• Op 10 april 1912 aan leiding van kapitein Edward John Smith. Een festijn voor vele mensen waar redelijk wat zakcentjes in zijn gestoken om een kaartje te kopen. De Titanic, waarvan het gerucht rondgaat niet te kunnen zinken, start zijn tocht vanuit Southampton en zal na een aantal dagen aankomen in New York. Voor de ene om terug te gaan naar hun familieleden, voor de ander voor een leuk vakantietripje of gewoon iets compleet anders.
          Toch lijkt het plan te mislukken en komt het schip op 14 april middernacht in aanraking met een enorme ijsberg. Het schip lijkt niet zo onzinkbaar als iedereen dacht en veel mensen hun dromen vallen letterlijk in het water. Overleef jij het?

    Als je nog een rol wilt in het verhaal het liefst jongens maakt niet uit waar, tweede klas of crewleden, zodat we ongeveer even aantal bij alles hebben. (:

    Eerste klas passagiers:
    - Alexandra Violetta - TheRumIsGone
    - Catherine Melrose Roux - Rooba
    - Gereserveerd door Munro
    - Dorian Morlay - Peyrac
    - Elisabeth Maria Rutherford - Everdeen
    - Beatrice Theodora Maria Antoinette Luchtenstein - Brutus
    - May Violet Grey - FingerNiall
    - Harry William White - FingerNiall

    Tweede klas passagiers:
    - Myron Damian Thorne Citizen
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Gereserveerd voor LikeAWeasley
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - William David Lynch - Escritura

    Derde klas passagiers:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Crewleden:
    - Michael Christian Wayland - Escritura
    - Joseph Christopher Abraham Hamilton - Brutus
    - Bethany Ella Josephine Davis door Mombasa
    - Maria Ciara McCean - ThoseWords

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    - Je mag 2 á 3 rollen nemen, in dezelfde categorie mag, maar houdt er wel rekening mee dat er veel minder eerste klas passagiers waren dan bijvoorbeeld derde.
    - Wees origineel met je rollen, geen One Direction volk, denk er ook aan dat we niet in 2012 zitten, maar in 1912. Denk goed na over het uiterlijk en de naam.
    - Posts moeten van redelijk lengte zijn. Ik ga geen minimum stellen, maar ik hoop dat voor iedereen 5 á 6 regels wel moet lukken.
    - 16+ is toegestaan, maar maak het niet té.
    - Verwonden mag als de ander het daar mee eens is.
    - Naamsverandering doorgeven aub.


    Vragen en extra ideeën zijn zeker welkom. (:

    Titanic RPG, klik


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 20:56 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Murdoch schreef:
    (...)Dus eigenlijk moet je wachten tot iemand je personage laat verschijnen?


    Nee, je kan zelf op iemand "aflopen" en beginnen te praten. Ik denk dat als je even in een RPG kijkt en de eerste paar post leest, je het wel begrijpt.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 23:00 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ga een derde klas passagier aanmaken (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Dus eigenlijk kunnen verschillende dialogen door elkaar gepost worden als ik het zo zie?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Diabelli schreef:
    Ik ga een derde klas passagier aanmaken (:


    Ga jij een meisje of jongen aanmaken?


    Your make-up is terrible

    Murdoch schreef:
    Dus eigenlijk kunnen verschillende dialogen door elkaar gepost worden als ik het zo zie?


    Ja. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ga jij een meisje of jongen aanmaken?

    Ik zat te denken aan een jongen


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Diabelli schreef:
    (...)
    Ik zat te denken aan een jongen


    Hm, dan ga ik voor een meisje.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Hm, dan ga ik voor een meisje.

    Oké (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    I allready like it :Y)


    me too ^^


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik wil het wel proberen, maar ik weet nog niet of het gaat lukken, kan ik mij uitschrijven als het toch niet dat is?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Murdoch schreef:
    Ik wil het wel proberen, maar ik weet nog niet of het gaat lukken, kan ik mij uitschrijven als het toch niet dat is?


    Natuurlijk!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rol: Derde klas passagier
    Naam: Roxy
    Volledige naam: Roxanne Lémieux
    Leeftijd: 17
    Nationaliteit: Frans
    Karakter: Roxy is een wantrouwend persoon. Ze mijd contact met mensen vaak, ook vanwege haar spraak achterstand en sterk Franse accent. Voor degene die haar wél echt leren kennen is ze een lief en meelevend meisje dat nooit een vlieg kwaad zal doen. Ze ontvlucht moeilijke situaties zoveel ze kan.
    Uiterlijk:


    Roxy heeft lang blond haar, écht blond, wat tot halverwege haar rug komt. Haar ijsblauwe ogen zijn zo licht dat mensen er vaak van schrikken en waardoor ze erg lichtgevoelig zijn. Ze is niet zo heel groot, ongeveer 1,65. Haar haar hangt vaak los waardoor ze makkelijk haar gezicht kan verbergen. Roxy's kleding is vaak een maatje of twee maatjes te groot en niet officieel van haarzelf. Haar lichaam draagt de vele littekens van een moeilijk verleden mee.
    Extra: Ze is geboren bij haar ouders in Frankrijk, waar ze in een klein dorpje woonden. Haar ouders hadden liever een jongen gehad en verwaarloosden Roxy, waardoor ze een spraak- en mentale achterstand opliep. Rond haar elfde is ze weggegaan, op haar veertiende kwam ze terecht in Engeland, waar ze zeer haar best doet om de taal onder de knie te krijgen. Ze vestigt zich niet graag ergens waardoor ze blijft reizen en heeft op een mysterieuze wijze een kaartje weten te bemachtigen. Onderweg op haar reizen heeft ze niet veel goeds meegekregen van mensen, die haar graag als speelvoorwerp zagen.


    Your make-up is terrible

    Mmm... Ik twijfel.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rol: jongen derde klas.
    Naam: Gabriël
    Volledige naam: Gabriël Walter Moody
    Leeftijd: 19
    Nationaliteit: Brits
    Karakter: Gabriël is opgegroeid in een groot gezin, hij, als oudste zoon moest al vroeg in de industrie. Omdat er vroeger nog geen verbod was op kinderarbeid kon hij zo geld verdienen voor het gezin. Gabriël is dus wel een harde werker, eentje die niet snel opgeeft. Een familiemens. Of nee, eerder iemand met een groot hart die mensen snel in zijn armen sluit. Figuurlijk uiteraard. Toch kan je Gabe niet vertrouwen, hij heeft door armoede geleerd te profiteren van de 'buitenkansjes', stelen, kleine handeltjes. Puur voor het kunnen redden van de hongersnood in zijn gezin. Loyaal kan je hem niet noemen, maar nobel is hij zeker.
    Uiterlijk:


    Extra: Gabe is in zijn eentje mee met de titanic, het ticket kreeg hij van zijn buren wie hij vaak helpt met grote klussen. Maar, zijn oude buren vonden zichzelf te oud om nog zo'n grote reis te maken, dus gaven ze hem deze mooie kans die hij natuurlijk met beide handen aanpakte.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 23:46 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik reseveer een meisje uit de 3e klasse (:


    Live life so well that even death loves to see you exist