• In het warme Australië staat een groot strandhuis, waar elke zomer mensen naar toe komen voor een zomerse vakantie. De mensen die naar het strandhuis toe komen kennen elkaar niet, het zijn allemaal vreemden van elkaar dus ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen. Zal dit goed gaan of niet? Ook kunnen er wat ‘rare’ figuren tussen zitten, misschien is een van de jongens wel een vampier.. of een van de meisjes wel een witch? Daar kom je allemaal zelf achter, des te meer je elkaar leert kennen..

    Regels
    -Maximaal 4 personages per persoon!

    - Reserveren mag altijd!

    -Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.

    -Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.

    -Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo. Je kent elkaar al wel, behalve mensen die zich aamelden ergens als de RPG al is begonnen.

    -Er moeten ook "gewone mensen" komen

    -Niet allemaal dezelfde gave

    -MAAK PLEZIER!!



    Meisjes:
    Fenna Yara Greenwood - 19 - gewoon mens - Space
    Jade Skyler Bright - 18 - ongewoon mens - bezit de kracht van het menselijk lichaam - HurtedHeart
    Noortje Joëlla Drunnk - 18 - gewoon mens - xSunlightx
    Elizabeth Dellany - 18 - ongewoon mens - kan gedachten lezen - TheRumIsGone
    Aurelie Fleur Carters - 17 - ongewoon mens - kan dingen uit de toekomst en het verleden van iemand zien - Demii0
    Faye Noëlle Camden - 17 - ? - xHeavenlyx
    Masja Greenway - 19 - ongewoon - heeft vleugels - GelaarsdeKat
    Nina Chanel McCean - 18 - ongewoon mens - zeemeermin - ThoseWords


    Jongens:
    David Finstone - 20 - ongewoon - kracht van wind en bliksem - GelaarsdeKat
    Jeffrey Rojas - 20 - ongewoon mens - kan gevoelens van andere mensen beïnvloeden - Helios.
    Joshua Daniel Klaye - 20 - gewoon - Space
    Glynn Brandon Fentum - ongewoon - kan hypnotiseren - Space
    Abdel Biesma - ongewoon - kan er voor zorgen dat mensen kracht krijgen om verder te gaan (zowel fysiek als geestelijk) - xSunlightx
    Damen Night - 19 - ongewoon - weerwolf - TheRumIsGone



    Het rollentopic\

    We beginnen bij dat ze aankomen bij de villa, de eerste dag

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 10:05 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Ik ga off topic, reageer morgen weer]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade Skyler Bright
    'Het spijt me maar anders zou je me veraden.' Snauw ik terug. Ik kon zelfs zijn lichaam beheersen hem zichzelf laten neersteken, maar vuurlijn deed ik dat niet. Ik was niet moordlustig ik wou alleen diegene beschermen waar ik van hield. Ik spring zelf ook het water in en ga onderwater zitten. Ik was echter wel benieuwd wat hij kon, maar nu wist ik wel dat ik misschien geen vrienden meer met hem was als het aan hem lag. Gelukkig zag je tranen niet onder water want nu ja nu jankte ik.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jeffrey Rojas.
    "Ik zou je niet verraden, zo gemeen ben ik niet,ik zei alleen dat je hem niet mee had moeten nemen, Geez jij bent echt een mafkees" Ik stap uit het zwembad en ga op een ligstoel zitten.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Je weet niet meer wat er gebeurt is. Nadat Jade van het balkon is gesprongen is het weg. Je weet niet wat er aan de hand was je weet ook niet dat er een hond is ect. Ze heeft dat stukje geheugen gewist.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik ga off]


    Always look on the bright side of life.

    [en dat doe je even zonder te overleggen? :p ja daag, hij heeft ook een gave weetjenog?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Er staat nergens in de regels dat je je gave niet mag gebruiken op iemand. Dus waarom mag ze dat kleine kwatiertje niet wissen? Sorry dan hoor.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Je kon het ook gewoon even vragen, zo moeilijk is dat toch niet?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Sorry ik was het gewoon vergeten. Even goede vrienden? En btw Jade had hem alleen zijn energie afgenomen om zijn geheugen te wissen. Ander had dat ook geen zin :p]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ja even goede vrienden (:]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Maar mag ze het en nu wissen omdat ze geen ruzie wilt?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ja is goed]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jade Skyler Bright
    Ik hap naar adem als ik boven water kom en zuig snel zijn energie weg zodat hij "slaapt" ik kruip zijn hersenen in en verscheur alles van de afgelopen 30 minuten. Alles wat hij zich herinnerd is Dat ik naar beneden kwam en hem net niet raakte. Ik zou wel wat verzinnen. Na het gewist te hebben ga ik naast hem op een bedje zitten geef hem een beetje hoofdpijn en geef hem wat energie zodat hij slaap dronken op kan staan. Ik had zelf mijn zonnebril op. Even relaxen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jeffrey Rojas.
    Ik kwam langzaam overeind en wreef over mijn hoofd. "huh?" mompel ik.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jade Skyler Bright
    Ik hoorde een slaperige "Huh?" en keek op naar Jeff. 'O gelukkig je bent wakker. Je stootte je hoofd erg hard en viel flauw, nou eerder bewusteloos voor een half uur. Gaat het een beetje?' Vraag ik behulpzaam. Ik had geluk dat ik glashard kon liegen, maar het was beter dan ruzie.


    I'm finally back, Finally after a Year break