• Het aantal asskissers op Quizlet. En degene die ik bedoel hebben het zelf niet door en gaan hier dan op reageren: 'Ja, echt hé!' of iets in die richting.
    -niet dat iedereen die het hier mee eens is een asskisser is, maar ik weet precies wie er zo gaat reageren die ook werkelijk zo doet-
    Pfft, het is een tijdje heel weinig geweest maar het aantal gaat nu zeer snel omhoog. Denk eens voor jezelf, je hoeft echt niet door iedereen leuk gevonden te worden of aan iedereen 100x je leven te vertellen, want we willen het niet weten.


    Your make-up is terrible

    Audacity schreef:
    (...)

    Wat dacht je van die puppy van je? (cat).

    Die ja. (cat)
    Kom op zeg, hij is het áltijd met je eens en quote ieder bericht van jou.
    Hij spamt als hij kan het hele topic onder met: Oh Nikki is zó geweldig!
    En ja, jullie hebben dan een relatie, maar dit gaat over de top. Dus ik zou niet zo snel roepen dat je er een hekel aan hebt, aangezien de grootste asskisser je eigen vriend is.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Die ja. (cat)
    Kom op zeg, hij is het áltijd met je eens en quote ieder bericht van jou.
    Hij spamt als hij kan het hele topic onder met: Oh Nikki is zó geweldig!
    En ja, jullie hebben dan een relatie, maar dit gaat over de top. Dus ik zou niet zo snel roepen dat je er een hekel aan hebt, aangezien de grootste asskisser je eigen vriend is.


    Oeeee, raak :'D.


    i put the fun in funeral

    Barnabas schreef:
    (...)
    Die ja. (cat)
    Kom op zeg, hij is het áltijd met je eens en quote ieder bericht van jou.
    Hij spamt als hij kan het hele topic onder met: Oh Nikki is zó geweldig!
    En ja, jullie hebben dan een relatie, maar dit gaat over de top. Dus ik zou niet zo snel roepen dat je er een hekel aan hebt, aangezien de grootste asskisser je eigen vriend is.

    Eigenlijk ben ik het hier wel mee eens :'D
    Dan kan je wel zeggen dat we jaloers zijn op jouw 'asskisser', maar dat is niet zo. Mensen hebben gewoon een mening over jouw relatie that's it.
    Ach ik geef toe, mischien is het soms een beetje irritant maar verder irriteer ik me er niet echt aan.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Assassin schreef:
    (...)

    En toch ben je jaloers op mijn puppy. :'D


    Kaak.
    Ik heb geen jongen nodig die alles wat ik zeg fantastisch vindt, ik weet zelf wel wanneer ik gelijk heb :'D. Wie kan er hier nou niet voor zichzelf denken?


    i put the fun in funeral

    Liefde maakt blind guys. En waarom gaan we de hele tijd zeggen waar we ons aan irriteren, het lost niks op. Als ik een lijst ging opnoemen waar ik me aan kan ergeren, zijn we morgen nog niet klaar. Laten we gewoon vriendelijk blijven en niet zeuren. :Y)


    SLOAN.

    Peeta schreef:
    Liefde maakt blind guys. En waarom gaan we de hele tijd zeggen waar we ons aan irriteren, het lost niks op. Als ik een lijst ging opnoemen waar ik me aan kan ergeren, zijn we morgen nog niet klaar. Laten we gewoon vriendelijk blijven en niet zeuren. :Y)

    Liefde maakt ook van mensen kwijlende puppy's.
    Maar zij zegt waar ze zich aan ergert en ik houd haar een spiegel voor. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Liefde maakt ook van mensen kwijlende puppy's.
    Maar zij zegt waar ze zich aan ergert en ik houd haar een spiegel voor. (cat)


    Wheep, klopt. Misschien dat ik daarom ook alleen ben, omdat ik het haat als mensen hielenlikkers worden.


    SLOAN.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Liefde maakt ook van mensen kwijlende puppy's.
    Maar zij zegt waar ze zich aan ergert en ik houd haar een spiegel voor. (cat)

    That makes no sense. Volgens jou doet hij dat. Zij doet toch zelf niks... Danbzou ik, als je zo graag een spiegel voor iemand wilt houden, de spiegel voor hém houden...


    Deep inside, I've never felt alive

    Assassin schreef:
    (...)

