• Het aantal asskissers op Quizlet. En degene die ik bedoel hebben het zelf niet door en gaan hier dan op reageren: 'Ja, echt hé!' of iets in die richting.
    -niet dat iedereen die het hier mee eens is een asskisser is, maar ik weet precies wie er zo gaat reageren die ook werkelijk zo doet-
    Pfft, het is een tijdje heel weinig geweest maar het aantal gaat nu zeer snel omhoog. Denk eens voor jezelf, je hoeft echt niet door iedereen leuk gevonden te worden of aan iedereen 100x je leven te vertellen, want we willen het niet weten.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nuh, op die reactie in zijn inbox een paar weken geleden ben ik toch vrij zeker dat zij hem ook wel wilt hebben.

    Serieus? Wat zou zij nou met zo'n kwijlpuppy moeten?
    Denk je nu echt dat zij zo gemeen is om hem in te pikken? Dan mag je jezelf ook wel een spiegel voorhouden. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Sorry, ik bedoel natuurlijk dat ik hém de spiegel voor houd. Ben nog niet helemaal wakker. :'D

    Ik wil niet heel betweterig overkomen hoor (al kom ik zo vaak over), maar meneer heeft nog helemaal niet gereageerd hierop. (cat)

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 11:05 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Tule schreef:
    (...)
    Ik wil niet heel betwetrrig overkomen hoor (al kom ik zo vaak over), maar meneer heeft nog helemaal niet gereageerd hierop. (cat)

    Nou, misschien zou dat komen omdat hij offline is...
    Of misschien ziet hij zijn eigen gedrag eindelijk eens in?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Dit gaat nog steeds over asskissers hoor. :'D
    Of ben je bang dat er straks ook ee strijd met jou wordt aangebonden?
    In dat geval zou ik inderdaad maar snel weg wezen. XD


    Oh nee hoor.
    Maar aangezien dit over Mitchell gaat en het steeds meer richting een ruzie en privé-levens gaat houd ik me erbuiten, daar heb ik geen zin in.
    En ik niet niet waarom er een strijd met mij aangebonden zou worden. Ik heb mijn mening gezegd en klaar. Ik heb geen asskissers en ik doe er -voor zover ik weet- ook niet aan.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Barnabas schreef:
    (...)
    Serieus? Wat zou zij nou met zo'n kwijlpuppy moeten?
    Denk je nu echt dat zij zo gemeen is om hem in te pikken? Dan mag je jezelf ook wel een spiegel voorhouden. :'D


    Thank you :3.
    En inderdaad, als jij dus echt het hele gesprek heb zitten meelezen (wat ik trouwens echt afschuwelijk asociaal vind van jullie beide), weet je dat het over iets heel anders ging :W.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Thank you :3.
    En inderdaad, als jij dus echt het hele gesprek heb zitten meelezen (wat ik trouwens echt afschuwelijk asociaal vind van jullie beide), weet je dat het over iets heel anders ging :W.


    Ik kan er niets aan doen dat ik op dat moment ook daar was. (cat) Moet je maar een ander moment uitkiezen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik kan er niets aan doen dat ik op dat moment ook daar was. (cat) Moet je maar een ander moment uitkiezen.

    Jemig, je vriendje adoreert je en dan nog denk je dat hij stiekem met een ander meisje gaat flikflooien?
    Where's the fucking logic?!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Jemig, je vriendje adoreert je en dan nog denk je dat hij stiekem met een ander meisje gaat flikflooien?
    Where's the fucking logic?!


    Hé? Nee, dat denk ik helemaal niet haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik kan er niets aan doen dat ik op dat moment ook daar was. (cat) Moet je maar een ander moment uitkiezen.


    O, tuurlijk, ik voel jouw aanwezigheid ook echt en zo (cat).


    i put the fun in funeral

    Daar let ik eigenlijk niet op...


    Believe in yourself.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Die ja. (cat)
    Kom op zeg, hij is het áltijd met je eens en quote ieder bericht van jou.
    Hij spamt als hij kan het hele topic onder met: Oh Nikki is zó geweldig!
    En ja, jullie hebben dan een relatie, maar dit gaat over de top. Dus ik zou niet zo snel roepen dat je er een hekel aan hebt, aangezien de grootste asskisser je eigen vriend is.

    I lolled. Misschien, heel misschien heb ik dezelfde mening als haar? En ik quote niet alles van haar, vaak formuleer ik ook mijn eigen mening. Maar omdat die vaak hetzelfde is als die van haar en ik lui ben quote ik gewoon die van haar.

    En the fuck mensen. Als jullie een probleem hebben met dat ik zeg dat ik Nikki geweldig vind mag je het best in me face zeggen hoor. Stelletje zeikerds.

    Jullie vermaken mij echt heel erg. (bloos)

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 12:03 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    I lolled. Misschien, heel misschien heb ik dezelfde mening als haar? En ik quote niet alles van haar, vaak formuleer ik ook mijn eigen mening. Maar omdat die vaak hetzelfde is als die van haar en ik lui ben quote ik gewoon die van haar.

    En the fuck mensen. Als jullie een probleem hebben met dat ik zeg dat ik Nikki geweldig vind mag je het best in me face zeggen hoor. Stelletje zeikerds.

    Volgens mij is dat meer dan één keer gezegd. (cat)
    En kom op, iedereen weet hoe slaafs jij Nikki achterna loopt.
    Daarom wil ik ook nooit een relatie, straks krijg ik ook zo'n puppy die alles wat ik zeg geweldig vindt.
    No thanks. :W


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Volgens mij is dat meer dan één keer gezegd. (cat)
    En kom op, iedereen weet hoe slaafs jij Nikki achterna loopt.
    Daarom wil ik ook nooit een relatie, straks krijg ik ook zo'n puppy die alles wat ik zeg geweldig vindt.
    No thanks. :W

    Hahaha. Hoe weet jij nou hoe ik echt ben? Je weet alleen de dingen over mij die je hier zit.
    Ik zal je eens iets vertellen. Als Nikki iets zegt waarmee ik het niet eens ben dan zal ik daar ook tegenin gaan. Maar weet je, dat gebeurd amper dus merk je het ook niet en zal ik het met Nikki eens zijn. Best logisch, vind je niet?
    Ik ben en zal geen puppy zijn.

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 12:15 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hahaha. Hoe weet jij nou hoe ik echt ben? Je weet alleen de dingen over mij die je hier zit. Ik zal je eens iets vertellen. Als Nikki iets zegt waarmee ik het niet eens ben dan zal ik daar ook tegenin gaan. Maar weet je, dat gebeurd amper dus merk je het ook niet en zal ik het met Nikki eens zijn. Best logisch, vind je niet? Ik ben en zal geen puppy zijn.

    Grapjas! Je bent gedoemd om een puppy te zijn, wat je ook zegt. :W
    Je zegt dat ik niet weet hoe jij bent, maar gelukkig heb ik genoeg connecties om te weten hoe jij ongeveer bent. :'D
    Your argument is invalid.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Grapjas! Je bent gedoemd om een puppy te zijn, wat je ook zegt. :W
    Je zegt dat ik niet weet hoe jij bent, maar gelukkig heb ik genoeg connecties om te weten hoe jij ongeveer bent. :'D
    Your argument is invalid.

    Oh sure connecties. Dan vraag ik me af wie dat zijn en hoe betrouwbaar ze zijn, want ik praat maar met een kleine groep mensen van Quizlet. (bloos)
    En wat jij wilt, als jij denkt dat ik een puppy word of ben is dat jou probleem. Ik weet wel beter.

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 12:24 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.