• Op 10 april 1912 aan leiding van kapitein Edward John Smith. Een festijn voor vele mensen waar redelijk wat zakcentjes in zijn gestoken om een kaartje te kopen. De Titanic, waarvan het gerucht rondgaat niet te kunnen zinken, start zijn tocht vanuit Southampton en zal na een aantal dagen aankomen in New York. Voor de ene om terug te gaan naar hun familieleden, voor de ander voor een leuk vakantietripje of gewoon iets compleet anders.
          Toch lijkt het plan te mislukken en komt het schip op 14 april middernacht in aanraking met een enorme ijsberg. Het schip lijkt niet zo onzinkbaar als iedereen dacht en veel mensen hun dromen vallen letterlijk in het water. Overleef jij het?

    Als je nog een rol wilt in het verhaal het liefst jongens maakt niet uit waar, tweede klas of crewleden, zodat we ongeveer even aantal bij alles hebben. (:

    Eerste klas passagiers:
    - Alexandra Violetta - TheRumIsGone
    - Catherine Melrose Roux - Rooba
    - Gereserveerd door Munro
    - Dorian Morlay - Peyrac
    - Elisabeth Maria Rutherford - Everdeen
    - Beatrice Theodora Maria Antoinette Luchtenstein - Brutus
    - May Violet Grey - FingerNiall
    - Harry William White - FingerNiall

    Tweede klas passagiers:
    - Myron Damian Thorne Citizen
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Gereserveerd voor LikeAWeasley
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - William David Lynch - Escritura

    Derde klas passagiers:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Crewleden:
    - Michael Christian Wayland - Escritura
    - Joseph Christopher Abraham Hamilton - Brutus
    - Bethany Ella Josephine Davis door Mombasa
    - Maria Ciara McCean - ThoseWords

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    - Je mag 2 á 3 rollen nemen, in dezelfde categorie mag, maar houdt er wel rekening mee dat er veel minder eerste klas passagiers waren dan bijvoorbeeld derde.
    - Wees origineel met je rollen, geen One Direction volk, denk er ook aan dat we niet in 2012 zitten, maar in 1912. Denk goed na over het uiterlijk en de naam.
    - Posts moeten van redelijk lengte zijn. Ik ga geen minimum stellen, maar ik hoop dat voor iedereen 5 á 6 regels wel moet lukken.
    - 16+ is toegestaan, maar maak het niet té.
    - Verwonden mag als de ander het daar mee eens is.
    - Naamsverandering doorgeven aub.


    Vragen en extra ideeën zijn zeker welkom. (:

    Titanic RPG, klik


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 20:56 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)

    Als je dat wilt. (: (nerd)

    Hoh ik ben niet echt into rpg. Ik vind het nogal vreemd, helaas.
    Maar ah, 't is aan de andere kant ook Titanic dus zit ik even met en persoonlijk dilemma. ;-)

    Rol: Crew-lid

    Naam: Michael

    Volledige naam: Michael Christian Wayland

    Leeftijd: 20

    Nationaliteit: Brits (uit Kettering)

    Karakter: Michael is een jong crewlid. Hij woont al heel zijn leven in Kettering, Engeland, maar droomt al heel zijn leven van de zee. Dit is zijn eerste baan. Hij is vriendelijk en sociaal, maar weet niet goed hoe hij zich moet gedragen in de hogere kringen. Tijdens het werk dagdroomt hij soms, waarvoor hij op zijn kop krijgt.
    hij is erg simpel, opgegroeid in een klein huisje op het platteland. Hij heeft geen goede opleiding gehad, en werkt in de bediening.

    Uiterlijk: Zwart haar, zeegroene ogen, een normale huidskleur. Hij heeft een atletisch figuur, draagt tijdens het bedienen in eht restaurant een zwart pak en anders het gewone crewuniform.

