• de vlucht van japan terug naar brazilie crashed halverwege op een mysterieus tropisch eiland. een tiental mensen overleven het. Het lijkt een normaal eiland te zijn maar het is alles behalve. Ze moeten zien te overleven met elkaar, zonder werkende contact middelen, kunnen ze elkaar wel vertrouwen?


    Regels:
    -Max 2 personages per persoon.
    -Niet zomaar elkaar vermoorden zonder toestemming van de ander.
    -Alleen de maker kan de topics aanmaken
    -geen rpg posts graag tussen haakjes

    Personages:
    Cristela Martinez - Helios
    Dianne Tia Emerson - Rainbowshine
    Jasmine Elijane Levosa - Leave
    Loona Moon Johnsen - xMirrorman
    Sharona Alexis Avery - Ry
    Emma Uruviel - Gelaarsdekat
    Nica Amila Mintown - leave
    Raven Willow Rhodes - xheavenlyx
    Riley Winchester - Assasin
    Joshua Stan Jameson. - xMirrorman.
    Tyler Jay Lopez +broertje - Ry
    Star Mintown. - Gelaarsdekat
    Rafael Mason Snow - Xheavenlyx
    Steven Brown - Cloelia
    Decio Martinez. - Helios
    Lucas Jhonson - therumisgone

    rollentopic


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Raven Willow Rhodes

    Ik strek me een beetje uit voordat ik nog iets verder het water inloop. Als het water tot mijn knieën komt stop ik. Ik werp even een blik op Riley waarna ik weer naar de zee kijk. Waarom moet nou net ik weer vast zitten op een eiland met een of andere beroemde voetballer.

    [ik ga slapen ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Slaap lekker!]

    Riley Winchester

    Ze rekt zich uit, lekker. Als ze omkijkt doe ik snel alsof ik naar iets anders aan het kijken ben, zo naar iemand staren is best onbeleefd.


    Your make-up is terrible

    Emma
    'Nou eh... Ik eh... Ben eh....' hoe kan ik nou zeggen dat ik denk dat ik weer verliefd ben?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Raven Willow Rhodes
    Ik loop nog iets verder de zee in en duik dan de golven in. Als ik weer boven water kom ga ik richting het strand. Ik buk om mijn kleren op te pakken en probeer er voor te zorgen dat ze niet zo nat worden. Daarna loop ik het strand iets verder op en gooi ik mijn kleren in het zand. Mijn lange haar plakt aan mijn rug wat nogal irritant voelt. Ik haal een elastiekje van mijn pols en doe mijn haar in een warrige knot waarna ik op het zand ga zitten. Ik leun wat naar achteren en steun op mijn ellebogen. Als het goed is ben ik met deze zon zo opgedroogd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Steven
    'Als je het niet wilt zeggen, hoeft het niet hoor,' onderbreek ik Emma's gehakkel.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Emma
    'Nouja, het is nogal moeilijk om te zeggen.' glimlach ik verlegen. Ik zucht en grinnik dan. 'We waren op weg om eten te gaan zoeken.' lach ik.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Steven
    'Geeft niet,' glimlach ik terug. 'Kom, ik denk dat bij het kampvuur nog wel wat bananen van gisteren liggen.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 9:49 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Emma
    'Oké!' zeg ik en sta op. Ik loop voor hem uit naar het kampvuur.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [het is hier een beetje dood a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [you're rigth....]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [zeker *zucht]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [het moet weer even gaan leven]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [SuperNikki saves the day!]

    Riley Winchester

    Ik bekijk Raven stiekem als ze druipend het water uit komt. Natte vrouwen zijn sexy. Zou ze doorhebben dat haar ondergoed lichtelijk doorschijnt? Ze pakt haar kleding en ploft ergens in het zand neer, waar ze in de zon blijft liggen. Ik wend mijn blik snel af en denk aan ongemakkelijke en vieze dingen zodat er niets van te zien is in mijn broek bij mij.


    Your make-up is terrible

    Steven Brown
    Ik laat me naast Emma bij de resten van het kampvuur neerzakken, waar nog een paar bananen liggen.
    'Mm,' zeg ik, na een banaan te hebben gegeten. 'Ik zou toch eigenlijk ook wel weer wat echt voedsel willen. Vlees, of zo.'


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Raven Willow Rhodes
    Na een tijdje in de zon gelegen te hebben ben ik wel zo ongeveer droog en ik begin het zand van me af te kloppen. Ik zucht geïrriteerd als ik er bij mijn rug niet overal bij kan. Ik kom overeind en pak ik mijn kleren waarna ik met tegenzin richting Riley loop. 'Okee, dit gaat nogal raar klinken. Maar kan je misschien de rest van het zand van mijn rug kloppen?' vraag ik aan hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered