• Het aantal asskissers op Quizlet. En degene die ik bedoel hebben het zelf niet door en gaan hier dan op reageren: 'Ja, echt hé!' of iets in die richting.
    -niet dat iedereen die het hier mee eens is een asskisser is, maar ik weet precies wie er zo gaat reageren die ook werkelijk zo doet-
    Pfft, het is een tijdje heel weinig geweest maar het aantal gaat nu zeer snel omhoog. Denk eens voor jezelf, je hoeft echt niet door iedereen leuk gevonden te worden of aan iedereen 100x je leven te vertellen, want we willen het niet weten.


    Your make-up is terrible

    Aurelia schreef:
    Het aantal zeikers. Dat wordt ook steeds erger. Beetje jammer.


    Nou, ik ben er altijd al geweest om te zeiken. *O*


    Your make-up is terrible

    Orchideous schreef:
    (...)

    Een vrouw zei dat ooit eens op de bus, en ze had gelijk. :W
    Want ze was etiquettes aan het uitdelen om in te vullen over de busrit en zodra er één iemand nee zei volgde de rest gewoon.

    Mijn leerkracht wiskunde zei dat eens. Exact hetzelfde wat jij zei.
    De eerste week is er chaos in de klas. Er wordt gevochten om een plek. Eenmaal iedereen een plek heeft, wordt het terug kalmer en blijft iedereen op dezelfde plek zitten heel het jaar lang.
    Denk daar eens over. (: Dat is gewoonweg waar.

    Zolang je je er niet aan ergert, is het niet erg. Eenmaal je je begint te ergeren... is het erg. Hier heb ik dat, gelukkig, nog niet. In mijn eigen klas wel. Hoe komt het? Wie zit er altijd naast een trut, wie zit er alleen? Moi.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik hoor daar toch niet bij. _O_


    -

    Genius schreef:
    Ik hoor daar toch niet bij. _O_


    Hahaha, nee precies.


    Your make-up is terrible

    Ja, ik erger me ook enorm aan zo'n ''asskisser'' hier... Zal wel geen namen noemen.(cat)

    Ergela schreef:
    (...)
    Mijn leerkracht wiskunde zei dat eens. Exact hetzelfde wat jij zei.
    De eerste week is er chaos in de klas. Er wordt gevochten om een plek. Eenmaal iedereen een plek heeft, wordt het terug kalmer en blijft iedereen op dezelfde plek zitten heel het jaar lang.
    Denk daar eens over. (: Dat is gewoonweg waar.

    Zolang je je er niet aan ergert, is het niet erg. Eenmaal je je begint te ergeren... is het erg. Hier heb ik dat, gelukkig, nog niet. In mijn eigen klas wel. Hoe komt het? Wie zit er altijd naast een trut, wie zit er alleen? Moi.


    Dat is altijd zo op sociale plekken. De klas is inderdaad een goed voorbeeld, je hebt de luidruchtige, de gene die de meeste aanzien als irritant, sletterig, bitchy, dat zijn de leiders, dan heb je daaronder de 'asskissers' zoals ze hier genoemd worden, die dit enkel doen om in een goed daglicht te staan bij de leiders en dan heb je de 'werkers' van de kudde, de stille, niet zo opvallende.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Uhm, omdat mijn naam hier werd genoemnd; als ik iemand geïrriteerd heb, dan spijt me dat o.o
    Voor de rest volg ik het niet echt want ik ben blond en moe.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik snap trouwens niet waarom mensen zich hieraan ergeren, iedereen doet zulke dingen gewoon om beter af te zijn. Dat is normaal.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Agree.
    Er zijn mensen die echt niet anders doen dan quoten en echt geen eigen mening hebben.
    Oke, ik geef toe, ik quote ook af en toe, maar dat is ofwel omdat ik volledig akkoord ben, of te lui ben om ongeveer hetzelfde lange bericht te typen als iemand anders. But that's it.
    Er zijn sommigen die het altijd doen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Escritura schreef:
    Uhm, omdat mijn naam hier werd genoemnd; als ik iemand geïrriteerd heb, dan spijt me dat o.o
    Voor de rest volg ik het niet echt want ik ben blond en moe.


    Sommige mensen gaan zo op in hun eigen wereldje dat ze nou eenmaal moeite hebben om te geloven dat iemand blij kan zijn voor een ander (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Escritura schreef:
    Uhm, omdat mijn naam hier werd genoemnd; als ik iemand geïrriteerd heb, dan spijt me dat o.o
    Voor de rest volg ik het niet echt want ik ben blond en moe.


    Nee, voel je niet aangesproken. -het was in ieder geval niet mijn bedoeling om jou aangesproken te laten voelen-


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, voel je niet aangesproken. -het was in ieder geval niet mijn bedoeling om jou aangesproken te laten voelen-


    Okay. :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    *vraagt zich af of ze ook een "asskisser" is*

    Soms zijn ze wel irritant wanneer ik bijvoorbeeld hetzelfde bericht al 10 keer heb gezien en dan ben ik altijd verbaasd dat zoveel mensen precies hetzelfde over iets denken en het ook precies zo zouden verwoorden


    Physics is awesome

    Escritura schreef:
    Uhm, omdat mijn naam hier werd genoemnd; als ik iemand geïrriteerd heb, dan spijt me dat o.o
    Voor de rest volg ik het niet echt want ik ben blond en moe.


    Ja ik heb je naam genoemd, maar ik bedoelde juist niet jou.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Ja ik heb je naam genoemd, maar ik bedoelde juist niet jou.


    Zoals ik zei, blond en moe. :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.