• In het warme Australië staat een groot strandhuis, waar elke zomer mensen naar toe komen voor een zomerse vakantie. De mensen die naar het strandhuis toe komen kennen elkaar niet, het zijn allemaal vreemden van elkaar dus ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen. Zal dit goed gaan of niet? Ook kunnen er wat ‘rare’ figuren tussen zitten, misschien is een van de jongens wel een vampier.. of een van de meisjes wel een witch? Daar kom je allemaal zelf achter, des te meer je elkaar leert kennen..

    Regels
    -Maximaal 4 personages per persoon!

    - Reserveren mag altijd!

    -Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.

    -Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.

    -Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo. Je kent elkaar al wel, behalve mensen die zich aamelden ergens als de RPG al is begonnen.

    -Er moeten ook "gewone mensen" komen

    -Niet allemaal dezelfde gave

    -MAAK PLEZIER!!



    Meisjes:
    Fenna Yara Greenwood - 19 - gewoon mens - Space
    Jade Skyler Bright - 18 - ongewoon mens - bezit de kracht van het menselijk lichaam - HurtedHeart
    Noortje Joëlla Drunnk - 18 - gewoon mens - xSunlightx
    Elizabeth Dellany - 18 - ongewoon mens - kan gedachten lezen - TheRumIsGone
    Aurelie Fleur Carters - 17 - ongewoon mens - kan dingen uit de toekomst en het verleden van iemand zien - Demii0
    Faye Noëlle Camden - 17 - ? - xHeavenlyx
    Masja Greenway - 19 - ongewoon - heeft vleugels - GelaarsdeKat
    Nina Chanel McCean - 18 - ongewoon mens - zeemeermin - ThoseWords


    Jongens:
    David Finstone - 20 - ongewoon - kracht van wind en bliksem - GelaarsdeKat
    Jeffrey Rojas - 20 - ongewoon mens - kan gevoelens van andere mensen beïnvloeden - Helios.
    Joshua Daniel Klaye - 20 - gewoon - Space
    Glynn Brandon Fentum - ongewoon - kan hypnotiseren - Space
    Abdel Biesma - ongewoon - kan er voor zorgen dat mensen kracht krijgen om verder te gaan (zowel fysiek als geestelijk) - xSunlightx
    Damen Night - 19 - ongewoon - weerwolf - TheRumIsGone



    Het rollentopic\

    We beginnen bij dat ze aankomen bij de villa, de eerste dag

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 10:05 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Jeffrey Rojas.
    Ik kijk Jade wantrouwend aan. "Jawel" Ik wrijf nogmaals over mijn hoofd. "Ik heb een hard hoofd" Ik weet niet of ik dit meisje wel moet vertrouwen. Mijn hoofd voelt echt niet goed aan vanbinnen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jade Skyler Bright
    Ik grinnik even door zijn opmerking. Hij leek me te wantrouwen wat me een ongunstig gevoel gaf. Had ik Spark misschien nooit moeten meenemen. Nee dat nooit. 'Zo zullen we weer gaan zwemmen?' Vraag ik hem. Ik wou dat ik nu de gave had om tijd te veranderen. Dan kon ik alles ongedaan maken.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jeffrey Rojas.
    "Nee ik blijf wel even zitten" zeg ik behoedzaam.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jade Skyler Bright
    waarom deed hij zo? Het was zo. Zo vreemd. 'Waarom doe je zo? Je wou toch zwemmen net of heb ik het nou fout. Vertrouw je me niet?' Vraag ik best gekwetst. Ik beschermde alleen diegene waarvan ik hield door mijn gave te gebruiken. Dat deed ik altijd. Daarnaast gebruikte ik hem nooit.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jeffrey Rojas.
    "Waarom zou ik? Ik ken je net een paar uur" Ik haal verbaast mijn wenkbrouwen op. "Daarnaast word ik hier wakker met knallende koppijn zonder dat ik weet wat er is gebeurt en met hoofdpijn ga ik niet zwemmen"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jade Skyler Brighy
    Oké daar had hij gelijk in. 'Maar net was je een stuk meer open. Nu lijk je wel dicht te slaan voor mij, maar ik hou er al over op.' Zeg ik met een zucht. Ik deed mijn zonnebril weer op en voelde de zon op mijn huis branden. Jeff zijn hoofdpijn liet ik langzaam maar zeker afbouwen. Niet te snel zeker niet te snel. Anders kon hij er misschien weer achter komen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jeffrey Rojas.
    Ik reageer niet op het meisje. Ik ben nooit open, nooit geweest ook en dat zal ik ook nooit zijn voor mijn eigen veiligheid,


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    David Finstone
    Ik wordt wakker en rek me uit. Ik sta op en kijk naar buiten. Windstil, maar ik laat het waaien en zorg dat het over een half uur zal gaan onweren. Ik loop naar de keuken om te kijke of ik iemand zie.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jade Skyler Bright
    Wolken gaan voor de zon en de wind steekt aardig op wat me de rillingen geeft. 'Ik ga naar binnen.' Zeg ik tegen niemand in het bijzonder. Net als ik binnen ben begint het te regenen en te onweren. Ik hield niet van bliksem ik was er zelfs doodbang voor.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damen Night

    Ik loop weer naar beneden en haal twee appel uit de vooraardkast, toen ik de vooraardkast uitkwam zag ik de zelfde jongen als gister staan.


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    Elizabeth Dellany

    'Rock muziek' Andwoorde ik en haalde de oordopjes er kort uit ik was nu een soort remix aan het luisteren die mijn beste vriendin van thuis voor me samengesteld had.


    Don't be like the rest of them, darling

    Faye Noëlle Camden
    'Ja ik ga wel mee' zegt Abdul waarna we samen naar beneden lopen. Ik kijk even rond en zie dan door een raam het zwembad. 'Kom,' zeg ik Abdul. Ik pak hem bij zijn arm en trek hem mee naar het zwembad. Als we daar aankomen zie ik dat er ook een paar andere mensen liggen. 'Hee,' begroet ik hun vrolijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aurelie Fleur Carters [Ik haal namen van andere rpg door elkaar xd]
    Ik draai me om en loop naar een raam. Ik zie dat het waait en onweert.
    Ik loop door naar de woonkamer&keuken, in de hoop dat daar iemand is.


    That is a perfect copy of reality.

    Damen Night

    Achter hem zie ik een meisje staan, 'Hoi' Mompel ik terwijl ik langs hun heen loop de keuken uit en besluit naar het strand te gaan, er zullen niet zoveel mensen zijn op dit tijdstip hoopte ik.

    [Mischien iemand die vraagt of ze meemag naar het strand ofzo? :3]

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 16:41 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    David Finstone
    Ik zie dat het begint te onweren. 'Onweer!' roep ik vrolijk, terwijl ik natuurlijk al lang wist dat het zou komen. Ik ren naar buiten en draai rondjes in de regen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel