ja mag Alice lichtverwonden XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    {Ja mag Alice lichtverwonden XD}


    { Wat is licht, gegeheh. Mes in der arm? }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    {Doe maar .. Wel snel moet zo weg..}

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 8:56 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Madilaine - 2 - stad/hoorn

    Ik liep bij de hoorn vandaan, hier hadden we ons kamp neer gezet. Ik was op zoek naar onschuldige tribuutjes die hier doodsbang rondliepen. Het begon te schemeren en ik pakte twee messen mee. Ik hoorde geritsel, het kwam vanaf de huizen en ik rende er naar toe. Het was Alice, het meisje uit 11.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Elistar - 2 - Hoorn
    Ik blijf zitten om onze wapens en ons voedsel te beschermen en inspecteer de inhoud van de rugzakken, terwijl Madilaine de resterende Tributen gaat zoeken.

    Avani - 4 - Stad
    Ik bekijk de vloer en de muren. Er staat vocht op maar de fundering lijkt stevig. Het dak is een beetje ingezakt, maar dat is niet zo erg. Het huis heeft twee verdiepingen. Zolang dat dak het houdt is het een veilige schuilplaats.


    help

    ( ben erweer :3 )


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Alice Rue - 11 - Stad

    Ik draaide me met een ruk om toen ik iemand aan hoorde komen, het was het meisje uit disrict 2.


    Don't be like the rest of them, darling

    (Ik ben er de hele dag... ^^)


    help

    Jayden Jason Bright
    Ik leg mijn rugzak tegen de muur en de slaapzak, die ik ook mee had gepakt, rol ik uit. Ik voel even bij het dak, maar het was sterk genoeg geen lek in iedergeval. Ik open de rugzak en kijk wat er allemaal inzit. Er zat een prachtige Dolk in. Echt zilver. Ik deed hem in mijn riem net als mijn 6 werpmessen en deed de boog in mijn hand en zwiepte de pijlen oover mijn schouder. 'Ik ga wat te eten zoeken. Een vogel of misschien een hert kan geen kwaad.' Zeg ik optimistisch. Ja ik was een optimistisch persoon. Ik liep het gebouw op uit en pakte een steentje n de grond die ik tegen een muur aangooide waardoor er vogels omhoog vlogen. Ik schoot gelijk een pijl op een vette vogel en hij ging ter gronde. De tas die ik leeg gemaakt had, waardoor alle spillen in mijn rugzak zaten, gebruikte ik nu voor het eten. De pijl trok ik uit de vogel en ik liet hem in de tas glijden. Meer vogels gingen dood door mijn pijlen. Na 6 vogels geschoten te hebben, wou ik me omdraaien. Ik hoorde voetstappen en geritsel. Misschien was het Alice. Ik klom omhoog via een paar losse stenen en kwam op het stenen stevige dak terecht. Ik keek sneaky overcde rand, mijn huidskleur matchte gelukkig met De huizen en zag Alice. Ik wou naar haar roepen, maar daar zag ik het meisje van 2 komen. Het meisje wat Marella vermoord had...


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik ben hier tot 14.53 :) dan moet ik naar de tandarts. Wish me luck.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Madilaine - 2 - stad

    Ik grijnsde toen ik het meisje uit 11 verschrikt zag omkijken. "Hallo daar." Zeg ik met een gemene grijns terwijl ik met mijn mes opgeven naar haar toe kom lopen. "Nog een paar laatste woorden?"


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.