• de vlucht van japan terug naar brazilie crashed halverwege op een mysterieus tropisch eiland. een tiental mensen overleven het. Het lijkt een normaal eiland te zijn maar het is alles behalve. Ze moeten zien te overleven met elkaar, zonder werkende contact middelen, kunnen ze elkaar wel vertrouwen?


    Regels:
    -Max 2 personages per persoon.
    -Niet zomaar elkaar vermoorden zonder toestemming van de ander.
    -Alleen de maker kan de topics aanmaken
    -geen rpg posts graag tussen haakjes

    Personages:
    Cristela Martinez - Helios
    Dianne Tia Emerson - Rainbowshine
    Jasmine Elijane Levosa - Leave
    Loona Moon Johnsen - xMirrorman
    Sharona Alexis Avery - Ry
    Emma Uruviel - Gelaarsdekat
    Nica Amila Mintown - leave
    Raven Willow Rhodes - xheavenlyx
    Riley Winchester - Assasin
    Joshua Stan Jameson. - xMirrorman.
    Tyler Jay Lopez +broertje - Ry
    Star Mintown. - Gelaarsdekat
    Rafael Mason Snow - Xheavenlyx
    Steven Brown - Cloelia
    Decio Martinez. - Helios
    Lucas Jhonson - therumisgone

    rollentopic


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Riley Winchester

    Ik val bijna als ze plots stil blijft staat. "Dat je er goed uit ziet, idioot." zeg ik als ik mijn evenwicht terug heb gevonden.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    'Oh eh, dank je, denk ik,' zeg ik met een kleine blos op mijn wangen. Ik kijk Riley nog even aan waarna ik verder loop.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    Ik loop achter haar aan. "Zou jij het nooit doen dan, als fan zijnde?" vraag ik.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    Ik schud mijn hoofd terwijl ik mijn blik op de grond gericht hou zodat ik niet val. 'Tuurlijk niet,' zeg ik snel. 'Dat is eigenlijk gewoon hetzelfde als voor hoer spelen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    "Nee, je vraagt er toch geen geld voor." zeg ik schouderophalend. "En voor één persoon zou het niet zo erg zijn, pas als je zoals sommige het hele voetbalteam afgaat wel."


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    'Nou een slet dan,' zucht ik. 'en ook al doe je het maar met één persoon dan alsnog. Ik zou het niet doet. Dat jij nou het type bent dat met bijna iedereen in bed duikt wil nog niet zeggen dat iedereen zo is. '


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    "Jongens zijn sowieso anders dan meisjes daar in." grinnik ik.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    'Dat is wel duidelijk ja,' zucht ik. Ik zwijg even en denk na. 'Het is gewoon dat hoe jij nu praat, lijkt het net alsof je vrouwen en meisjes als niets meer ziet dat een lustobject,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    "Dat is niet waar." zeg ik. "Er zijn genoeg vrouwen die respect verdienen. Alleen hun niet, zo simpel ligt het." leg ik uit.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    'En jij zou dan wél respect moeten verdienen? Want jij bent degene die met hun naar bed gaat,' zeg ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    "Hmpf." grom ik alleen terwijl ik sneller door loop.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    Ik zucht zachtjes en loop dan half struikelend achter Riley aan. 'Ik bedoel het echt niet rot of gemeen maar het is toch zo? Waarom zouden zij geen respect verdienen als ze zich aanbieden aan jou en jij wel terwijl jij degene bent die hun aanbod aanneemt,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    "Omdat ik ik ben!" Ik steek mijn handen wanhopig in de lucht als ik stil sta en me omdraai naar haar. Ze is maar een normaal meisje, trek het je niet zo aan zeg.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    'Omdat jij jij bent? Dus omdat je een professionele voetballer bent bedoel je?' vraag ik. 'Laat maar,' zucht ik dan, 'ik snap er toch niks van,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    Waarom hebben we het hier in godsnaam over? "Zo werkt het gewoon." mompel ik terwijl ik weer verder begin te lopen.


    Your make-up is terrible