• Op 10 april 1912 aan leiding van kapitein Edward John Smith. Een festijn voor vele mensen waar redelijk wat zakcentjes in zijn gestoken om een kaartje te kopen. De Titanic, waarvan het gerucht rondgaat niet te kunnen zinken, start zijn tocht vanuit Southampton en zal na een aantal dagen aankomen in New York. Voor de ene om terug te gaan naar hun familieleden, voor de ander voor een leuk vakantietripje of gewoon iets compleet anders.
          Toch lijkt het plan te mislukken en komt het schip op 14 april middernacht in aanraking met een enorme ijsberg. Het schip lijkt niet zo onzinkbaar als iedereen dacht en veel mensen hun dromen vallen letterlijk in het water. Overleef jij het?

    Eerste klas passagiers:
    - Alexandra Violetta - TheRumIsGone
    - Catherine Melrose Roux - Rooba
    - Dorian Morlay - Peyrac
    - Elisabeth Maria Rutherford - Everdeen
    - May Violet Grey - FingerNiall
    - Beatrice Theodora Maria Antoinette Luchtenstein - Brutus
    - Harry William White - FingerNiall

    Tweede klas passagiers:
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

    Derde klas passagiers:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Crewleden:
    - Michael Christian Wayland - Escritura
    - Bethany Ella Josephine Davis door Mombasa
    - Maria Ciara McCean - ThoseWords
    - Joseph Christopher Abraham Hamilton - Brutus

    Inspringen kan altijd nog. (: Je kunt nog altijd een rol invullen.
    ROLLENTOPIC
    Degene die nog een reservering op hun naam hebben, willen die deze zo snel mogelijk invullen?

    Kamerindeling Tweede en Derde klas:
    Tweede klas:

    Kamer 32 - ik zeg maar wat, haha.
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    Kamer 40
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 45
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

    Derde klas:
    Kamer 91:
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 115:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Regels:
    - Posts moeten van redelijk lengte zijn. Ik ga geen minimum stellen, maar ik hoop dat voor iedereen 5 á 6 regels wel moet lukken.
    - 16+ is toegestaan, maar maak het niet té.
    - Verwonden mag als de ander het daar mee eens is.
    - Naamsverandering doorgeven aub.


    Vragen en extra ideeën zijn zeker welkom. (:

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 20:57 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Elisa Rutherford
    "Ik heb nog niet vaak champagne gehad, maar het is zeker niet verkeerd." Ik zie zijn hoofd naar de groep mensen achter me glijden en even draai ik me weer om. Het lijkt net een mierennest zoveel bij elkaar.
    "Dan sta ik erop dat u een glaasje komt drinken met mij." Afwachtend kijk ik hem aan en wijs met mijn hoofd naar het dek van de eerste klasse. "Één glaasje maar, dat kan vast geen kwaad."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Anaïs Degrez

    Ik knikte even om aan te geven dat ik het begreep. "Vind u het erg als ik me al naar daar begeef?" Mijn moeder was dood, mijn vader en man ook, het zou alleen maar pijn doen. Iets te diep in mijn eigen gedachten had ik niet gemerkt dat ik de manier van praten en het accent van juffrouw Calder al begon over te nemen. Je hoorde natuurlijk nog steeds dat ik niet Engels was maar het werd tenminste al beter.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Bethany Davis.

    "Ik drink geen wijn. En ik heb geen dorst. Maar aangezien ik aan de bar zit en drinken waarschijnlijk daarbij hoort, zal wat water goed genoeg zijn, dank u."
    Ik schenk hem een lieve glimlach.
    "Een water voor meneer," lach ik en ik vol een glas met bronwater.
    "En ik ben een 'je'," grinnik ik.
    "Ik ben minimaal vijf jaar jonger."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Adele Calder
    "Vind u het erg als ik me al naar daar begeef?" Ik knik en sta op van mijn bed.
    "Maar natuurlijk, dan ga ik mijn familie uitzwaaien en kom ik daarna naar het restaurant." Ik vroeg me af of ik daar wel genoeg geld voor zou hebben, maar bedacht me dat ik alles precies uitgeteld had. Als ik in Amerika binnen één maand een baantje zou hebben, dan zou het goed komen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Harry William White
    "Dat klinkt tres interéssant." zegt ze. Ze nipt van haar Champagne en ik kijk even naar de tijd. Het was al laat ik moet eigelijk gaan praten met mensen die mijn vader kende en ook op deze boot zaten. 'Excuseer me Roxy. Ik moet even weg, maar zal ik je nog eens zien?' Vraag ik haar. Ze was aardig en aardig was genoeg om nog is te zien en op te trekken.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    William David Lynch
    'Een water voor meneer. En ik ben een 'je'. Ik ben minimaal vijf jaar jonger.'
    'Iedere vreemdeling is een 'U',' antwoord ik zachtjes, waarna ik een slokje van het koude water nam. De boot zou ieder moment kunnen vertrekken. Dan zou ik eindelijk mijn nieuwe leven kunnen beginnen.
    Ik schonk het meisje achter de bar een tweede blik. Ze leek me gewoontjes. Net als ik eigenlijk. Ze was lief, of probeerde dat te zijn. Mijn felle ogen dwaalde weer door het restaurant.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Roxanne Lémieux

