• Op 10 april 1912 aan leiding van kapitein Edward John Smith. Een festijn voor vele mensen waar redelijk wat zakcentjes in zijn gestoken om een kaartje te kopen. De Titanic, waarvan het gerucht rondgaat niet te kunnen zinken, start zijn tocht vanuit Southampton en zal na een aantal dagen aankomen in New York. Voor de ene om terug te gaan naar hun familieleden, voor de ander voor een leuk vakantietripje of gewoon iets compleet anders.
          Toch lijkt het plan te mislukken en komt het schip op 14 april middernacht in aanraking met een enorme ijsberg. Het schip lijkt niet zo onzinkbaar als iedereen dacht en veel mensen hun dromen vallen letterlijk in het water. Overleef jij het?

    Als je nog een rol wilt in het verhaal het liefst jongens maakt niet uit waar, tweede klas of crewleden, zodat we ongeveer even aantal bij alles hebben. (:

    Eerste klas passagiers:
    - Alexandra Violetta - TheRumIsGone
    - Catherine Melrose Roux - Rooba
    - Gereserveerd door Munro
    - Dorian Morlay - Peyrac
    - Elisabeth Maria Rutherford - Everdeen
    - Beatrice Theodora Maria Antoinette Luchtenstein - Brutus
    - May Violet Grey - FingerNiall
    - Harry William White - FingerNiall

    Tweede klas passagiers:
    - Myron Damian Thorne Citizen
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Gereserveerd voor LikeAWeasley
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - William David Lynch - Escritura

    Derde klas passagiers:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Crewleden:
    - Michael Christian Wayland - Escritura
    - Joseph Christopher Abraham Hamilton - Brutus
    - Bethany Ella Josephine Davis door Mombasa
    - Maria Ciara McCean - ThoseWords

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    - Je mag 2 á 3 rollen nemen, in dezelfde categorie mag, maar houdt er wel rekening mee dat er veel minder eerste klas passagiers waren dan bijvoorbeeld derde.
    - Wees origineel met je rollen, geen One Direction volk, denk er ook aan dat we niet in 2012 zitten, maar in 1912. Denk goed na over het uiterlijk en de naam.
    - Posts moeten van redelijk lengte zijn. Ik ga geen minimum stellen, maar ik hoop dat voor iedereen 5 á 6 regels wel moet lukken.
    - 16+ is toegestaan, maar maak het niet té.
    - Verwonden mag als de ander het daar mee eens is.
    - Naamsverandering doorgeven aub.


    Vragen en extra ideeën zijn zeker welkom. (:

    Titanic RPG, klik


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 20:56 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Kan ik een jongen eersteklas en een meisje tweedeklas reserveren?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Rol: Jongen eersteklasse
    Naam: Dorian
    Volledige naam: Dorian Morlay
    Leeftijd: 21
    Nationaliteit: Brits
    Karakter: Dorian is een arrogante jongeman die op sociaal vlak niet bepaald een goede opvoeding heeft gekregen. Mannen zijn goede werkkrachten, vrouwen zijn goed amusement en tot zover gaat de betekenis van mensen voor hem. Toch, het liefst van al zou hij een gewoon, vriendelijk en vooral aangenaam en hoffelijk man zijn, dat is één van de main reasons waarom hij besloten heeft op de titanic te stappen en zijn nieuwe ik te gaan zoeken in Amerika, land of dreams. Op de Titanic probeert hij werkelijk om vriendelijker te zijn, om mensen eerder te zien als gezelschap dan als pionnen maar dat is nu iets dat niet altijd wil lukken.
    Uiterlijk:


    Extra: /

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 21:36 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Rol: Tweedeklas passagier
    Naam: Adele. Ze kent geen bijnamen, ze wordt gewoon Adele genoemd.
    Volledige Naam: Adele Deanna Calder
    Leeftijd: Adele is twintig jaar oud en verjaart op negentien april, ze zal dan éénentwintig worden.
    Nationaliteit: Adele is honderd procent Engels. Ze is geboren en opgegroeid in de straten van London.
    Karakter: Adele is een creatieve dame met zeker wat pit in zich. Ze is spontaan en vrijwel altijd laaiend enthousiast. Dit is een rede waarom veel mensen haar niet mogen, omdat ze volgens sommige net iets te positief in het leven staat. Dit klopt ook wel, Adele is namelijk iemand die nooit het slechte van mensen inziet en hierdoor al vaak bedrogen is. Ze kan geen nee zeggen en helpt mensen graag op weg, waardoor mensen vaak gebruik van haar maken. Toegeven moeten we dan ook wel, ze is zeker niet één van de slimste.
          Adele is redelijk emotioneel en heeft moeite om van huis weg te zijn, vandaar dat dit een enorm grote stap voor haar is. Ondanks haar enthousiaste en positieve gedrag is Adele snel chagrijnig te krijgen en kwaad ook. Dit komt omdat ze zeer ongeduldig is en er niet tegen kan als ze wordt bevooroordeeld. Ook heeft ze een kort lontje die wel eens af kan gaan op z’n tijd. Adele steekt haar vingers graag uit en is een perfectionist, ze wilt alles op haar manier hebben en kan er niet tegen als er wordt tegengesproken. Het kost mensen veel moeite om iets anders bij haar binnen te krijgen.
    Uiterlijk:


