• Het aantal asskissers op Quizlet. En degene die ik bedoel hebben het zelf niet door en gaan hier dan op reageren: 'Ja, echt hé!' of iets in die richting.
    -niet dat iedereen die het hier mee eens is een asskisser is, maar ik weet precies wie er zo gaat reageren die ook werkelijk zo doet-
    Pfft, het is een tijdje heel weinig geweest maar het aantal gaat nu zeer snel omhoog. Denk eens voor jezelf, je hoeft echt niet door iedereen leuk gevonden te worden of aan iedereen 100x je leven te vertellen, want we willen het niet weten.


    Your make-up is terrible

    Fantasia schreef:
    (...)
    Damn. Betrapt door een Rus. Ik moet mijn pokerface beteren. (cool)

    I don't blame ya, het is laat en de wodka is op :/.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    (...)
    I will. Zal je morgen een PB sturen, eerst even wat gouden slaap pakken :].


    Slaap lekker dan.


    Your make-up is terrible

    Tule schreef:
    (...)
    Tja... Ze accepteren je, of ze accepteren je niet... Heb ik ook vaak zat gehad met mensen... Ik heb liever hier een paar vrienden for real (dat ik ze gewoon kan vertrouwen), dan dat ik allemaal fakers in mijn eigen leven heb... Maar ik dwaal een beetje af :Y)


    Yup, daar heb je gelijk in. Ook al heb ik er wel een paar in mijn leven die er écht zijn en tegen kritiek kunnen. Gelukkig geven ze zelf ook genoeg kritiek haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Yup, daar heb je gelijk in. Ook al heb ik er wel een paar in mijn leven die er écht zijn en tegen kritiek kunnen. Gelukkig geven ze zelf ook genoeg kritiek haha.


    Moet ik me nu aangesproken voelen, of zo? (cat)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Moet ik me nu aangesproken voelen, of zo? (cat)


    Natuurlijk.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Natuurlijk.


    Ghehe. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Tule schreef:
    (...)
    Weet je niet. In real-life ben ik veel meer een meeloper dan hier. Maar dat is meer, omdat ik me dan 'eenzamer' zou voelen dan hier. Hier ken ik nl bijna niemand persoonlijk. En diegenen die ik ken, daarvan weet ik dat ik in het 'echt' ook gewoon mezelf kan zijn, bij hen.
    Maar persoonlijk stoor ik me er niet echt vreselijk veel aan. Ik vind het alleen erg als mensen keer op keer van die kutreacties gaan quoten.

    Iedereen heeft meerdere persoonlijkheden.
    Ikzelf waarschijnlijk ook wel.
    Hier ben ik... ik weet niet... jullie moeten dat maar uitmaken.
    In RL ben ik ook meer een meeloper; geen kontlikker (ik zal me niet laten doen, maar ga toch meestal mee met de groep) omdat ik die shit gewoon beu ben. Maar nu heb ik zo mijn eigen groepje van 3, wat handig is. Geen gatlopers.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Valentino schreef:
    Goh, laat er nou een topic vól met asskissers in de Actieve Topic lijst staan. Echt waar, het gaat nergens over. Alsof je er beter van word. Als je er al iets van word, is het wel vervelender.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jij kan ook zo heerlijk over alles zeiken he mop. Gelukkig kan ik er wel om lachen :').


    i put the fun in funeral

    Iedereen moet echt ergens kunnen over zeiken hier. Zijn het de RPG's of de vele Story-topics niet, dan is het dit wel. Oke, je hebt misschien wel een punt, maar wat dan nog. Door er een topic over aan te maken, gaat het nog niet veranderen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    O, wat een grapjassen hier!
    Ik voel me gevleid dat mensen mij volgen, maar weet je wat ik niet snap?
    Je hebt zelf de grootste asskissers aan je broek hangen. Wat een grap! Ik lach me werkelijk dood om dit topic.
    De ironie! Ik voel het branden!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    O, wat een grapjassen hier!
    Ik voel me gevleid dat mensen mij volgen, maar weet je wat ik niet snap?
    Je hebt zelf de grootste asskissers aan je broek hangen. Wat een grap! Ik lach me werkelijk dood om dit topic.
    De ironie! Ik voel het branden!


    Dan wil ik wel eens weten wie?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dan wil ik wel eens weten wie?


    Wat dacht je van die puppy van je? (cat).


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Wat dacht je van die puppy van je? (cat).


    En toch ben je jaloers op mijn puppy. :'D


    Your make-up is terrible

    Mwah, het boeit me eigenlijk niet zoveel dat er 'asskissers' zijn.
    Ik ben goed in negeren geworden


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.