    Extra: Hoewel hij gefacineerd is door de zee en er van houd, heeft hij nooit leren zwemmen. (Hij woonde niet bij de zee.)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Lowe schreef:
    (...)
    Hoh ik ben niet echt into rpg. Ik vind het nogal vreemd, helaas.
    Maar ah, 't is aan de andere kant ook Titanic dus zit ik even met en persoonlijk dilemma. ;-)


    Denk maar even na hoor, je hebt alle tijd. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Kan ik William MacMaster Murdoch of Charles Herbert Lightoller (ik twijfel nog) zijn. Voor één keer zal ik meedoen, al snap ik nog niet alles van RPG.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    Kan ik William MacMaster Murdoch of Charles Herbert Lightoller (ik twijfel nog) zijn. Voor één keer zal ik meedoen, al snap ik nog niet alles van RPG.


    Jap, kies maar welke. Je mag ook zelf een crewlid verzinnen. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rol:Derdeklas passagier
    Naam: Tatia
    Volledige naam: Tatiana Charlotte Petronvac
    Leeftijd: negentien
    Nationaliteit: Tatia haar grootouders zijn vanuit Bulgarije naar Ierland geëmigreerd, daar is haar vader Boijdar getrouwd met de Ierse Katherine, de familie Petronivac is een rijke familie in Bulgarije toen haar grootvader met haar armere grootmoeder trouwde heeft hij zijn erfenis opgegeven en is naar Ierland verhuist.
    Karakter:
    Uiterlijk:


    Extra:

    Ik maak hem dadelijk verder af (:


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Everdeen schreef:
    (...)

    Jap, kies maar welke. Je mag ook zelf een crewlid verzinnen. (:
    Hahja ik wil beide usernames gebruiken, maar ik weet nog niet welke.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Peyrac schreef:
    Je mag Dorian wel gebruiken als verloofde? Dat zou nog grappige situaties opleveren. :W


    Ja idd XD... Yeah.. Ik heb een verloofde :p


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik vul mijn rol morgen in, dan heb ik wat meer tijd :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    Ja idd XD... Yeah.. Ik heb een verloofde :p


    All right, that's going to be fun :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Peyrac schreef:
    (...)

    All right, that's going to be fun :Y)


    I allready like it :Y)


    Don't be like the rest of them, darling

    Everdeen schreef:
    (...)

    Wat langere uitleg zou welkom zijn en een foto graag. (:

    Fijn ben niet geweldig goed in lange uitleggen...


    That is a perfect copy of reality.

    Ik heb eigenlijk nog nooit RPG gedaan, wanneer weet je dan dat je moet schrijven? Want ik denk dat er hier wel een verhaal achter moet zitten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Murdoch schreef:
    Ik heb eigenlijk nog nooit RPG gedaan, wanneer weet je dan dat je moet schrijven? Want ik denk dat er hier wel een verhaal achter moet zitten.


    Je gaat gewoon in een personage schrijven. Je maakt allereerst dus een personage, bijvoorbeeld Piet. Piet is in dit verhaal crewlid en ga je gewoon vanuit hem schrijven hoe het is op de Titanic, wat hij doet en werkt. Ondertussen kan je met andere mensen samen schrijven dan schrijf jij bijvoorbeeld:

    Piet
    Ik loop over het dek heen als ik Jan tegenkom. Ik wuif hem even toe en loop dan om hem af.
    "Hé Jan," zeg ik en tik met mijn vingers over de rails.


    Dan wacht jij totdat degene wie Jan gemaakt heeft terug schrijft in een post.

    Jan
    Ik kijk op als Piet naar me wuift. Ik grijns even en loop dan op een langzaam tempo op hem af.
    "Hé Jan," Hoor ik hem naar me roepen, ik grijns.
    "Piet, alles goed?"


    Zeg maar zo en dan is de ander weer aan de beurt, haha. Als je nog meer vragen hebt, kan je dit gewoon stellen.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 22:58 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)

    Zeg maar zo en dan is de ander weer aan de beurt, haha. Als je nog meer vragen hebt, kan je dit gewoon stellen.[/face][/12]
    Dus eigenlijk moet je wachten tot iemand je personage laat verschijnen?

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 22:59 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?