• de vlucht van japan terug naar brazilie crashed halverwege op een mysterieus tropisch eiland. een tiental mensen overleven het. Het lijkt een normaal eiland te zijn maar het is alles behalve. Ze moeten zien te overleven met elkaar, zonder werkende contact middelen, kunnen ze elkaar wel vertrouwen?


    Regels:
    -Max 2 personages per persoon.
    -Niet zomaar elkaar vermoorden zonder toestemming van de ander.
    -Alleen de maker kan de topics aanmaken
    -geen rpg posts graag tussen haakjes

    Personages:
    Cristela Martinez - Helios
    Dianne Tia Emerson - Rainbowshine
    Jasmine Elijane Levosa - Leave
    Loona Moon Johnsen - xMirrorman
    Sharona Alexis Avery - Ry
    Emma Uruviel - Gelaarsdekat
    Nica Amila Mintown - leave
    Raven Willow Rhodes - xheavenlyx
    Riley Winchester - Assasin
    Joshua Stan Jameson. - xMirrorman.
    Tyler Jay Lopez +broertje - Ry
    Star Mintown. - Gelaarsdekat
    Rafael Mason Snow - Xheavenlyx
    Steven Brown - Cloelia
    Decio Martinez. - Helios
    Lucas Jhonson - therumisgone

    rollentopic


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Riley Winchester

    Ik kijk op, recht tegen haar ondergoed aan. Mijn hoofd word spontaan rood. "Eh, ja natuurlijk." hakkel ik. Ik sta snel op en klop het zand van mijn handen. Ik loop achter haar langs en klop het zand voorzichtig van haar rug af. Haar blote huid voelt lekker onder mijn handen.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    Eventjes vraag ik me af waarom Riley's hoofd rood wordt maar bedenk me al snel dat ik in mijn ondergoed sta. Nouja, hij is vast wel wat gewend met al die fans. 'Is alles eraf?' vraag ik aan hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    "Nee, volgens mij zit hier nog wat." Lachend veeg ik wat zand van haar billen af en doe dan een aantal stappen naar achter aangezien ik een tegenaanval verwacht. Ze is een blijft een meisje, die halen meestal uit na zoiets.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    'Oh eh, dank je,' zeg ik aarzelend als hij wat zand van mijn billen heeft geveegd. Ik draai me om zodat ik hem kan aan kijken en glimlach vluchtig naar hem waarna ik snel mijn kleren weer aantrek.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    Ik glimlach breed terug en kijk hoe ze haar kleding weer aantrekt. "Oh, weet je trouwens al dat je ondergoed doorschijnt als het nat is." grinnik ik naar haar toe. Ik blijf op een veilig afstandje staan.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    Ik kijk Riley lichtelijk geïrriteerd aan. 'Nu wel ja,' mompel ik, 'Als je kleine jongenshersentjes daar niet tegen kunnen ga ik voortaan wel ergens anders zwemmen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    "Mijn kleine hersens kunnen daar wel tegen." zeg ik met de nadruk op hersens. Ik grijns uitdagend en sla mijn armen triomfantelijk over elkaar. Eens kijken wat ze daarop zegt.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    'Dus je geeft toe dat je hersens klein zijn?' vraag ik geamuseerd. 'En ik nog wel denken dat je zo arrogant bent,' voeg ik er sarcastisch aan toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    "Ik heb geen grote hersens nodig." Ik haal mijn schouders erbij op. "Je weet toch wel dat je maar ongeveer 3% van je hersencapaciteit gebruikt hé." lees ik haar de les. "En daarbij, als je mij bent hoef je dat nog niet eens te gebruiken."


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    'Dan blijft er bij jou niet veel over. Dat is maar goed ook, dan kan er ook niks beschadigd worden als je wordt getackeld bij dat voetbal van,' zeg ik waarna ik in het zand ga zitten. Ik snap echt niet dat ik gister nog wel goed met hem kon opschieten,


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    Ze gaat in het zand zitten maar ik blijf staan, voor de zekerheid. "Ze tackelen meestal niet bij voetbal." zeg ik, nog steeds betweterig. "Gelukkig heb ik iets dat goed betaald word, jij moet het met die kleine hersentjes doen zonder zo iets." zeg ik bot.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    Ik trek geamuseerd mijn wenkbrauwen op. 'Heb je me ooit horen zeggen dat ik wel moet werken?' vraag ik. 'En ze tackelen dan misschien wel niet, als er iets met je gouden beentjes gebeurd kan je misschien niet meer voetballen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester
    Ik lach even. "Waarom zou jij niet moeten werken?" Ik bekijk haar even kritisch. Nou ja, doe meer alsof, veel valt er niet aan op te merken namelijk. "Met mijn goede beentjes heb ik genoeg gespaard om nu al met pensioen te gaan, voor een normaal mens." bijt ik haar toe.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    'Waarom zou ik dat tegen jou zeggen?' vraag ik. 'en waarom stop je dan niet met voetballen? Dan zijn ze gelijk van je af. Oh wacht ik weet het al, zonder die voetbalstatus van je kan je natuurlijk geen meisjes krijgen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    De blik die ik daarna op haar werp, zou haar kunnen doden als blikken dat inderdaad konden. Ik kook nu bijna van woede en mijn mond vertrekt tot een smalle streep. "Omdat ik liever luxe leef en er niet zo armoedig uit zie als jou!" zeg ik luid voordat ik overdreven weg loop. Hoe durft ze?


    Your make-up is terrible