    *beeld even in dat ze normale kleren uit die tijd draagt*
    Adele is een redelijk standaard meisje. Ze is niet bijzonder of opvallend en zal dit ook nooit worden en dat accepteert ze. Ze is niet knap, maar zeker ook niet lelijk te noemen. Niet dun, maar dik absoluut ook niet. Ze is rond de 60 kilo en heeft een lengte van ongeveer 1.72, wat dus gewoon normaal is. Adele heeft een blanke huid en donkerbruine haren die meestal in een staart of vlecht gebonden zitten. Ze heeft opvallende blauwe ogen die worden omringd door korte, donkere wimpers. Een kleine, spitse neus en hier en daar wat oneffenheden op haar huid. Ze heeft een redelijk groot litteken op haar rechter bovenarm toen ze ooit is aan een spijker bleef hangen. Ze vindt het lelijk aan zichzelf, maar het is nou eenmaal niet te veranderen.
          Adele draagt de kleding die ze tegenkomt, vindt of betalen kan, wat niet erg veel is. Speciaal voor de Titanic heeft ze een nieuwe jurk aangeschaft wat haar redelijk wat geld gekost heeft. Verder heeft ze niet veel bijzonders mee. Een kleine koffer met het noodzakelijke. Ze is van plan een nieuw leven op te bouwen in Amerika.
    Extra: Toen het nieuws rondging dat de Titanic van Southampton naar New York zou gaan varen heeft Adele het geld dat ze geërfd heeft van haar oma daarin gestoken. Hierna heeft ze nog maanden gespaard van het kleine loon dat ze kreeg als serveerster en hoopt in New York eindelijk door te breken als actrice. Ze weet dat dit moeilijk is vanwege haar afkomst en kleine bedrag van geld maar ziet het positief in.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Q doet nogal raar bij mij =.= mijn excuses dus voor de twee aparte posts.

    Rol: Meisje tweedeklasse
    Naam: Anaïs
    Volledige naam: Anaïs Degrez
    Leeftijd: 19
    Nationaliteit: Frans
    Karakter: Anaïs is een heel schuchter, teruggetrokken persoon. Ze zal niet snel op mensen afstappen of hen aanspreken. Doordat haar man overleden is op jonge leeftijd is die verlegenheid alleen maar erger worden sinds die nu ook vermengd is met verdriet, alhoewel ze niet van haar man hield was hij wel haar enige houvast in het leven sinds haar beide ouders overleden waren. Frankrijk en dan vooral Parijs, haar thuisstad heeft teveel pijnlijke herinneringen voor haar om te blijven. Haar opluchting was dan ook groot als ze een ticket kon bemachtigen voor de Titanic en zo ook voor haar nieuwe leven als hoogstaande dame. En juist omdat ze hogerop wil geraken, gedraagt ze zich als iemand van een hogere stand in de hoop dat een man haar zal opmerken en tot zijn vrouw zal uitroepen.
    Uiterlijk:


    Extra: /


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Rol: Meisje eersteklas
    Naam:Ze word graag Alex genoemt maar de meesten noemen haar gewoon Alexandra omdat het deftiger hoord.
    Volledige naam: Alexandra Violetta
    Leeftijd: 19
    Nationaliteit: Brits
    Karakter: Alex word verwend als elk rijk meisje, maar het probleem is dat ze vind dat al die luxe overbodig is, Alex speelt ook graag gitaar en dat levert haar ook vaak problemen op, haar moeder vind niet dat het hoort bij een vrouw als haar. Haar moeder is alleen geintreseert in geld en heeft dan ook besloten dat Alex met een jongen die haar moeder voor haar uitkiest en iets waarop Alex fel op tegen was.
    Uiterlijk:





    Extra:/

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 14:03 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Is hier mischien iemand die de Verloofde van Alex wil spelen?