    "Excuseer me Roxy. Ik moet even weg, maar zal ik je nog eens zien?" vraagt hij. "Eh, normaal kom ik niet in dit gebied." zeg ik eerlijk. "Maar ik hoop het wel." knik ik zachtjes. Ik neem nu een grote slok champagne, als Harry zo meteen weggaat, moet ik ook weg. Ik heb hier immers verder niets te zoeken.


    Your make-up is terrible

    Gabriël Moody
    "Één glaasje maar, dat kan vast geen kwaad." Ik glimlach even als ze dat zegt, maar ik aarzel. 'Oké, eentje dan" zeg ik enthousiast, 'kom" zeg ik en wend mijn blik af van de andere mensen, samen met haar loop ik naar de trap die leid naar het hogere dek. 'Dames eerst" zeg ik en houd het hekje voor haar open.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 21:34 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Rooba schreef:
    Catherine Melrose Roux

    "Catherine, je bent een speeltje voor hem. Je moet echt iets doen. Zo kan iemand je niet behandelen" zei hij, en ik keek hem aan. ''Ik doe het voor mijn moeder'' mompelde ik. ''Ze heeft schulden, ze heeft het geld nodig'' ik sloeg mijn ogen neer. Dit was zó beschamend. ''En als ik de bruiloft afzeg, dan doen ze me wat'' voegde ik er nog zacht aan toe.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Elisa Rutherford
    "Oké, eentje dan." Meteen loopt de jongen voor me uit en loop ik glimlachend achter hem aan. "Kom," zegt hij dan nog laaiend enthousiast en opent het hekje voor me.
    "Dames eerst," Ik kijk hem dankbaar aan.
    "Ik had ook niets anders verwacht van een nette heer als u." Voorzichtig houd ik mijn jurk omhoog, zodat ik niet struikel terwijl ik het trappetje hierna oploop. Wanneer ik op mijn eigen dek sta kijk ik de jongen even aarzelend aan.
    "Komt u nog?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Gabriël Moody
    'Komt u nog?" vraagt ze, ik glimlach en laat het hekje achter me dichtvallen. 'Natuurlijk, natuurlijk" antwoord ik vlug en met snelle passen loop ik het trapje op. Ik blijf naast Elisa staan en kijk even rond, ik blaas mijn adem uit en strijk mijn blouse recht. 'Nou, laat de champagne maar komen" meld ik en glimlach naar Elisa, ik vermaakte me prima.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Elisa Rutherford
    "Nou, laat de champagne maar komen." Ik grinnik even en haal mijn hand door mijn haren.
    "Niet zo ongeduldig, jongeman." Ondertussen loop ik naar een tafeltje toe waar champagneglazen op verdeeld staan. Het goudkleurige, sprankelende drankje lacht me in het zonlicht verwelkomend toe en snel pak ik er twee glazen vanaf. Eentje geef ik aan Gabriël en de ander laat ik er tegenaan klinken.
    "Cheers, op de Titanic!"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Bethany Davis

    "Iedere vreemdeling is een 'U'."
    Ik knik zachtjes en tap ondertussen een biertje. Het is rustig geworden in de bar. De meeste mensen zijn aan het uitzwaaien.
    "Maar ik ben een 'je'," grinnik ik en ik geef een man zijn biertje.
    "Geniet van de reis," wens ik hem toe.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Gabriël Moody
    "Cheers, op de Titanic!" Ik knik beamend, 'Cheers, laat het de mooiste reis uit onze levens zijn" voeg ik toe en ik neem een slokje van de champagne, het prikkelt even op mijn tong en in mijn keel. Maar het is heerlijk. Ondertussen laat ik mijn ogen even rondglijden, de mensen hier praatten allemaal druk met elkaar, ze waren vrolijk gestemd. Maar, natuurlijk is iedereen nu vrolijk gestemd.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Elisa Rutherford
    "Cheers, laat het de mooiste reis uit onze levens zijn." In tegenstelling tot Gabriël neem ik een grote teug van het drankje en knijp ik even met mijn ogen, waarna ik het doorslik. Ik durfde te wedden dat ik mooiere tripjes in mijn leven zou gaan maken, maar de Titanic kon er zeker mee door.
    "Nu we hier toch zijn, wat doet u eigenlijk op een schip als deze? Wat gaat u doen in Amerika?"


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.