• In het warme Australië staat een groot strandhuis, waar elke zomer mensen naar toe komen voor een zomerse vakantie. De mensen die naar het strandhuis toe komen kennen elkaar niet, het zijn allemaal vreemden van elkaar dus ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen. Zal dit goed gaan of niet? Ook kunnen er wat ‘rare’ figuren tussen zitten, misschien is een van de jongens wel een vampier.. of een van de meisjes wel een witch? Daar kom je allemaal zelf achter, des te meer je elkaar leert kennen..

    Regels
    -Maximaal 4 personages per persoon!

    - Reserveren mag altijd!

    -Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.

    -Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.

    -Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo. Je kent elkaar al wel, behalve mensen die zich aamelden ergens als de RPG al is begonnen.

    -Er moeten ook "gewone mensen" komen

    -Niet allemaal dezelfde gave

    -MAAK PLEZIER!!



    Meisjes:
    Fenna Yara Greenwood - 19 - gewoon mens - Space
    Jade Skyler Bright - 18 - ongewoon mens - bezit de kracht van het menselijk lichaam - HurtedHeart
    Noortje Joëlla Drunnk - 18 - gewoon mens - xSunlightx
    Elizabeth Dellany - 18 - ongewoon mens - kan gedachten lezen - TheRumIsGone
    Aurelie Fleur Carters - 17 - ongewoon mens - kan dingen uit de toekomst en het verleden van iemand zien - Demii0
    Faye Noëlle Camden - 17 - ? - xHeavenlyx
    Masja Greenway - 19 - ongewoon - heeft vleugels - GelaarsdeKat
    Nina Chanel McCean - 18 - ongewoon mens - zeemeermin - ThoseWords


    Jongens:
    David Finstone - 20 - ongewoon - kracht van wind en bliksem - GelaarsdeKat
    Jeffrey Rojas - 20 - ongewoon mens - kan gevoelens van andere mensen beïnvloeden - Helios.
    Joshua Daniel Klaye - 20 - gewoon - Space
    Glynn Brandon Fentum - ongewoon - kan hypnotiseren - Space
    Abdel Biesma - ongewoon - kan er voor zorgen dat mensen kracht krijgen om verder te gaan (zowel fysiek als geestelijk) - xSunlightx
    Damen Night - 19 - ongewoon - weerwolf - TheRumIsGone



    Het rollentopic\

    We beginnen bij dat ze aankomen bij de villa, de eerste dag

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 10:05 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Ik reageer om 22.00 of later pas weer]


    That is a perfect copy of reality.

    [me!jeffrey]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jade Skyler Bright
    Ik grijns even, maar spring van mijn balkon af en raak het water. Ik kom net naast Jeff terecht. Ik grinnik zacht. 'Had je niet verwacht of wel.' zeg ik grinnikend. ik zie Spark op het balkon keffen. Shit ik had de deur niet dicht gedaan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jeffrey Rojas.
    "Oh my god je had me bijna vermoord" roep ik geschrokken en grijns dan. "okéoké bijna dan"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Noortje Joëlla Drunk
    Ik schrik als ik opeens een luide plons hoor en zie dat er iemand van haar balkon is gesprongen. Wow, dat had ik haar niet zomaar na gedaan.

    [Noortje]


    Always look on the bright side of life.

    Abdel Biesma
    'Hee' zeg ik tegen haar en draai me weer om naar Faye die vraagt of er veel anderen zijn. 'Ik weet niet, ik heb mijn koffer uitgepakt en ben toen een rondje door het huis gelopen'


    Always look on the bright side of life.

    Faye Noëlle Camden
    'Ik weet niet, ik heb mijn koffer uitgepakt en ben toen een rondje door het huis gelopen' zegt Abdel. 'Okee, ik ga dan maar even opzoek naar andere mensen,' zeg ik glimlachend. 'Kom je mee of ga je iets anders doen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade Skyler Bright
    'Ik sprong 1 meter naast je. Tuurlijk vermoord ik een vriend niet.' Zeg ik grinnikend. Ik hoorde weer een kef en keek omhoog. Hij stond klaar om te springen. 'Nee! Spark niet doen!' Gilde ik nog, maar ik hoorde een kleine plons. Spark kon niet zwemmen. Ik zwom snel naar beneden en greep Spark vast en zwom naar boven. Vluchtig ging ik het water uit en deed ik spark in een bashanddoek. Zodat hij minder opviel natuurlijk.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jeffrey Rojas.
    Ik frons mijn wenkbrouwen. "je weet dat je geen dieren mee mocht nemen he?" vraag ik verbaast,.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Nouja, vandaag kan ik niet meer reageren, moet off namelijk]


    That is a perfect copy of reality.

    Jade Skyler Bright
    'Ja dat weet ik.' Zeg ik terwijl ik op mijn lip bijt. 'Maar ik moest hem gewoon meenemen. Ik kan niet zonder hem. Please vertel het niemand anders.' Smeek ik hem. Spark likt mijn hand terwijl ik hem over zijn koppie aai. Ik en Spark waren echt maatjes...


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jeffrey Rojas.
    "Dan had je niet moeten komen" Ik haal mijn schouders op. "Regels zijn regels, beetje dom als je dan toch een huisdier meeneemt en riskeertt gepakt te worden, zeker met een pup"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Noortje Joëlla Drunk
    Ik kijk verbaast naar de jongen en het meisje die aan de rand van het zwembad zitten. Zag ik het nou goed, had ze een hond mee? Ik draai me weer om en doe mijn ogen weer dicht, ik denk niet dat ze er veel zin in heeft als ik me met haar ga bemoeien.

    Abdel Biesma
    'Ja ik ga wel mee' zeg ik, ik heb toch niets anders te doen en Faye lijkt me een erg aardig meisje. Ze doet haar deur dicht en we lopen naar beneden


    Always look on the bright side of life.

    Jade Skyler Bright
    Oké nu was hij opeens minder aardig. Wou hij me nou aan gaan geven? Hoe durfde hij. Mijn ogen werden van Diamant blauw naar Goudgeel. Dat was een bijwerking van mijn gave. Ik nam zijn energie af zodat hij flauwviel en "snuffelde" in zijn hersenen. Ja daar had ik ook toegang tot. Ik liet hem mijn hond vergeten en toen zijn energie uit zijn lichaam gezogen was en de gedachtes gewist waren haalde ik hem uit het water. Ik rende de kamer door met mijn pup onder mijn arm in de lakens gewikkeld en rende mijn kamer in. Ik opende mijn inloopkast en deed hem in de bijkast. Ik deed zijn mand en bakjes daar net als zijn speeltjes en sloot de ruimte. Niemand mocht hem ontdekken. Weer dook ik het zwembad in. Jeff was nog steeds zonder energie dus gaf ik wat van mij aan hem. Ik verzon wel een smoes dat hij zijn hoofd gestoten had. Ik was een geweldige leugenaar.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jeffrey Rojas.
    "Denk maar niet dat ik niet weet wat je gedaan heb mafkees" snauw ik als ik bij kom. "Jij bent niet de enige met een gave" Ik keek haar woest aan. Hoe zou ik haar laten voelen.Neiging tot zelfmoord? Nee zo gemeen ben ik niet.Ik laat het voor wat het is en duik het water in.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]