    En toch ben je jaloers op mijn puppy. :'D

    Nah, ik denk het niet eigenlijk, ook al kan ik niet voor haar spreken ofzo.
    Maar even vanuit mijn optiek: ik zou niet jaloers zijn op iemand met een vriend die (op het forum dan) overal ja en amen op knikt. Yep, dat komt van een sneue forever aloner :Y).
    Nu open je wel een topic over hoe vervelend je de asskissers hier vindt, maar tot nu toe heb ik geen topic gezien over je persoonlijke asskisser.
    Daarom vind ik het jammer dat je nogal graag met je vinger naar anderen wijst zonder zelf te in de spiegel te kijken. Dat is niet iets waar iemand jaloers op hoeft te zijn.
    Ik ben een asskisser. Jij bent een asskisser. Iedereen is hier op een manier een asskisser. Waarom? Omdat we mensen zijn en geen sociopaten.
    Dit is zo ongeveer wat ik over de kwestie kwijt wilde :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Barnabas schreef:
    (...)
    Die ja. (cat)
    Kom op zeg, hij is het áltijd met je eens en quote ieder bericht van jou.
    Hij spamt als hij kan het hele topic onder met: Oh Nikki is zó geweldig!
    En ja, jullie hebben dan een relatie, maar dit gaat over de top. Dus ik zou niet zo snel roepen dat je er een hekel aan hebt, aangezien de grootste asskisser je eigen vriend is.


    Nou, zo erg vind ik hem niet vergeleken met sommige anderen. En dan nog, waar komt jou meervoud dan vandaan, volgens mij zei je toch echt asskissers. Ik mag best zelf een topic erover aanmaken, ik ben er zelf geen één.
    Daarbij, geef eens een topic van de laatste maand (of twee) waar hij een topc volspamt over mij? Ja, hier is hij het vaak met mij eens maar dat komt omdat ik gewoon gelijk heb dan. Een ander is het dan net zo hard met mij eens. Maar daar word niets over gezegd want dat is mijn vriendje natuurlijk niet. En in het echt hebben wij genoeg discussies waarbij hij het niet met mij eens is.


    Your make-up is terrible

    Aurelia schreef:
    (...)
    Nah, ik denk het niet eigenlijk, ook al kan ik niet voor haar spreken ofzo.
    Maar even vanuit mijn optiek: ik zou niet jaloers zijn op iemand met een vriend die (op het forum dan) overal ja en amen op knikt. Yep, dat komt van een sneue forever aloner :Y).
    Nu open je wel een topic over hoe vervelend je de asskissers hier vindt, maar tot nu toe heb ik geen topic gezien over je persoonlijke asskisser.
    Daarom vind ik het jammer dat je nogal graag met je vinger naar anderen wijst zonder zelf te in de spiegel te kijken. Dat is niet iets waar iemand jaloers op hoeft te zijn.
    Ik ben een asskisser. Jij bent een asskisser. Iedereen is hier op een manier een asskisser. Waarom? Omdat we mensen zijn en geen sociopaten.
    Dit is zo ongeveer wat ik over de kwestie kwijt wilde :].


    Nuh, op die reactie in zijn inbox een paar weken geleden ben ik toch vrij zeker dat zij hem ook wel wilt hebben.


    Your make-up is terrible

    And the subject is changing.
    Hier ga ik me niet mee bemoeien, bye guys.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Assassin schreef:
    (...)

    Nuh, op die reactie in zijn inbox een paar weken geleden ben ik toch vrij zeker dat zij hem ook wel wilt hebben.


    Lol, zie je, ik kan niet eens normaal met hem praten of jij zit ernaast mee te lezen. Ik geef het op, dit is hopeloos :'D. Ga maar lekker door met zeuren, als dat jou gelukkig maakt.


    i put the fun in funeral

    Tule schreef:
    (...)
    That makes no sense. Volgens jou doet hij dat. Zij doet toch zelf niks... Danbzou ik, als je zo graag een spiegel voor iemand wilt houden, de spiegel voor hém houden...

    Sorry, ik bedoel natuurlijk dat ik hém de spiegel voor houd. Ben nog niet helemaal wakker. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Valentino schreef:
    And the subject is changing.
    Hier ga ik me niet mee bemoeien, bye guys.

    Dit gaat nog steeds over asskissers hoor. :'D
    Of ben je bang dat er straks ook ee strijd met jou wordt aangebonden?
    In dat geval zou ik inderdaad maar snel weg wezen. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"