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    Is hier mischien iemand die de Verloofde van Alex wil spelen?


    Nvm, zie het al, hahaha.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 21:34 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    - Oke Xd

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 21:35 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Je mag Dorian wel gebruiken als verloofde? Dat zou nog grappige situaties opleveren. :W


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Rol: Eersteklas Passagier.
    Naam: Helena.
    Volledige Naam: Helena Blades.
    Leeftijd: 17.
    Nationaliteit: Britisch
    Karakter: Is aardig tegen iedereen die dat ook tegen haar is. Als ze je vertrouwt, vertrouwt zij je ook 100%. Ze is nogal onzeker over haarzelf.
    Uiterlijk:


    Ze heeft lang, krullende bruine haren, en groene ogen. Ze is ongeveer 1.80 lang.
    Extra: Nog niks...

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 12:29 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Demii0 schreef:
    Rol: Eersteklas Passagier.
    Naam: Helena.
    Volledige Naam: Helena Lariks.
    Leeftijd: 17.
    Nationaliteit: Nog even denken...
    Karakter: Is aardig tegen iedereen die dat ook tegen haar is. Als ze je vertrouwt, vertrouwt zij je ook 100%.
    Uiterlijk: Ik weet nog niks...
    Ze heeft lange blonde haren, en blauwe ogen.
    Extra: Nog niks...


    Wat langere uitleg zou welkom zijn en een foto graag. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Demi: Mag het gezicht zichtbaar zijn, lol. Sorry. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Hmm ik zou Commander Harold Lowe moeten zijn, niet. (cat)

    Eersteklas passagier
    Naam: Elisa, haar volledige naam is ondanks dat Elisabeth.
    Volledige Naam: Elisabeth Maria Rutherford
    Leeftijd: Elisa is drieëntwintig jaar oud, verjaart op vier mei.
    Nationaliteit: Elisa is half Brits, half Amerikaans. Toch is dit niet aan haar te zien.
    Karakter: Elisa kan in het eerste opzicht overkomen als een echt en vooral typisch verwend kreng, maar in uitzondering tot de meeste van haar klasse geeft ze vrijwel iedereen een kans. Ze is eerlijk en oprecht, zal niet snel liegen. Dit omdat ze dat niet kan, maar ook omdat ze gewoon liever bij de waarheid blijft en mensen geen dingen wilt wijsmaken dat niet zo is. Elisa komt in het begin nogal verlegen over, dit komt omdat ze mensen graag observeert van een afstand voordat ze op hen afgaat. Als ze eenmaal loskomt zul je zien dat ze erg vriendelijk en beleefd is. Ze geeft overal netjes antwoord op en zal dingen niet gaan ontkennen. Toch is ze wel redelijk brutaal en egoïstisch, ze denkt altijd als eerste aan zichzelf en daarna pas aan andere. Ze ziet de dienstmeiden thuis echt als objecten en behandeld ze nogal honds. Ze is erg lui en steekt haar handen niet graag uit, laat het liever door anderen opknappen, maar wanneer ze zich voor iets inzet kan het uiteindelijk echt een mooi stukje werk worden.
    Elisa denkt veel na over dingen en is redelijk slim. Ze is iemand die veel weet over de wereld en kan hier redelijk over opscheppen. Ze weet dat ze dit doet en vindt het vervelend, daarom dat ze zich vaak inhoudt en een beetje afstand van mensen kan houden op zulke momenten of stil zal vallen.
    Uiterlijk:


    Zoals je van een rijk meisje verwacht, ziet Elisa er ook zo uit. Dure jurken, lange bruine lokken haar in perfecte conditie en dure sieraden. Toch is dit niet wat Elisa mooi maakt. Ze heeft het zelf namelijk niet erg op de jurken en korsetten, ze vindt het vreselijk zitten en geeft de voorkeur aan wat lossere kleding. Elisa is redelijk slank en heeft een lengte van ongeveer 1.65, wat haar noch klein of lang maakt. Ze heeft zeer donkere ogen die bijna zwart lijken en een lichtgekleurde huid.
    Extra: Elisa gaat samen met haar ouders naar Amerika toe als vakantietripje en om familie te bezoeken, ze zijn van plan na één maand weer terug te keren in de hoop dat haar vader weer wat geld heeft binnengehaald met zijn bedrijf.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Lowe schreef:
    Hmm ik zou Commander Harold Lowe moeten zijn, niet. (cat)


    Als je dat wilt. (: (nerd)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.