• Het aantal asskissers op Quizlet. En degene die ik bedoel hebben het zelf niet door en gaan hier dan op reageren: 'Ja, echt hé!' of iets in die richting.
    -niet dat iedereen die het hier mee eens is een asskisser is, maar ik weet precies wie er zo gaat reageren die ook werkelijk zo doet-
    Pfft, het is een tijdje heel weinig geweest maar het aantal gaat nu zeer snel omhoog. Denk eens voor jezelf, je hoeft echt niet door iedereen leuk gevonden te worden of aan iedereen 100x je leven te vertellen, want we willen het niet weten.


    Your make-up is terrible

    Eyes schreef:
    *vraagt zich af of ze ook een "asskisser" is*

    Soms zijn ze wel irritant wanneer ik bijvoorbeeld hetzelfde bericht al 10 keer heb gezien en dan ben ik altijd verbaasd dat zoveel mensen precies hetzelfde over iets denken en het ook precies zo zouden verwoorden

    Kontkusser, gatlikker, schoothondje,...
    Ik noem ze veelal schoothondjes. Ze zijn: 'ik wil erbijhoren'-irritant.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Sommige mensen gaan zo op in hun eigen wereldje dat ze nou eenmaal moeite hebben om te geloven dat iemand blij kan zijn voor een ander (cat)


    Jongen, fuck you.
    Ik word jou en je grafopmerkingen echt zat.
    Houd gewoon eens een keer je grote muil voor je. Als je LEEST, wat moeilijk blijkt te zijn, zie je dat ik zeg dat BLIJ ZIJN en ASSKISSEN iets heel anders is. En daarbij komt was het maar een voorbeeld van de vele topics die er gemaakt worden.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Escritura schreef:
    (...)

    Zoals ik zei, blond en moe. :Y)


    No problem. :Y)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Nja het is makkelijker om maar mee te gaan met iedereen dan om de kans te krijgen dat mensen op internet je niet mogen. En dat is natuurlijk echt onwijs vervelend. (krul)


    -

    Ergela schreef:
    (...)
    Kontkusser, gatlikker, schoothondje,...
    Ik noem ze veelal schoothondjes. Ze zijn: 'ik wil erbijhoren'-irritant.


    Dat laat me echt koud. Bij mij op school was ook zo'n meisje maar uiteindelijk komen die mensen zichzelf tegen, tenminste dat denk ik want het kan niet altijd maar goed gaan


    Physics is awesome

    Weet je, misschien moet Rutger de 'slogan' van Q dan iets groter maken. Misschien dat ze het dan doorhebben. (cat)


    Deep inside, I've never felt alive

    Tule schreef:
    Weet je, misschien moet Rutger de 'slogan' van Q dan iets groter maken. Misschien dat ze het dan doorhebben. (cat)


    Hm, dat vind ik wel een hele goede.
    Maar misschien, zijn ze wel meelopers van zichzelf.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nou, ik ben er altijd al geweest om te zeiken. *O*

    Haha ik lijd d'r niet onder :].

    En @ Fantasia: ik denk dat ik een klein vermoeden heb waar je op doelt (wil geen voorbarige conclusies trekken tho) en om die reden trek ik bij dit topic even mijn spottende glimlachje.


    No growth of the heart is ever a waste

    Het aantal klagers same liedjee


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Assassin schreef:
    (...)

    Hm, dat vind ik wel een hele goede.
    Maar misschien, zijn ze wel meelopers van zichzelf.

    Weet je niet. In real-life ben ik veel meer een meeloper dan hier. Maar dat is meer, omdat ik me dan 'eenzamer' zou voelen dan hier. Hier ken ik nl bijna niemand persoonlijk. En diegenen die ik ken, daarvan weet ik dat ik in het 'echt' ook gewoon mezelf kan zijn, bij hen.
    Maar persoonlijk stoor ik me er niet echt vreselijk veel aan. Ik vind het alleen erg als mensen keer op keer van die kutreacties gaan quoten.


    Deep inside, I've never felt alive

    Tule schreef:
    (...)
    Weet je niet. In real-life ben ik veel meer een meeloper dan hier. Maar dat is meer, omdat ik me dan 'eenzamer' zou voelen dan hier. Hier ken ik nl bijna niemand persoonlijk. En diegenen die ik ken, daarvan weet ik dat ik in het 'echt' ook gewoon mezelf kan zijn, bij hen.
    Maar persoonlijk stoor ik me er niet echt vreselijk veel aan. Ik vind het alleen erg als mensen keer op keer van die kutreacties gaan quoten.


    Misschien ben ik daarom wel bijna vriendloos in het echt. (cat)


    Your make-up is terrible

    Aurelia schreef:
    (...)
    Haha ik lijd d'r niet onder :].

    En @ Fantasia: ik denk dat ik een klein vermoeden heb waar je op doelt (wil geen voorbarige conclusies trekken tho) en om die reden trek ik bij dit topic even mijn spottende glimlachje.


    Nou, laten we dan maar eens open kaart spelen hé. (:


    Your make-up is terrible

    Aurelia schreef:
    (...)
    Haha ik lijd d'r niet onder :].

    En @ Fantasia: ik denk dat ik een klein vermoeden heb waar je op doelt (wil geen voorbarige conclusies trekken tho) en om die reden trek ik bij dit topic even mijn spottende glimlachje.

    Damn. Betrapt door een Rus. Ik moet mijn pokerface beteren. (cool)

    Assassin schreef:
    (...)

    Misschien ben ik daarom wel bijna vriendloos in het echt. (cat)

    Tja... Ze accepteren je, of ze accepteren je niet... Heb ik ook vaak zat gehad met mensen... Ik heb liever hier een paar vrienden for real (dat ik ze gewoon kan vertrouwen), dan dat ik allemaal fakers in mijn eigen leven heb... Maar ik dwaal een beetje af :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Assassin schreef:
    (...)

    Nou, laten we dan maar eens open kaart spelen hé. (:

    I will. Zal je morgen een PB sturen, eerst even wat gouden slaap pakken :].


    No growth of the heart is ever a waste